سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ كردن موي مش شده

مش کردن مو باعث تغییر رنگ دسته های مو به نسبت رنگ پایه مو می شود. وقتی موهایتان را مش می کنید دسته های مو به رنگ تیره تر یا روشن تر از رنگ اصلی مو می رسد و همین باعث از بین رفتن یک دست بودن رنگ مو می شود. اکنون اگر تصمیم دارید که برای ایجاد تنوع در موهای مش شده خود، رنگ مو خود را به صورت اصولی و یک دست عوض کنید، به دلیل یکسان نبودن رنگ در تمام قسمت های مو و تفاوت رنگ آن ها با یکدیگر، بهتر است ابتدا موهای خود را دکلره کنید.

 این کار باعث یک رنگ شدن تمام قسمت های مو می شود و سپس شما می توانید رنگ موی مورد نظر خود را استفاده کنید و نتیجه مطلوب آن را روی موهای خود مشاهده کنید. البته اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایلی به دکلره مو ندارید و از طرفی قصد دارید از مش مو خود خلاص شوید و موهایی با رنگ یک دست داشته باشید، اصلا نگران نباشید زیرا برای رنگ کردن مو مش شده علاوه بر دکلره کردن، راه کارهای دیگری نیز وجود دارد که مو رنگ یکسانی به خود بگیرد. برای اطلاع از این راهکار ها به مطالعه ادامه این مقاله از مانی نی بپردازید.

 نکات طلایی رنگ كردن موي مش شده

با توجه به توضیحات قبل، رنگ کردن مو مش شده به دلیل یکسان نبودن رنگ دسته های مو با یکدیگر، حساس است و باید در رنگ کردن مو مش شده نکات مهمی را رعایت کنید. به طور مثال شما می توانید موهای مش شده خود را بلوند یا همان دکلره کنید تا رنگ مو به خوبی و یکدستی روی موهایتان بنشیند. علاوه بر این شما می توانید به جای دکلره کردن موی خود، از این ترکیب قبل از رنگ کردن موی خود استفاده کنید:

  • واریاسیون دودی یا بنفش
  • اکسیدان 6 درصد
  • رنگ شماره 7 یا 8

با استفاده از این ترکیب بر روی موهای خود، موها رنگ یکسانی به دست می آورند و سپس شما با خیال راحت می توانید موهای مش شده خود را رنگ کرده و رنگ یکسانی برای موهای خود ایجاد کنید.

 نکات طلایی رنگ كردن موي مش شده

رفع دو رنگی مو هنگام رنگ کردن مو مش شده

برای حذف رنگ مویی که باعث دوگانگی رنگ موهایتان شده است، از واریاسیون استفاده کنید. به طور نمونه اگر کسی رنگ موهایی دارد که به سمت زردی رفته است بهترین کار برای رفع زردی استفاده از واریاسیون بنفش یا دودی یا شامپو های ضد زردی است. علاوه بر این اگر رنگ قسمتی از موهایتان به رنگ قرمز و یا مسی سوق پیدا کرده است، شما می توانید از واریاسیون رنگ سبز به همراه رنگ های زیتونی استفاده کنید.

بنابراین با رعایت نکات طلایی گفته شده، بهتر است قبل از رنگ کردن موی مش شده خود، این نکات را رعایت کنید تا موهایتان به بهترین نحو و بدون ناخالصی در رنگ هایشان، رنگ بگیرند. علاوه بر این روش، راهکار دیگری نیز برای ایجاد همانگی رنگ بین دسته های مو وجود دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

رفع دو رنگی مو هنگام رنگ کردن مو مش شده

استفاده از ریمور برای یک دست شدن رنگ مو مش شده

اگر موهای شما به چند رنگ شده اند و ظاهری نه چندان زیبا به شما داده اند، اصلا نگران نباشید زیرا می توانید در کمترین زمان و مقرون به صرفه ترین هزینه شامپو ریمور را تهیه کرده و موهای خود را 2 الی3 بار به طور متوالی با آن بشویید تا موهایتان رنگ قبلی خود را از دست دهد و برای پذیرفتن رنگ جدید دلخواهتان به صورت یکسان آماده باشد. نکته قابل توجه برای شما عزیزان این است که از بین بردن رنگ هایی با پایه های قوی و سخت مثل مشکی یا شرابی بهتر است زیر نظر آرایشگر متخصص صورت پذیرد تا مو بتواند کاملا رنگ قبل خود را از دست بدهد.

 

نوشتن دیدگاه