سبد خرید شما خالی می باشد.
ریختن پودر دکلره در رنگ مو

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به رنگ کردن موهای خودتان علاقه مند هستید، حتما تا به حال نام پودر دکلره را شنیده اید. پودر دکلره یکی از انواع ترکیبات شیمیایی است که در صورت مخلوط شدن با اکسیدان، می تواند رنگدانه های مو را از بین ببرد. برای استفاده از رنگ های روشن مانند رنگ موی بلوند روی موها، لازم است که تمامی رنگدانه های مو از بین بروند که این کار تنها با پودر دکلره امکان پذیر است. اما در این میان برخی از افراد ترجیح می دهند که برای بهبود اثربخشی رنگ مو، اقدام به ریختن پودر دکلره در رنگ مو کنند. ولی آیا ریختن پودر دکلره در رنگ مو امکان پذیر است؟ آیا اصلا این روش برای بهبود اثربخشی رنگ های مو، مفید است؟ با ما در این مقاله از مانی نی همراه باشید تا بیشتر با پودر دکلره و تاثیر آن در رنگ مو آشنا شوید.

آیا ریختن پودر دکلره در رنگ مو امکان پذیر است؟

شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده باشد که در دستور ترکیب رنگ های مختلف، پودر دکلره را دیده باشید. به طور کلی، استفاده از پودر دکلره می تواند باعث افزایش اثربخشی رنگ موها شود و زیبایی موها را افزایش می دهد. به همین خاطر، بسیاری از مردم علاقه مند هستند که از پودر دکلره برای ترکیب رنگ موهای خودشان استفاده کنند.

اما موضوع مهمی که در مورد پودر دکلره و اضافه کردن آن به ترکیب رنگ مو وجود دارد، بحث ضرری است که به موها وارد می شود. پودر دکلره باید در مدت زمان کوتاهی روی موهای شما باقی بماند. اما ممکن است شما نیاز داشته باشید که به مدت 30 الی 1 ساعت رنگ مو را روی موهای خودتان قرار دهید. این موضوع باعث می شود تا دکلره موجود در ترکیب رنگ مو، باعث آسیب به موهای شما شود. بنابراین، می توان گفت که عملا ریختن پودر دکلره در رنگ مو امکان پذیر است. ولی اینکه اضافه کردن پودر دکلره می تواند چه تاثیری روی موها داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. بنابراین، اگر ریزش مو دارید و به سلامت موهای خودتان اهمیت می دهید، از پودر دکلره در ترکیب رنگ موهای خودتان استفاده نکنید.

آیا ریختن پودر دکلره در رنگ مو امکان پذیر است؟

نحوه استفاده از پودر دکلره برای رنگ کردن موها

رنگ های موجود در بازار تنوع بسیار زیادی دارند. برخی از آن ها می توانند بدون نیاز به دکلره روی موهای شما قرار بگیرند و زیبایی فوق العاده روی موهای شما داشته باشد. اما در صورتی که نیاز به رنگ کردن موها با رنگ روشن باشد، باید حتما از دکلره استفاده شود. پودر دکلره در انواع مختلفی وجود دارد که قوی ترین آن پودر دکلره آبی است.

برای استفاده از پودر دکلره برای رنگ کردن موها، باید از یک فرد متخصص در این حوزه کمک بگیرید. چون اگر تخصص کافی برای رنگ کردن موها نداشته باشید، ممکن است موهای خود را بسوزانید. همچنین، در صورتی که رنگ موی شما نیاز به دکلره ندارد، توصیه می کنیم که از روش های دیگر روشن کردن موها استفاده کنید که آسیب کمتری به موهای شما وارد می کنند.

نحوه استفاده از پودر دکلره برای رنگ کردن موها

بهترین اکسیدان برای ترکیب کردن با پودر دکلره

به طور کلی برای اینکه اثربخشی پودر دکلره روی موهای شما افزایش پیدا کند، باید آن را با اکسیدان مناسب ترکیب کنید. همانطور که می دانید اکسیدان های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام قدرت متفاوتی دارند. اگر به دنبال این هستید که از پودر دکلره برای روشن کردن موهای خودتان استفاده کنید و از طرفی می خواهید پودر دکلره اثربخشی فوق العاده ای داشته باشد، بهتر است که از اکسیدان قوی استفاده کنید. اکسیدان 12 درصد یکی از بهترین اکسیدان هایی است که می تواند با پودر دکلره ترکیب شود. البته اکسیدان 12 درصد از جمله اکسیدان های قوی است که می تواند اثربخشی پودر دکلره را افزایش دهد و ممکن است به موهای شما آسیب بسیار زیادی وارد کند. پس اگر موهای حساسی دارید و یا از قبل موهای شما آسیب دیده اند، از اکسیدان های ضعیف تری استفاده کنید.

ریختن پودر دکلره در رنگ مو امکان پذیر است؛ اما باید توجه داشته باشید که پودر دکلره می تواند به موهای شما آسیب زیادی وارد کند. بنابراین، توصیه می شود که این کار را برای زیباتر کردن موهای خودتان انجام ندهید و به دنبال روش های دیگر و استفاده از ترکیب رنگ های جذاب تر باشید. یک آرایشگر حرفه ای می تواند به شما برای اجرای یک رنگ موی جذاب روی موهایتان کمک کند.

 

نوشتن دیدگاه