سبد خرید شما خالی می باشد.
فرق رنگ موی شکلاتی و کاکائویی

رنگ موی شکلاتی و رنگ موی کاکائویی دو رنگی هستند که در سال های اخیر استقبال کنندگان زیادی داشته اند اما در برخی از موارد افراد انواع متفاوت رنگ شکلاتی و رنگ کاکائویی را با یکدیگر اشتباه می گیرند. مهمترین فرق رنگ موی شکلاتی و کاکائویی در تناژ رنگی آنها است. رنگ موی شکلاتی نسبت به رنگ کاکائویی دارای تناژ قرمزی بیشتری است، به همین دلیل میزان گرمی رنگ بیشتر است. در این مقاله از مانی نی قصد داریم شما را با تناژهای مختلف رنگ شکلاتی و رنگ کاکائویی آشنا کنیم و اطلاعات تکمیلی در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

تناژهای متفاوت رنگ مو شکلاتی و کاکائویی را بشناسید

رنگ مو شکلاتی و رنگ مو کاکائویی هر کدام دارای تناژ مختلف هستند که در دسته بندی های رنگ موی شکلاتی و کاکائویی روشن، رنگ موی شکلاتی و کاکائویی ملایم و رنگ موی شکلاتی و کاکائویی تیره دسته بندی می شوند. برای پرداختن به هر یک از این دسته بندی ها در ابتدا این دسته بندی ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم و سپس اطلاعاتی در مورد هر دسته در اختیار شما قرار می دهیم:

۱. رنگ مو شکلاتی و قهوه‌ای روشن

در سال‌های اخیر استفاده از انواع رنگ موی روشن رواج زیادی پیدا کرده است در این میان رنگ مو شکلاتی و رنگ مو قهوه ای روشن مشتریان زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. برای به دست آوردن رنگ مو شکلاتی روشن می توان از رنگ شکلاتی شماره ۷، ۸ و یا 9 استفاده کرد. در این صورت در ابتدا باید موها با استفاده از دکلره به پایه مورد نظر رسیده باشند و سپس از این رنگ شکلاتی به همراه اکسیدان شماره ۲ روی موها استفاده شود.

برای به دست آوردن رنگ قهوه ای روشن می توان از رنگ قهوه ای شماره ۷ یا ۸ استفاده کرد. برای این منظور باید با استفاده از دکلره و رنگ سه صفر در ابتدا موها را به پایه مورد نظر رساند و سپس رنگ قهوه ای را با اکسیدان شماره ۲ مخلوط نموده و روی موها قرار داد.

تناژهای متفاوت رنگ مو شکلاتی و کاکائویی را بشناسید

۲. رنگ مو شکلاتی ملایم و قهوه ای ملایم

یکی دیگر از رنگ هایی که می توان در مورد تناژ های مختلف رنگ شکلاتی و قهوه‌ای به آن پرداخت رنگ ملایم است. رنگ های ملایم دارای شماره ۵ و ۶ هستند. برای استفاده از این رنگ ها روی موها به هیچ عنوان نیازی به استفاده از دکلره وجود ندارد به همین دلیل بسیاری از بانوانی که موهای ظریف و نازکی دارند استفاده از این رنگ مو را ترجیح می‌دهند.

رنگ موی شکلاتی ملایم برای رنگ موی قهوه ای ملایم با تمامی تناژ های پوستی همخوانی زیبا و شگفت انگیزی دارند و برای تمامی سنین مناسب هستند. به همین دلیل مشتریان زیادی با خرید رنگ موی شکلاتی و یا قهوه ای شماره ۵ و ۶ و مخلوط کردن آن با اکسیدان ۹ درصد به تناژ رنگی دلخواه خود می رسند.

۳. رنگ موی شکلاتی و رنگ موی قهوه ای تیره

استفاده از رنگ های تیره حالتی زیبا و دخترانه به چهره شما می بخشد. به صورت کلی افرادی که از رنگ های تیره روی موهای خود استفاده می کنند از نظر سنی کوچکتر به نظر می رسند به همین دلیل استفاده از این رنگ در بین جوانان و میانسالان رواج زیادی دارد. برای به دست آوردن این تناژ از رنگ قهوه‌ای و یا رنگ شکلاتی می توانید از رنگ شماره ۳و ۴ استفاده کنید. برای این منظور می توانید رنگ را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب نموده و روی موهای خود قرار دهید.

تناژهای متفاوت رنگ مو شکلاتی و کاکائویی را بشناسید

فرمول ترکیب رنگ موی شکلاتی و قهوه ای

با توجه به سه تناژ مختلفی که در بالا به آنها اشاره شد، به راحتی می توان متوجه شد که برای به دست آوردن ترکیب دلخواه از رنگ موی شکلاتی و قهوه ای در ابتدا باید رنگ موی شکلاتی و قهوه ای روشن، رنگ موی شکلاتی و قهوه‌ای ملایم رنگ موی شکلاتی و قهوه‌ای تیره به صورت جداگانه با یکدیگر مخلوط شوند.

برای این منظور اگر از نصف تیوپ رنگ شکلاتی استفاده کردید میزان استفاده از رنگ قهوه ای نیز باید نصف تیوب باشد. در نهایت این رنگ باید با دو برابر مقدار اکسیدان ترکیب شده و روی موها قرار داده شود. این رنگ بعد از گذشت مدت زمان حدودی ۴۵ دقیقه روی موهای شما باز می‌شود و می‌توانید آن را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید. بهتر است تا ۴۸ ساعت بعد از رنگ کردن موها از شامپو استفاده نکنید زیرا رنگ زیبای موهای شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

نوشتن دیدگاه