سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگساژ موی هایلایت شده

اگر دقت کرده باشید، حتما متوجه شده اید که پس از رنگ کردن و هایلایت کردن مو سر رنگ مو همان اول بسیار درخشان و روشن است اما پس از مدتی با شستشو مو سر، رنگ مو طراوت و شادابی اولیه خود را از دست می دهد، بنابراین برای حل این مشکل لازم است موهایتان را رنگساژ کنید. شاید از خودتان بپرسید رنگساژ چیست؟ آیا رنگساژ باعث درخشندگی اول مو ها می شود؟ در جوابتان باید بگوییم که رنگساژ ترمیم مجدد رنگ مو و هایلایت است که با گذاشتن آن روی مو سر، رنگ مو به همان درخشندگی و زیبایی روز اول خود می رسد.

رنگساژ مو هایلایت شده نیز به همین منظور استفاده می شود تا هایلایت های رنگی مو از تیرگی خارج شوند و درخشندگی مطلوبی به دست آوردند. البته ناگفته نماند که رنگساژ فقط برای ترمیم رنگ موهای دکلره شده و روشن و هایلایت استفاده می شود و اصلا نباید به عنوان رنگ مو اصلی استفاده شود. با رنگساژ کردن موها دیگر لازم نیست موهایتان را رنگ مجدد بزنید. رنگساژ به نسبت رنگ مو قدرت کمتری دارد، بنابراین فقط رو موهای هایلایت شده و روشن تاثیر چشمگیری دارد. حالا اگر موهای خود را هایلایت کرده اید و مدتی از آن می گذرد، می توانید با خواندن ادامه این مقاله از مانی نی متوجه می شوید که چگونه موی هایلایت شده را رنگساژ کنید پس با ما همراه باشید.

رنگساژ موی هایلایت شده چگونه انجام می شود؟

هایلایت کردن مو یکی از تکنیک های مدرن و محبوب بین افراد محسوب می شود. هایلایت مو باعث می شود که برخی از قسمت های مو رنگ روشن تری به نسبت زمینه رنگ اصلی موهای خود داشته باشند و همین باعث برجستگی و نمایان شدن بیشتر موها می شود و برای افرادی که موهای کم حجمی دارند بسیار کاربردی است. موهایی که هایلایت می شوند رنگ آن ها از سر ساقه مو تا ریشه مو تیره تر می شود. همانطور که گفتیم رنگساژ مو به نسبت رنگ کردن مو بسیار ضعیف است و فقط برای ترمیم رنگ مو و هایلایت مو مورد استفاده قرار می گیرد. رنگساژ را شما می توانید بدون مراجعه به آرایشگاه نیز انجام دهید که در این بخش به توضیح آن می پردازیم.

رنگساژ موی هایلایت شده چگونه انجام می شود؟

رنگساژ موی هایلایت در خانه

برای رنگساژ موهای خود ابتدا باید آن را به وسیله چندسری مواد اولیه و ترکیب آن ها با یکدیگر تهیه کنید. برای تهیه رنگ در این ترکیبی که می خواهیم توضیح دهیم، بهتر است رنگی را تهیه کنید که یک پایه تیره تر از دکلره شما باشد. به طور مثال اگر دکلره فعلی شما پایه 8 است بهتر است رنگی با پایه 9 خریداری کنید و در ترکیب رنگساژ از آن استفاده کنید. تهیه رنگساژ مو عمدتا با ترکیب اکسیدان، رنگ مورد نظر و آب انجام می شود. برای این کار ابتدا باید یک چهارم از تیوپ رنگ مورد نظر را را با 75 سی سی آب و 75 سی سی اکسیدان شماره 1 ترکیب کنید انقدری که مواد یک دست شوند. سپس برای مرطوب شدن موهایتان قبل از رنگساژ می توانید موهای خود را به وسیله اسپری آب مرطوب کنید و یا قبل از آن موهایتان را بشویید و به وسیله سشوار آن ها را خشک کنید تا اندازه ای که آبی از موهایتان نچکد. پس از مرطوب کردن موهایتان، به وسیله قلموی رنگ مو، مواد را به موهای خود بزنید دقت کنید که باید تمام موهای سر را با این مواد آغشته کنید و در آخر موهایتان را مثل شستن با شامپو، با این مواد ماساژ دهید. پس از 15 الی 20 دقیقه می توانید موهای خود را بشویید، اگر مدت زمان ماندن رنگساژ روی سر بیشتر از این زمان شود، رنگ مو تیره می شود.  

رنگساژ موی هایلایت در خانه

یکی دیگر از روش های رنگساژ، رنگساژ با واریاسیون ها است. از این روش بیشتر برای ترمیم رنگ موهایی با تناژ نارنجی، سبز و فانتزی استفاده می شود. تهیه رنگساژ به این روش با ترکیب 1 تا 10 سی سی از واریاسیون و ترکیب آن با شامپو است. موهای شما در این روش می توانند تا 50 درصد خیس باشند زیرا در این ترکیب شامپو وجود دارد. البته ناگفته نماند که اغلب افراد از طریق روش قبلی موهای خود را رنگساژ می کنند زیرا میزان ماندگاری بیشتری نسبت به واریاسیون ها دارد و آسیب کمتری به موها وارد می کند. در آخر برای رنگساژ موهای هایلایت شده بهتر است با در نظر گرفتن رنگ مو، حجم و میزان ماندگاری مطلوب خود، یکی از این روش ها را انتخاب کرده و به وسیله آن موهای هایلایت شده خود را ترمیم یا همان رنگساژ کنید.

 

نوشتن دیدگاه