سبد خرید شما خالی می باشد.
نحوه استفاده از شامپو رنگساژ

رنگ کردن مو یکی از تکنیک های پرطرفدار است که از آن برای زیباتر شدن مو و چهره استفاده می شود. رنگ مو اگر به درستی انتخاب و با تکنیکی مناسب اجرا شود، درخشش خاصی به موها می بخشد. شامپو رنگساژ محصولی رنگی است که با استفاده از آن می توان شادابی مو را پس از رنگ شدن حفظ کرد. طبق بررسی های انجام شده رنگ مو درخشش خاصی به مو می بخشد اما با چند بار شستشو این درخشش از بین می رود و مو کدر می شود، از این رو توصیه می شود برای رفع کدری و حفظ شفافیت، از شامپو رنگساژ استفاده شود. البته دقت داشته باشید شامپو رنگساژ نوعی رنگ موی رقیق است که نه تنها برای حفظ درخشش و براقی رنگ مو مورد استفاده قرار می گیرد بلکه در برخی موارد برای ایجاد رنگ موی خاص نیز از آن استفاده می شود.

این سوال پیش می آید که نحوه استفاده از شامپو رنگساژ چگونه است؟ به طور کلی افرادی که موی رنگ شده دارند و رنگ موی آن ها زود محو می شود، می توانند در هربار حمام برای شستشوی موها از شامپو رنگساژ استفاده کنند و با این کار ماندگاری رنگ مو را افزایش دهند. البته توصیه می شود افرادی که موی چرب دارند شامپو رنگساژ را بعد از مصرف شامپوی معمولی استفاده کنند. دقت داشته باشید اثر شامپو رنگساژ تا زمانی باقی می ماند که از آن استفاده می کنید اما در صورتی که به همراه این محصول از شامپو معمولی استفاده کنید دوام آن کاهش می یابد و رنگ مو به مرور کدر می شود. با این تفاسیر نحوه استفاده از شامپو رنگساژ همانند شامپوی معمولی است و روش خاصی برای استفاده ندارد. در این مقاله از مانی نی به بررسی نحوه استفاده از شامپو رنگساژ می پردازیم.

طرز استفاده از انواع شامپو رنگساژ برای مو و ابرو

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد برای حفظ جذابیت رنگ مو توصیه می شود از شامپو رنگساژ استفاده کنید. در واقع پس از رنگ کردن مو و ابرو مشکلاتی مانند زرد شدن موها، از بین رفتن درخشندگی موها، محو شدن رنگ و ... به وجود می آید، اما با روش های متفاوتی مانند استفاده از شامپو رنگساژ می توان از این مشکلات جلوگیری کرد. در نتیجه بیشتر افراد باید با طرز استفاده از انواع شامپو رنگساژ برای مو و ابرو آشنایی داشته باشند.

طرز استفاده از انواع شامپو رنگساژ برای مو و ابرو

 انواع شامپو رنگساژ توانایی پوشاندن زردی رنگ مو را دارند و با استفاده از آن ها می توان زیبایی مو را دو چندان کرد، البته دقت داشته باشید که بهترین شامپوی رنگساژ را انتخاب نمایید تا تاثیر مثبتی روی رنگ موی شما داشته باشد. در واقع بهتر است شامپو رنگساژی را انتخاب کنید که فاقد آمونیاک بوده و فرمولاسیون آن دارای ویتامین های تقویت کننده و نرم کننده مو باشد. طرز استفاده از انواع شامپو رنگساژ با توجه به نوع محصول و برند آن متفاوت است اما روی جعبه اکثر این محصولات دستور العمل استفاده از آن وجود دارد و با مطالعه آن می توان به آسانی از انواع شامپو رنگساژ استفاده کرد. البته توصیه می شود از رنگساژ برای ابرو استفاده نکنید علاوه بر این استفاده از دکلره برای ابرو مجاز نیست.

مزایای استفاده از شامپو رنگساژ

  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • حفظ درخشندگی رنگ مو
  • کاهش استفاده از رنگ موی دائم
  • نتیجه گیری بلافاصله پس از استفاده
  • ایجاد شادابی و سرزندگی در مو
  • حفظ رنگ مو به مدت طولانی تر
  • پاک کردن بدون نیاز به محو کننده (با چند بار شستشو رنگساژ کاملا از روی مو پاک می شود)
  • استفاده تنها از رنگساژ برای رنگ کردن مو (در صورت داشتن مو با پایه روشن می توان از رنگ ساژ به تنهایی برای ایجاد رنگ استفاده کرد)

مزایای استفاده از شامپو رنگساژ

البته استفاده از این محصولات معایبی نیز به همراه دارد اما مزایای آن بیشتر است از این رو می توان از معایب آن چشم پوشی کرد. در واقع مهم ترین عیب شامپو رنگساژ ایجاد خشکی در مو است که با استفاده از نرم کنندهای قوی و مناسب می توان آن را رفع کرد. در کل برای استفاده از این محصولات باید با مزایا و معایب آن به طور کامل آشنایی داشته باشید و با توجه به شرایط خود بهترین نوع شامپو رنگساژ را مورد استفاده قرار دهید.

 

نوشتن دیدگاه