سبد خرید شما خالی می باشد.
روی سه صفر چه رنگی بزارم

رنگ‌های متفاوتی را می‌توان روی رنگ موی سه صفر گذاشت. رنگ‌هایی که نتایج متفاوتی به دنبال دارند. در ادامه این مقاله به سوال روی سه صفر چه رنگی خوب می‌شود؟ می‌پردازیم. با کارشناسان ما نی نی مارکت در ادامه این مقاله همراه بمانید.

روی سه صفر چه رنگی خوب میشه؟

به‌طورکلی بهتر است پیش از انتخاب رنگ مو، پایه موهای خود را آماده کنید. سه صفر پایه اصلی موهای شما را از بین می‌برد. با یک رنگ تیره در پایه‌های ۶ یا ۷ می‌توانید پایه رنگ موهای خود را بهتر کنید. با این حال به یاد داشته باشید برخی موها به طور طبیعی رنگ روشن دارند. کار برای این موها سخت‌تر است. 

اگر زمان کافی دارید، بهتر است اجازه دهید رنگ موی سه صفر به خودی خود از بین برود. این محصول به طور طبیعی بعد از چند بار شست شو به طور کامل از روی موها پاک می‌شود. اما در صورتی که زمان کافی در اختیار ندارید، باید از رنگ مویی استفاده کنید که به کوتیکول‌های مو رنگ بدهد.

روی رنگ موی سه صفر ترکیب‌های تازه‌ای را می‌توان اجرا کرد. برای مثال اگر می‌خواهید موهای یخی و روشنی داشته باشید، به سادگی و ترکیب چند رنگ معمولی می‌توانید به این رنگ برسید. اما در صورتی که از سه صفر استفاده نکرده باشید، باید از دکلره یا تکنیک‌های دیگر کاهش پایه رنگ مو استفاده کنید.

روی سه صفر چه رنگی خوب میشه؟

رنگدانه‌های قرمز و نارنجی روی موها با رنگ موی سه صفر تقویت می‌شوند. موهای بانوان ایرانی نیز به طورمعمول رنگدانه‌های قرمز و نارنجی بیشتری نسبت به سایر ملل دارد. در صورتی که رنگی که انتخاب می‌کنید حول محور نارنجی یا قرمز باشد، قوت رنگ افزایش چشمگیری پیدا می‌کند. رنگ موی دودی یکی از بهترین انتخاب‌ها روی رنگ موی سه صفر است. البته بسیاری، این رنگ مو را در ترکیب با رنگ‌های دیگر استفاده می‌کنند. از جمله رنگ‌هایی که می‌توانید در این ترکیب استفاده کنید می‌توان به زیتونی و طلایی اشاره کرد.

اگر به دنبال رنگ قهوه‌ای یا نسکافه‌ای هستید، باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که کمی تیره‌تر هستند. البته به‌طور‌کلی توصیه می‌شود رنگ کردن موها را در دو مرحله انجام دهید. مرحله اول تنها برای افزایش پایه موهاست؛ مرحله دوم نیز برای رسیدن به رنگی است که تمایل داشتید داشته باشید. رنگ‌های طبیعی نیز ترکیب خوبی برای گذاشتن روی سه صفر به شمار می‌روند. این رنگ‌ها که با نماد N شناخته می‌شوند، مانع از نارنجی یا زرد شدن موها هستند. یکی از بهترین رنگ‌های طبیعی روی رنگ موی سه صفر، رنگ موی قهوه‌ای N۲ است.

رنگ موی عسلی یکی از بهترین رنگ‌هایی است که می‌توانید روی سه صفر بزنید. البته به یاد داشته باشید پس از استفاده از رنگ سه صفر حدود دو روز باید به موها استراحت بدهید. طی این مدت می‌توان از مواد تقویت کننده و روغن‌های گیاهی استفاده کرد. شکلاتی عسلی یکی دیگر از رنگ‌هایی است که ترکیب زیبایی پس از سه صفر می‌سازد. البته برای رسیدن به این رنگ باید رنگ موی شکلاتی روشن را با رنگ دودی ترکیب کنید. واریاسیون دودی یا نقره‌ای را نیز می‌توان به این ترکیب اضافه کرد. 

روی سه صفر چه رنگی خوب میشه؟

مراقبت از مو پس از استفاده از سه صفر

دکلره کردن معایب بسیاری برای موهای شما به همراه دارد. دکلره کردن موها پس از رنگ موی سه صفر نیز معایب بسیاری به همراه دارد. دکلره کردن پیش و پس از استفاده از این رنگ مو، موجب از خشک شدن موها می‌شود. از سوی دیگر احتمال سوختن موها پس از رنگ کردن افزایش می‌یابد. یکی از بهترین جایگزین‌های دکلره، رنگ موی سه صفر است که رنگ کوتیکول‌های مو را از بین می‌برد. البته به یاد داشته باشید که این رنگ مو نیز از مواد شیمیایی ساخته شده است؛ از این رو پس از استفاده از این محصول باید ملاحضاتی داشته باشید.

یکی از این ملاحضات، رنگ مویی است که پس از سه صفر روی موهای خود قرار می‌دهید. در صورتی که رنگ موی درستی را انتخاب نکرده باشید؛ موهای شما به رنگ زرد یا نارنجی تغییر پیدا می‌کند. حتی ممکن است موها خشک و پایین آن‌ها وز شود. پس از رنگ موی سه صفر بهتر است موهای خود را تقویت کنید. اگر می‌خواهید موهای خود را روشن‌تر کنید، به ترکیب رنگ مو چند روغن طبیعی تقویت کننده اضافه کنید. روغن‌های طبیعی می‌توانند به بازسازی موها کمک شایانی کنند. کافی است بدانید از کدام روغن طبیعی استفاده کنید.

روی سه صفر چه رنگی می‌توان گذاشت؟ اصلاً پس از استفاده از رنگ موی سه صفر باید چه مراقبت‌هایی داشته باشیم؟ در این مقاله مانی نی مارکت به بررسی رنگ‌ها و روش‌هایی پرداختیم که می‌توان رنگ زیبایی روی سه صفر ایجاد کرد. 

 

نوشتن دیدگاه