سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی سه صفر با رنگهای دیگر

رنگ موی سه صفر واریاسیونی روشن کننده است که برای روشن کردن رنگ مو ها مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را به تنهایی و یا با ترکیب کردن با سایر رنگ ها مورد استفاده قرار داد. ترکیب رنگ موی سه صفر با رنگهای دیگر باعث می شود رنگ مورد نظر روشن تر به نظر برسد و به علاوه ماندگاری رنگ سه صفر را بیشتر می کند. از آنجایی که استفاده از رنگ سه صفر هیچگونه مشکلی برای موها ندارد می توان آن را با رنگهای دیگر مخلوط کرد.

آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر و ترکیب آن با رنگ های دیگر

در آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر یکی از مهمترین نکاتی که برای بسیاری از افراد کمک کننده است این است که از چه اکسیدانی باید به همراه این رنگ استفاده شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر قصد دارید رنگ موهای شما دو درجه روشن تر از رنگ مویی که خریداری کرده اید باشد، باید از اکسیدان ۶ درصد برای این منظور استفاده کنید. برای روشن کردن مو به اندازه ۴ و ۶ درجه، باید به ترتیب از اکسیدان ۹ درصد و ۱۲ درصد استفاده شود. به صورت کلی هر چه درجه روشنایی رنگ موی مورد نظر شما بیشتر باشد باید اکسیدان بالاتری به آن اضافه کرد.

رنگ موی سه صفر نباید بیش از اندازه در ترکیبات مورد استفاده قرار بگیرد. این رنگ مانند سایر واریاسیون ها باید اندازه سه تا چهار سانتیمتر در رنگها استفاده شود. هرچند استفاده زیاد از این محصول نمی‌تواند به موها آسیب وارد کند، اما ممکن است کیفیت رنگ مو را تحت تاثیر قرار دهد و یا باعث روشن شدن بیش از اندازه رنگ مو شود.

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد ترکیب رنگ موی سه صفر با سایر رنگ ها باید به آن پرداخت، مدت زمان قرار دادن رنگ روی مو هاست. برخی از افراد رنگ سه صفر را با دکلره اشتباه می گیرند و فکر می کنند تنها برای مدت زمان یک ربع تا نیم ساعت باید رنگ سه صفر روی موها قرار داده شود در غیر این صورت می تواند به موها آسیب وارد کند. این باور کاملا اشتباه است رنگ موی سه صفر برای مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه باید روی موهای شما باقی بماند و اگر تا یک ساعت روی موهای شما باشد هیچ گونه آسیبی برای موها نخواهد داشت.

آموزش استفاده از رنگ موی سه صفر و ترکیب آن با رنگ های دیگر

تفاوت رنگ موی سه صفر با دکلره

رنگ موی سه صفر با دکلره دارای تفاوت‌های اساسی است. یکی از مهمترین تفاوت هایی که در مورد این دو محصول می توان به آن اشاره کرد، نحوه استفاده از آنهاست. دکلره قبل از رنگ کردن موها روی مو قرار داده می‌شود و مو را به پایه می رساند، در حالی که رنگ موی سه صفر هم می تواند قبل از رنگ کردن موها و هم همراه با رنگ مورد استفاده قرار بگیرد.‌

دومین تفاوت اساسی این دو محصول در درجه روشن کردن موهاست. رنگ موی سه صفر می تواند موها را ۵ تا ۶ درجه روشن تر کند اما بیشتر از این میزان روشن کردن موها برای این رنگ مو مقدور نیست، در حالیکه با استفاده از دکلره می توان تا پایه ده موها را روشن کرد. همین تفاوت اساسی باعث می‌شود دکلره با آسیب به فولیکول‌های مو آنها را از بین ببرد و تحت تاثیر قرار دهد در حالی که این مشکل به هیچ عنوان در رنگ موی سه صفر مشاهده نشده است.

تفاوت رنگ موی سه صفر با دکلره

حساسیت زایی رنگ موی سه صفر و دکلره به هیچ عنوان با یکدیگر قابل مقایسه نیست. افرادی که به دکلره حساسیت دارند بعد از استفاده از دکلره روی موهای خود دچار تاول هایی روی پوست خود می شوند، همچنین در برخی از موارد مشاهده شده است که افراد با تنفس کردن بوی دکلره دچار حساسیت های تنفسی شده اند. تاکنون هیچگونه موردی مبنی بر حساسیت داشتن یک فرد به رنگ موی سه صفر گزارش نشده است، زیرا این رنگ مو اساسا حساسیت زا نیست.

چهارمین و آخرین تفاوتی که در مورد رنگ موی سه صفر و دکلره در این مقاله از مانی نی به آن پرداخته می‌شود، این است که رنگ موی سه صفر به هیچ عنوان روی موهای رنگ شده پاسخگو نیست. به همین دلیل اگر قبلاً موهای خود را رنگ کرده اید و اکنون قصد دارید آن را روشن کنید حتماً باید از دکلره استفاده کرد.

 

دیدگاه‌ها  
تشکرازاینکه اطلاعاتون رادراختیارمردم قرارمیدین
به نقل از مونا:
تشکرازاینکه اطلاعاتون رادراختیارمردم قرارمیدین
سلام و درود لطف دارید. هدف اصلی ما جلب رضایت شما عزیزان است.
نوشتن دیدگاه