سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی سال 1402 بدون دکلره

با شروع سال جدید، بسیاری از مردم علاقه مند هستند که تغییرات خاصی به چهره و استایل خودشان بدهند. خرید لباس و کفش جدید می تواند یکی از بهترین راهکارها برای ایجاد تغییرات در سال جدید باشد؛ اما شاید ساده ترین و بهترین راه برای ایجاد تغییرات در ظاهر، تغییر رنگ مو در عید 1402 باشد. رنگ های بسیار متنوعی وجود دارند که می توانید بر اساس تناژ رنگ پوست خودتان، آن ها برای عید سال 1402 انتخاب کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با چند مدل رنگ موی سال 1402 بدون دکلره آشنا شوید.

معرفی 10 ترکیب رنگ مو ترند سال 1402 بدون دکلره

رنگ کردن مو یکی از ساده ترین اقداماتی است که می توانید برای تغییر ظاهرتان در سال جدید انجام دهید. امسال رنگ موهای یخی و با تناژ صورتی مد شده اند که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. اما اگر می خواهید از ترکیب رنگ موی سال 1402 استفاده کنید، توصیه می کنیم که رنگ موهای بدون دکلره را انتخاب کنید تا آسیبی به موهای شما وارد نشود. در ادامه به 10 ترکیب رنگ موی سال 1402 بدون دکلره اشاره می کنیم.

  1. رنگ موی آکاجو

یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای موهای خانم ها، رنگ موی آکاجو است. این رنگ مو جزء رنگ موهای تیره تلقی می شود که ظاهر بسیار جذابی به چهره و انواع پوست می دهد. این رنگ مو دارای زمینه قهوه ای است؛ ولی جذابیت آن بیشتر از رنگ موهای قهوه ای است.

معرفی 10 ترکیب رنگ مو ترند سال 1402 بدون دکلره

  1.  رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز

رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز نیز می تواند برای انواع چهره ها مناسب باشد. این ترکیب رنگ می تواند از ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ قرمز یا شرابی بدست آید. افرادی که پوست گندمی دارند، با این رنگ مو بسیار جذاب به نظر خواهند رسید.

  1. رنگ موی بلوند خرس تدی

اگر قبلا موهای خودتان را دکلره کرده اید، می توانید از این رنگ مو در سال جدید استفاده کنید. رنگ موی سال 1402 بدون دکلره خرس تدی، یکی از رنگ های جذاب است که می تواند با استفاده هر ماهه از رنگساژ فوق العاده به نظر برسد.

  1. رنگ موهای متضاد

یکی دیگر از ترکیب رنگ های جذاب برای رنگ موی سال 1402 بدون دکلره، رنگ موهای متضاد در کنار هم هستند. ترکیب رنگ موهای متضاد چهره شما را فوق العاده نشان می دهند. انتخاب رنگ های مختلف بستگی به سلیقه و نظر شما دارد.

  1. لولایت

لولایت یکی از ترکیب رنگ های محبوب در دهه 9 میلادی بود که امروزه مجددا به چرخه مد بازگشته است. این رنگ مانند لایت، یک ظاهر راه راه به موهای شما می دهد.

معرفی 10 ترکیب رنگ مو ترند سال 1402 بدون دکلره

  1. بلوند قارچی

یکی دیگر از ترکیب رنگ های جذاب برای نوروز سال 1402، رنگ موی بلوند قارچی است. شاید تا به حال نام این رنگ را نشنیده باشید، اما این رنگ مو جذابیت فوق العاده ای دارد و قطعا می تواند برای موهای شما گزینه بسیار خوبی محسوب شود. رنگ موی بلوند قارچی از ترکیب قهوه ای و خاکستری بدست می آید.

ترکیب رنگ موهای ترند سال 1402 بدون دکلره

  1. رنگ موی آسمان (شب)

اگر به رنگ های فانتزی علاقه مند هستید و می خواهید در سال 1402 یک رنگ موی جذاب داشته باشید، می توانید رنگ موی آسمان شب را انتخاب کنید. این رنگ مو ظاهر تیره رنگی دارد و می تواند برای انواع پوست ها مناسب باشد. برای اجرای این رنگ مو، باید پایه موها را مشکی کنید و روی آن نیز از رنگ آبی یا سرمه ای استفاده کنید. با این کار زیبایی فوق العاده ای به موهای خودتان خواهید داد.

  1. ترکیب رنگ های فانتزی

دختران جوان و نوجوان به رنگ موهای فانتزی علاقه زیادی دارند. خوشبختانه در مدل های رنگ موی سال 1402 بدون دکلره، شاهد به کار رفتن رنگ های فانتزی بسیار زیادی هستیم که دختران می توانند از آن ها استفاده کنند. می توانید این رنگ موها (آبی، بنفش، قرمز، زرد و ...) را با هم ترکیب کنید و زیبایی فوق العاده ای به موهای خودتان بدهید.

ترکیب رنگ موهای ترند سال 1402 بدون دکلره

  1. قرمز آتشین

در میان انواع رنگ موی سال 1402، رنگ موی قرمز آتشین به چشم می خورد که زیبایی فوق العاده ای دارد. اگر چهره ای با رنگ پوست روشن دارید، قرمز آتشین یکی از زیباترین رنگ ها برای شما محسوب می شود.

  1. رنگ موی یاسی

اگر می خواهید یک رنگ موی خاص داشته باشید یا فقط بخش پایینی موهای خودتان را رنگ کنید، می توانید از رنگ موی یاسی استفاده کنید. رنگ موی یاسی فانتزی، ظاهر فوق العاده ای به موهای شما می دهد و می تواند با ترکیب با رنگ های سرمه ای، مشکی و طوسی فوق العاده تر به نظر برسد. اگر برای سال نو قصد زیباتر کردن موهای خود را دارید کافی است از طریق سایت مانی نی رنگ موی مد نظر خود را از ما بخرید و طبق آموزش هایی که برای شما قرار دادیم، موهای خود را رنگ کنید. خوشحال می شویم در قسمت با ما تجربه های خود را به اشتراک بگذارید.

نوشتن دیدگاه