سبد خرید شما خالی می باشد.
قیمت عمده رنگ موی دوماسی

بسیاری از خانم‌ها علاقمند به خرید رنگ مو با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب هستند. رنگ مو دوماسی یکی از همین گزینه‌هاست که در رنگ‌های متنوع و حجم‌های مختلف توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. این رنگ مو با داشتن مقادیر زیادی ویتامین C، آلوئه‌ورا و نرم‌کننده از خشکی و شکننده‌شدن موها پس از هر بار رنگ کردن جلوگیری می‌کنند. این قابلیت باعث حفظ لطافت و نرمی موهای شما می‌شود.

رنگ موهای ایرانی برند دوماسی، قیمت متوسطی دارند. این رنگ با توجه به کیفیت عالی و ماندگاری قابل توجه پس از هر بار رنگ کردن، در مقایسه با برندهای خارجی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. شرکت‌های تولیدی، رنگ مو دوماسی را با بهترین قیمت و به صورت عمده به خریداران خود عرضه می‌کنند. برای اطلاع دقیق از قیمت عمده رنگ موی دوماسی و ارتباط با کارشناسان ما در مانی‌نی، از طریق تماس با شماره‌های درج شده در انتهای این صفحه اقدام کنید.

مزیت خرید عمده رنگ موی دوماسی

رنگ موی دوماسی دارای روغن کنجد، زیتون، بادام و نارگیل است که این مواد در ترمیم، تقویت و نرم‌کردن موها بسیار موثر هستند. مشاهده کاتالوگ این محصول می‌تواند راهنمای خوبی برای شما خریداران باشد. شرکت تولیدکننده و عرضه‌کننده رنگ دوماسی، رنگ‌های مختلف از این برند را تولید می‌کند. رنگ دودی یکی از همین رنگ‌هاست که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌های آرایشگر این رنگ را به صورت عمده‌ای می‌خرند و از آن در آرایشگاه‌ها استفاده می‌کنند.

رنگ موهای روشن و تیره با توجه به سلیقه و تقاضای خانم‌های خوش‌ذوق تولید و به صورت تیوپی به بازار عرضه شده است. کاتالوگ‌های این محصول نیز به همراه طیف رنگ آن به هنگام خرید عمده موجود است. ترکیب رنگ‌های مختلف رنگ موی دوماسی با بهترین مواد اولیه، متد روز و ترکیبات روغنی به فروش می‌رسد. این رنگ برای جلوگیری از ریزش مو و ترمیم موهای آسیب دیده بسیار موثر است.

مزیت خرید عمده رنگ موی دوماسی

هنگام خرید عمده رنگ موی دوماسی، تیوپ رنگ به همراه سایر ملزومات مورد نیاز آن را دریافت می‌کنید. خوب است بدانید که این محصول با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می‌شود. اگر قصد خرید عمده‌ای رنگ موی دوماسی را دارید، بهتر است به شرکت‌های تولیدکننده آن مراجعه کنید. خرید به صورت عمده از این شرکت‌ها با قیمت ارزان‌تری همراه خواهد بود و این به نفع شما خریداران است. این شرکت‌ها در سراسر کشور نمایندگی دارند و با ارائه ژورنال رنگ مو دوماسی به فروشندگان فروشگاه‌ها، راهنمای خریداران عمده و تکی هستند. برای خرید عمده رنگ موی دوماسی با قیمتی مقرون به صرفه نیز می‌توانید به صورت غیرحضوری از فروشگاه های اینترنتی خرید کنید.

مانی نی، فروش عمده رنگ مو دوماسی

فروشگاه اینترنتی مانی‌نی تجربه‌ای 10 ساله در زمینه فروش محصولات بهداشتی و زیبایی دارد. سعی ما همواره بر این است که با بهترین برندهای این حوزه همکاری کنیم و نمایندگی شرکت‌های معتبر باشیم. مانی‌نی نمایندگی رسمی فروش رنگ مو دوماسی در اصفهان است. اگر قصد خرید عمده رنگ مو دوماسی را دارید، از طریق سایت مانی‌نی اقدام به خرید کنید.

شما می‌توانید از طریق جستجوی کد و شماره رنگ‎های دوماسی در سایت مانی‌نی به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید. برای خرید عمده از نمایندگی رنگ مو دوماسی با کمترین قیمت ممکن و البته محصولاتی با تاریح انقضا مناسب و قابل استفاده در مدت زمان زیاد، با ما تماس بگیرید.

مانی نی، فروش عمده رنگ مو دوماسی

همچنین اگر برای سالن زیبایی خود به محصولات دوماسی نیاز دارید یا اینکه بازاریاب و ویزتور آرایشگاه های شهر خود هستید، حتما با ما در ارتباط باشید. ما در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار منصفانه محصولات دوماسی را برای شما ارسال می‌کنیم. دفتر مانی‌نی واقع در شهر اصفهان است و سفارشات شما را از سراسر ایران دریافت می‌کند. ارسال محصول داخل شهر اصفهان رایگان است.

کارشناسان واحد فروش در فروشگاه مانی‌نی پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند. برای ارتباط با کارشناسان ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:30 تا 18:30 و پنجشنبه‌ها 9 الی 14 تماس بگیرید. برای ارتباط با ما از طریق شماره‌ های درج شده در سایت با ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می‌توانید از طریق پیامرسان‌های مختلف نیز با مانی‌نی در ارتباط باشید. اگر سوالی درمورد رنگ موی دوماسی، قیمت عمده آن و نحوه سفارش آن از فروشگاه مانی‌نی دارید، با ما مطرح کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود و راهنمای شما برای خرید عمده رنگ موی دوماسی باشد.  

نوشتن دیدگاه