سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین هایلایت برای موهای سفید ( آموزش هایلایت بلوند و یخی برای موهای سفید)

یکی از معضل های بزرگ برای اغلب خانم ها سفید شدن موهایشان است که معمولا با بالا رفتن سن و یا سابقه ژنتیکی و غیره، این موها شروع به سفید شدن می کنند. زمانی که موهای سفید رنگ می شوند، چهره خانم ها به نظر جوان تر و جذاب تر می رسد که همین موضوع باعث شده تا خانم ها زیادی بلافاصله پس از سفید شدن موهایشان، آن ها را رنگ، هایلایت یا دکلره کامل کنند. در این مطلب از مانی نی قصد داریم به این موضوع بپردازیم که بهترین هایلایت برای موهای سفید کدام هستند. اگر با ما همراه باشید به شما آموزش هایلایت بلوند و یخی برای موهای سفید را هم ارائه می دهیم تا خودتان در خانه این کار را انجام دهید.

بهترین گزینه ها هنگام انتخاب رنگ مو برای موهای سفید

در صورتی که شما جز آن دسته از افرادی هستید که سفیدی موهایتان شما را اذیت می کند، می توانید به کمک یکی از گزینه های زیر، زیبایی چهره خود را دو چندان کنید. این رنگ موهایی که در ادامه به شما می گوییم از جمله بهترین رنگ موهایی هستند که می تواند موهای سفید شما را به خوبی پوشش دهد.

  • هایلایت های بلوند

با سه دلیل به شما می گوییم که چرا هایلایت های بلوند برای پوشش دهی موهای سفید مناسب است. اول این که تفاوت بین رنگ های بلوند و نقره ای بسیار ناچیز است، بنابراین با این کار تار موهای سفید شما در بین هزاران تار موی بلوند به چشم نخواهند آمد.

دلیل دوم هم این است که هایلایت ها و بیبی لایت ها یک مسیر جدید را در موهای سفید شما باز خواهند کرد و به آرایشگر این اجازه را می دهند تا تارهای خاکستری را مورد هدف قرار داده و به راحتی آن ها را پوشش دهند.

دلیل سوم این است که هایلایت ها خط مرزی که بین ریشه و ساقه مو به وجود آمده را از بین می برند و در نتیجه رنگ سراسری مو زیباتر به نظر می آید.

بهترین گزینه ها هنگام انتخاب رنگ مو برای موهای سفید

  • رنگ با تناژ نقره ای

نقره ای هم یک رنگ مو زیبا برای موهای سفید است که می تواند به خوبی تارهای خاکستری را پوشش دهد و آن ها را بسیار درخشان تر کند. علاوه بر این از آن جایی که رنگ نقره ای جزو جذاب ترین رنگ های سال است و طرفداران زیادی پیدا کرده است، می تواند چهره شما را جذاب کند.

  • رنگ بلوند یخی

بلوند یخی یک انتخاب عالی برای موهای خاکستری است. در واقع اگر حجم زیادی از موهای شما سفید شده است، بلوند یخی می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. رنگ نقره ای برای افرادی که تناژ پوستشان سرد است انتخاب خوبی است.

چند وقت یک بار می توانیم موهایمان را رنگ و هایلایت کنیم؟

از دیگر چالش های مهم بعد از انتخاب یک رنگ موی مناسب، مدت زمانی است که مجددا باید رنگ موهایمان را ترمیم کنیم. برای تکرار این کار زمان مشخصی را نمی توان در نظر گرفت و بیشتر به رشد موی شما بستگی دارد. اما به طور معمول شما باید هر 4 الی 5 هفته ریشه های مو را رنگ کنید و یا برای ترمیم به آرایشگاه بروید. شاید برخی از موها زودتر از این موعد رنگ خود را از دست دهند.

آموزش هایلایت بلوند و یخی برای موهای سفید

بهتر است که از یک آرایشگر حرفه ای بخواهید تا موهایتان را هایلایت کند اما اگر می خواهید این کار را حتما در خانه انجام دهید ما به شما چند فرمول می گوییم تا بتوانید خودتان موهایتان را هایلایت کنید.

برای رنگ موی نقره ای یخی می توانید رنگ های زیر را با هم مخلوط کنید:

  • بلوند نقره ای C9 : به اندازه ۱۰ سانت
  • واریاسیون نقره ای ۰.۲۲ : ۳ سانت
  • واریاسیون خاکستری : ۳ سانت
  • اکسیدان نمره ۱ : ۳۰ سی سی

آموزش هایلایت بلوند و یخی برای موهای سفید

ترکیب دیگری هم برای این کار وجود دارد که باید ابتدا موهای خود را به آخرین درجه دکلره برسانید و سپس با ترکیب رنگ های زیر موهایتان را یخی کنید.

  • مقداری رنگ مو C10
  • روشن کننده (۰-۰۰) E20: به میزان ۱/۳
  • واریاسیون نقره ای : E133 سانت
  • اکسیدان شماره ۲

 با این روش شما می توانید موهایتان را به زیباترین شکل ممکن رنگ کنید. البته هایلایت کردن مو نکات مهم مربوط به خود را دارد که حتما باید آن ها را رعایت کنید تا موهایتان نسوزد و ترکیب رنگی زیبایی به خود بگیرد.

 

نوشتن دیدگاه