سبد خرید شما خالی می باشد.
اموزش رنگ موی پاستیلی

رنگ موی پاستیلی یکی از رنگ های همیشه پر طرفدار است که جذابیت و طراوت به شخص می بخشد. اگر تمایل به این رنگ دارید باید ابتدا پایه مو را به رنگ بلوند برسانید. برای اجرای این رنگ ابتدا نرم کننده را داخل ظرف مخصوص بریزید. میزان رنگ سفید در نرم کننده بسیار مهم است اگر غیر از سفید باشد امکان دارد رنگ بیس برای اجرای رنگ دلخواه حاصل نشود. حال به ظرف، رنگ مورد نظر را اضافه کنید. رنگ موی پاستیلی اضافه شده به ماده کاندیشنر باید به اندازه ای باشد که رنگ دلخواه حاصل شود. مو را به ماده ترکیبی حاصل آغشته کنید. برای شروع از ریشه مو رنگ کردن را آغاز کنید و تا به انتهای مو برسید. برای این کار می توان از وسایلی چون فرچه استفاده کنید یا با دست مو را به ترکیب حاصل آغشته نمایید. سپس برای بهتر رنگ پس دادن رنگ روی مو می توان از کلاه حمام استفاده کنید. چرا که در حفظ رطوبت مو این کلاه بسیار مفید عمل می کند. بعد از مدت نیم ساعت یا کمتر از یک ساعت می توانید از رنگ موی جدید لذت ببرید.

زیباترین مدل های رنگ موی پاستیلی + فرمول ترکیب رنگ

رنگ موی پاستیلی به دلیل رنگ های فانتزی از جذابیت خاصی برخوردار است و بیشتر افرادی که سن کمتری دارند از آن استقبال می کنند. گاهی افرادی که سن آنها بالا است برای اینکه سن آنها کمتر نشان داده شود این مدل را بر روی موی خود اجرا می کنند. این رنگ از خانواده رنگ های سرد محسوب می شود. برای اجرای این مدل و انتخاب رنگی هماهنگ با رنگ پوست خود می توانید از پارچه های رنگ مو مورد نظر خود استفاده کنید. در واقع ابتدا آن را با پوست خود بررسی کنید سپس اجرا نمایید.

زیباترین مدل های رنگ موی پاستیلی + فرمول ترکیب رنگ

رنگ موی پاستیلی صورتی

این رنگ موی پاستیلی از رنگ های زیبا و دخترانه محسوب می شود و در سال گذشته افراد زیادی این رنگ را بر روی موی خودمان اجرا کردند. اجرای این مدل نیاز به دکلره کردن مو دارد تا پایه مورد نظر حاصل شود باید زمینه به شماره ۹ یا ۱۰ برسد. فرمول رنگ صورتی پاستیلی:

  • یک پیمانه رنگ صورتی دکلره
  • دو بند انگشت واریاسیون بنفش
  • ۲۵ درصد تیوب رنگ ماگما
  • سه پیمانه اکسیدان اما باید شماره ۱ باشد

رنگ پاستیلی سبز نعنایی

رنگ سبز نعنایی رنگی آرام و ملایم می باشد که اگر آن را با رنگ قبلی ترکیب شود رنگ حاصل جذابیت زیادی به فرد می بخشد. این رنگ برای پوست های که رنگ آنها متوسط است بسیار مناسب می باشد. فرمول این مدل مو همانند قبل است با این تفاوت از رنگ های مایل به سبز چون پسته ای و سبز نعنایی استفاده می شود.

رنگ موی پاستیلی بنفش

از رنگ هایی که هم برای پوست های روشن و تیره استفاده می شود رنگ بنفش می باشد. این مدل از جمله رنگ هایی است که صورت را شاداب و بشاش تر نشان می دهد. این رنگ باید با دکلره اجرا شود و چون میزان روشن کردن مو مهم است بهتر است یک شخص با تجربه فرایند پایه مو را انجام دهد. برای این کار ابتدا مو را تاریک کرده و سپس به زمینه بنفش می رساند در نهایت برای زیبایی و جذابیت بیشتر مو را به بلوند گرم می رساند.

زیباترین مدل های رنگ موی پاستیلی + فرمول ترکیب رنگ

رنگ موی پاستیلی آبی

رنگ آبی از جمله رنگ های جوان پسند است و بیشتر دختر خانم ها در سال گذشته طرفدار این رنگ بوده اند. افرادی که دارای پوست روشن هستند این رنگ برای آنها بسیار مناسب است. اگر دارای پوست روشن و چشم خاکستری هستید اجرای این مدل شما را بی نظیر خواهد کرد. شما می توانید فرمول رنگ موی صورتی را با رنگ آبی ترکیب کنید یک رنگ فوق العاده حاصل می شود.

رنگ موی پاستیلی ارغوانی

برای اجرای این رنگ، فرمول ذکر شده در ادامه مطلب را در کاسه مخصوص رنگ مو کاملا ترکیب کنید. بهتر است برای رسیدن به رنگ مورد نظر کمی مو نمدار باشد. بعد از اینکه مو به رنگ دلخواه رسید آن را با آب ولرم به خوبی بشوید. در نهایت برای ثابت ماندن رنگ روی مو بهتر است از ماسک مو استفاده کنید.

  • یک دوم تیوب رنگ ارغوانی بلوند
  • ۲۵ درصد تیوب رنگ یاسی
  • ۲۵ درصد تیوب رنگ روشن ترجیحا دودی روشن
  • سه بند انگشت واریاسیون بنفش
  • ۱ بند انگشت واریاسیون قرمز
  • اکسیدان ترجیحا شماره ۱ باشد.

شما عزیزان می توانید از طریق سایت مانی نی اقدام به خرید رنگ مو یا شامپو رنگ مد نظرتان کنید و خرید خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نوشتن دیدگاه