سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک شامپو رنگساژ

شامپو رنگساژ یکی از بهترین شامپوهایی است که برای تثبیت رنگ مو ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل دارا بودن میزان آب بیشتر به هبچ عنوان به رنگ مو آسیبی وارد نمی کند. امروزه مارک های مختلفی نسبت به تولید شامپو رنگساژ اقدام می‌کنند که برخی از آنها در داخل کشور ایران این محصول را تولید می نمایند و به سایر کشورها صادر می کنند. به همین دلیل مشتریانی که به دنبال خرید شامپو رنگساژ هستند، نمی‌دانند بهترین مارک شامپو رنگساژ کدام است. در این مقاله از مانی نی قصد داریم به بهترین مارک شامپو رنگساژ بپردازیم و شما را با برخی از ویژگی های بهترین مارک این محصول آشنا کنیم.

دوماسی بهترین مارک شامپو رنگساژ

برند دوماسی یکی از بهترین مارک های شامپو رنگساژ به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر مشتریان زیادی را به خود جذب نموده است. در ابتدا اگر بخواهیم به مهمترین دلیل شناخته شدن این رنگ به عنوان بهترین مارک اشاره کنیم، باید گفت در شامپو رنگساژ دوماسی به هیچ عنوان از ماده شیمیایی آمونیاک استفاده نشده است. آمونیاک یکی از موادی است که سلامت مو را به خطر می اندازد و باعث وارد شدن آسیب های جدی به مو می شود، عدم استفاده از این محصول در شامپو رنگساژ دوماسی باعث عدم آسیب رسانی به فولیکول مو می شود.

در شامپو رنگساژ دوماسی به جای مواد شیمیایی از مواد طبیعی مانند روغن های گیاهی استفاده شده است.

وجود روغن های گیاهی در ترکیب این شامپو باعث نرمی و لطافت موها می شود و تمامی مواد مغذی مورد نیاز مو ها را به آنها می رساند. بعد از استفاده از دکلره روی مو ها در اکثر موارد موها حالت خشکی و زبری پیدا می کنند، شامپو دوماسی با دارا بودن میزان زیادی نرم کننده می‌تواند باعث نرمی و لطافت موها شود. نرم کننده استفاده شده در این شامپو باعث سهولت در شانه کردن موها و عدم چسبیدن بافت موها به یکدیگر می شود.

دوماسی بهترین مارک شامپو رنگساژ

دارا بودن مجوزهای لازم در بهترین مارک شامپو رنگساژ از اهمیت زیادی برخوردار است. شامپو رنگساژ دوماسی با دارا بودن مجوز های لازم از سازمان غذا و دارو، گزینه مناسب برای خرید و استفاده است‌. این مجوز می‌تواند به شما این اطمینان را بدهد که شامپو رنگساژ دوماسی برای موهای شما مشکلی ایجاد نمی کند.

آخرین دلیلی که می توان برای برتری برند دوماسی مطرح نمود، بسته بندی منحصر به فرد و خاص این محصول است. استفاده از محفظه پمپی برای بسته بندی این محصول باعث سهولت در استفاده از آن می شود و به فرد این امکان را می دهد که هر بار به اندازه مورد نیاز شامپو رنگساژ بردارد و مقدار بیش از اندازه‌ای از بسته بندی خارج نشود.

نحوه استفاده از شامپو رنگساژ

روی بسته بندی محصولات در برندهای تولیدی مختلف و یا روی بروشور آنها معمولاً نحوه استفاده از شامپو رنگساژ مطابق با برند محصول درج شده است. در این قسمت از مقاله به روشی که اکثر آرایشگران برای استفاده از شامپو رنگساژ از آن استفاده می کنند می پردازیم.

آرایشگران در ابتدا با توجه به بلندی و حجم موها مقدار مناسبی از شامپو رنگساژ را داخل یک کاسه می ریزند، سپس این شامپو را روی موهای شما که از قبل آنها را خیس کرده‌اند، پخش می کنند. معمولاً آرایشگران دستکش مخصوص رنگ به دستشان می کنند و سپس با قرار دادن رنگ در قسمت های مختلف به مو و مالش دادن مداوم آنها رنگ را در قسمت های مختلف پخش می کنند.

نحوه استفاده از شامپو رنگساژ

بعد از استفاده از شامپو رنگساژ بنابر نظر آرایشگر بعد از مدت زمان حدودی ۱۵ تا ۳۰ دقیقه می توان شامپو رنگساژ را از روی سر شست. در این مرحله به هیچ عنوان برای شستن موها نباید از شامپو استفاده شود زیرا شامپو معمولی با ورود به فولیکول مو باعث می شود شامپو رنگساژ خیلی زود از روی موها پاک شود. به همین دلیل برای بالا بردن میزان ماندگاری این شامپو حتماً تا ۴۸ ساعت بعد از استفاده از شامپو رنگساژ از شامپو استفاده نکنید تا رنگ روی موهای شما تثبیت شود. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد شامپو رنگساژ باید به آن توجه کنید این است که در اکثر موارد استفاده از این شامپو نیاز به استفاده از دکلره دارد به همین دلیل بهتر است این کار در منزل انجام نشود و انجام کار به متخصصان و آرایشگران ماهر سپرده شود.

 

نوشتن دیدگاه