سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

رنگ موی کرم نخودی یکی از رنگ موهای جذاب برای خانم هاست. افرادی که چهره ای با پوست روشن دارند، می توانند رنگ موی کرم نخودی را انتخاب کنند. چون این رنگ مو بیشتر برای افرادی با پوست روشن مناسب است. انتخاب بهترین رنگ مو برای زیبا کردن موها نه تنها نیاز به تخصص دارد، بلکه نیاز به تجربه نیز دارد. پس سعی کنید که برای اجرای بهترین رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره، به آرایشگرها و افراد متخصص در حوزه رنگ و مش مراجعه کنید. در این صورت هم خیالتان از بابت نتیجه کار راحت می شود، هم می تواند زیبایی موهای خودتان را چندین برابر کنید. در اینجا قصد داریم با 5 ترکیب کرم نخودی زیبا آشنا شویم. با مانی نی همراه باشید.

5 ترکیب رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

قبل از اینکه بخواهیم چند ترکیب رنگ موی کرم نخودی را به شما توضیح دهیم، اجازه دهید تا بگوییم این ترکیب رنگ جزء رنگ های روشن است. پس نباید انتظار داشته باشید که بتوانید آن را روی موهای تیره خودتان اجرا کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. به طور کلی، رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره نه تنها زیبایی فوق العاده ای دارد، بلکه می تواند چهره شما را جذاب تر و جوان تر نیز نشان دهد. اما این بدین معنی نیست که شما می توانید بدون دکلره آن را به بهترین شکل روی موهای خودتان اجرا کنید.

انواع فرمول های رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

برای اجرای رنگ موی کرم نخودی یا هر ترکیب رنگ دیگری که در ادامه به آن اشاره می کنیم، معمولا باید موهای خودتان را دکلره کنید. به خصوص اگر پایه موهای شما تیره باشد و نیاز به دکلره کردن موهای خودتان داشته باشید. معمولا رساندن موها به پایه دکلره 8، 9 و 10 برای رسیدن به بهترین نتیجه توصیه می شود. در ادامه به 5 فرمول مختلف برای رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره اشاره می کنیم.

  • فرمول شماره 1 رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

این فرمول اصلی ترین و ساده ترین فرمول برای رسیدن به رنگ موی کرم نخودی است. برای رسیدن به این ترکیب رنگ روی موهای خودتان، ابتدا می بایست موهای خود را به پایه 9 برسانید. سپس با در نظر گرفتن فرمول زیر، می توانید رنگ موهای خود را به کرمی نخودی تبدیل کنید.

رنگ موی ویلا شماره 10

رنگ موی ویلا شماره 13

اکسیدان 6

  • فرمول شماره 2 رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

فرمول دوم کمی از فرمول اول متفاوت تر است. در این فرمول موهای شما از کرمی به سمت کاهی متمایل می شوند. اما باز هم این فرمول می تواند زیبایی فوق العاده ای به موهای شما بدهد. اگر پایه رنگ موی شما روشن است، می توانید از فرمول زیر کمک بگیرید. معمولا موهای دکلره شده و روشن به مدت 20 دقیقه با این فرمول رنگ می گیرند. ولی اگر موهای شما خیلی دیر رنگ می گیرند، صبور باشید و پس از گذشت 20 دقیقه هر دفعه موهای خود را چک کنید تا به تناژ دلخواه خودتان برسید.

رنگ ۸ بلوند بژ

رنگ ۸ بلوند دودی

هایلایت نقره ای شماره 9

رنگ ۸ بلوند خاکستری

به اندازه 1.5 بند انگشت واریاسیون بنفش

رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

  • فرمول شماره 3 رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

این فرمول یکی دیگر از فرمول های کرم کاهی با دکلره است که می تواند روی موهای دکلره شده پایه 8 یا 9 اجرا شود. بهتر است که این ترکیب رنگ به مدت 20 الی 40 دقیقه روی موهای شما بماند تا در نهایت رنگ بگیرد.

دو سوم تیوپ از رنگ موی شماره ۸.۳ ولا

یک سوم تیوپ از رنگ موی شماره ۰.۳۳ ولا

اکسیدان ۶ درصد

مقداری آب

  • فرمول شماره 4 رنگ موی کرم نخودی بدون دکلره

اگر به ترکیب رنگ کاراملی و قهوه ای علاقه زیادی دارید، می توانید از این ترکیب رنگ استفاده کنید. برای اجرای این رنگ مو، حتما باید موهای شما به پایه 10 رسیده باشند. در نهایت می توانید با ترکیب کردن رنگ های زیر، به نتیجه دلخواه خودتان برسید.

بلوند طلایی خیلی روشن به اندازه 50 میلی لیتر

خاکستری پلاتینه به اندازه 30 میلی لیتر

بلوند بژ ۷.۳۱ به اندازه 50 میلی لیتر

واریاسیون سه صفر به اندازه 5 سانتی متر

واریاسیون نقره ای به اندازه 10 سانتی متر

واریاسیون دودی به اندازه 1 سانتی متر

اکسیدان ۶ درصد به اندازه 150 میلی لیتر

  • فرمول شماره 5 رنگ موی کرم نخودکی بدون دکلره

یکی دیگر از ترکیب رنگ های موی کرمی نخودی جذاب که بیشتر مایل به رنگ موی عسلی است، این رنگ مو است. برای اجرای این فرمول روی موهای خودتان، لازم است که ابتدا موهای خود را به پایه 8 برسانید. سپس، موهای خودتان را خشک کنید و این فرمول و ترکیب رنگ را به مدت 20 الی 45 دقیقه روی موهای خودتان قرار دهید.

بلوند روشن شماره 1 به اندازه نصف تیوپ

بلوند طلایی روشن شماره 9.3 به اندازه نصف تیوپ

50 سی سی اکسیدان 3 درصد

نوشتن دیدگاه