سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده

مو نیز مانند سایر قسمت‌های بدن برای سالم بودن نیاز به مراقبت دارد. برای این منظور محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی در بازار موجود است. برای مثال ماسک مو از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به مو جلوگیری کرده و جنبه درمانی دارد. البته هر ماسکی برای ترمیم موهای سوخته و آسیب دیده مناسب نیست. در این مطلب اطلاعات مفیدی را درباره بهترین مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده ارائه کرده‌ایم. پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین ماسک مو برای موهای سوخته، آسیب دیده و دکلره شده

موها در اثر عوامل مختلفی همچون رنگ کردن مکرر، دکلره کردن، استفاده بیش از حد و نامناسب از دستگاه‌های حرارتی و شستشوی غلط دچار سوختگی می‌شوند. همچنین آب‌وهوای نامطلوب، شانه کردن اشتباه و استفاده از شانه‌های پلاستیکی نامرغوب نیز به موها آسیب وارد می‌کنند. یکی از راه‌های ساده و کارآمد برای ترمیم و بازسازی موهای آسیب دیده استفاده از ماسک مو است. این محصولات مراقبتی به دلیل داشتن مواد مغذی، انواع روغن ترمیم‌کننده، انواع ویتامین و پروتئین موها را تغذیه نموده و به درمان آن‌ها می‌پردازند. در ادامه چندین برند معتبر در زمینه تولید ماسک مو را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را شرح می‌دهیم.

ماسک موی ترمیم کننده مخصوص موهای آسیب دیده گلیس

ماسک موی گلیس( Gliss) یکی از بهترین ماسک موها برای موهای آسیب دیده است که به خوبی از عهده ترمیم مو برمی‌آید. این محصول به دلیل داشتن پروتئین کراتین ضمن تقویت و تغذیه موها، آن‌ها را نرم و درخشان می‌سازد.

بهترین ماسک مو برای موهای سوخته، آسیب دیده و دکلره شده

ماسک موی ترمیم‌کننده گلیس ساخت کشور آلمان بوده و به خوبی توانایی آبرسانی و حفظ رطوبت موها را دارد. به همین دلیل این محصول برای افرادی توصیه می‌شود که دارای موهای خشک هستند. همچنین در صورتی که از این ماسک مو استفاده کنید، دیگر نیازی به استفاده از شامپوهای نرم‌کننده نخواهید داشت.

ماسک آبرسان موی هیر واتر کامان

ماسک موی هیر واتر کامان( Hair Water COMEON) علاوه بر آبرسانی به ساقه موها رطوبت مورد نیاز آن‌ها را نیز حفظ می‌کند. به همین دلیل این محصول برای موهای خشک و همچنین موهای رنگ شده مناسب است. این ماسک موی ایرانی سرشار از ویتامین E و عصاره جوانه گندم است که مواد مغذی مورد نیاز مو را تامین می‌کند. همچنین در این محصول زینک و بیوتن نیز وجود دارد که این دو ماده برای ترمیم موهای سوخته و آسیب دیده مناسب هستند.

ماسک مو مناسب موهای آسیب دیده و نازک بیول

یکی دیگر از بهترین مارک ماسک مو برای موهای دکلره شده ماسک موی بیول است. این محصول بهداشتی با تکیه بر خواص عصاره آناناس موجود در خود باعث افزایش کلاژن سازی مو می‌شود. کلاژن موجب تقویت تارهای مو شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند. همچنین کلاژن سازی در بازسازی ساقه مو نیز موثر است. ماسک موی بیول( BIOL) حاوی ویتامین‌های B1، B5، B6، C، پانتومیک اسید، آنتی اکسیدان‌های مختلف و بروملین است. کلیه این مواد معدنی برای ترمیم موهای آسیب دیده ضروری هستند.

بهترین ماسک مو برای موهای سوخته، آسیب دیده و دکلره شده

ماسک موی مغذی و ترمیم کننده مخصوص موهای آسیب دیده یانسی

ماسک موی ترمیم‌کننده یانسی( Yunsey) در ترکیبات خود از ویتامین B5، E، روغن جوجوبا و پروتئین سویا بهره‌مند است. بدین ترتیب این محصول خاصیت ترمیم‌کنندگی و تغذیه‌کنندگی ساقه و ریشه‌های مو دارد. افرادی با موهای آسیب دیده می‌توانند با خیال راحت از این محصول اسپانیایی استفاده کرده و از نتیجه آن مطمئن باشند. البته این ماسک مو به علت توانایی آبرسانی به ساقه موها برای موهای خشک و سوخته نیز مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این ماسک مو عدم وجود پارابن در فرمولاسیون آن است؛ در نتیجه این فرآورده آسیبی به موها وارد نمی‌کند. در صورتی که از این محصول روی موهای خود استفاده کنید، شاهد افزایش درخشندگی، نرمی و لطافت آن‌ها خواهید بود. بنابراین برند یانسی را می‌توان یکی از مطرح‌ترین برندهای تولیدکننده انواع ماسک مو دانست.  

ماسک موی مناسب موهای خشک و آسیب دیده دافی

ماسک موی ایرانی دافی( Dafi) برای ترمیم موهای دکلره شده و آسیب دیده مناسب است. زیرا این محصول با داشتن بیوتن، روغن آرگان، مواد رطوبت‌رسان و عصاره جوانه گندم می‌تواند به خوبی موهای سوخته را بازسازی کند. این ماسک مو با تحریک و ترمیم پروتئین کراتین موجود در موها، به درخشندگی بیشتر آن‌ها کمک می‌کند. علاه بر این، فرآورده مذکور ضمن افزایش استحکام موها از آن‌ها در برابر صدمات احتمالی محافظت به عمل می‌آورد. بدین ترتیب ریزش موها نیز کاهش پیدا می کند.

شما عزیزان می توانید انواع ماسک موی مناسب برای هر نوع مویی را به راحتی از طریق سایت مانی نی بخرید.

نوشتن دیدگاه