سبد خرید شما خالی می باشد.
نحوه رنگ کردن مو با رنگ فانتزی

اگر تمایل به ایجاد تنوع در ظاهر و رنگ موهایتان دارید، رنگ موهای فانتزی انتخاب مناسبی در این زمینه محسوب می‌شوند. رنگ‌های خاصی همچون سبز، صورتی و آبی باعث می‌شوند که شما در مهمانی‌ها متمایزتر از دیگران به نظر برسید. در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانی نی به شما نحوه رنگ کردن مو با رنگ فانتزی را آموزش می‌دهیم. بدین ترتیب شما می‌توانید به سادگی در خانه رنگ موهای مورد علاقه خود را تهیه کرده و ترکیب رنگی منحصربه‌فردی بسازید. پس تا انتهای مقاله در کنار ما باشید.  

آموزش تصویری رنگ مو فانتزی در خانه + جذاب ترین مدل های روز

برای رنگ کردن موها با رنگ‌های فانتزی باید تکه‌هایی از مو را بنا بر مدل دلخواه خود از سایر قسمت‌های مو جدا کرده و آن‌ها را دکلره کنید. البته می‌توانید در صورت تمایل همه موهای خود را تا پایه زرد یا 7 یا 8 دکلره نمایید. در این صورت پس از عمل دکلره می‌توان رنگ موهای فانتزی را بدون استفاده از اکسیدان روی موها بمالید.  برندهای مختلفی طیف گسترده‌ای از رنگ موهای فانتزی را تولید می‌کنند. شما می‌توانید بنا به سلیقه خود یکی از این رنگ موها را انتخاب و استفاده نمایید. تصویر زیر مرحله‌ای را نشان می‌دهد که موها دکلره شده‌اند.

آموزش تصویری رنگ مو فانتزی در خانه + جذاب ترین مدل های روز

برای امتحان کردن اینکه آیا رنگ موی مورد نظر به پوست شما می‌آید یا خیر، می‌توانید چند تار مو روشن کنار صورت خود را رنگ نمایید. سپس در صورت رضایت از رنگ حاصل کل موهای خود را رنگ کنید. همچنین اگر پس از رنگ کردن تکه ای از موها از رنگ به دست آمده خوشتان نیامد، جای نگرانی نیست. زیرا همان تکه را می‌توان با چند بار شستشو با شامپو پاک کرد.

هنگامی که موها با استفاده از دکلره به پایه مورد نظر رسید، رنگ دلخواه را روی آن بگذارید. البته در این زمان می‌توان به جای رنگ از واریاسیون نیز استفاده کرد. لازم به ذکر است که واریاسیون پس از 2 الی 3 بار شستشو با شامپو کدر شده و به مرور از بین می‌رود. در کل واریاسیون‌ها نسبت به رنگ‌های فانتزی سریع‌تر و راحت‌تر از روی موها پاک می‌شوند.

آموزش تصویری رنگ مو فانتزی در خانه + جذاب ترین مدل های روز

همانطور که در تصویر بالا مشخص است، می‌توان موها را به سه قسمت تقسیم کرده و هر بخش را یک رنگ متفاوت گذاشت. رنگ موهای فانتزی را بهتر است که با فاصله زمانی کم و به دفعات مکرر استفاده نکنید. البته قبل از مرحله رنگ کردن می‌توان موها را تونر زد که این مرحله اختیاری است.

7 مورد از رنگ موهای فانتزی مد روز دنیا

برخی از جدیدترین رنگ موهای فانتزی حال حاضر عبارتند از:

  • رنگ موی اپال: رنگ موی اپال با عمق بخشیدن به موها باعث می‌شود که موها از هر زاویه‌ای زیبا و خوش رنگ به نظر برسند. در واقع این نوع رنگ موی فانتزی منشور جذابی را روی موها به وجود می‌آورد.
  • رنگ مو آندرلایت: نحوه رنگ کردن مو با رنگ فانتزی آندرلایت به گونه‌ای است که لایه‌های رویی مو به سمت بالا کشیده شده و موهای زیری رنگ می‌شوند. در این حالت هنگامی که موها کاملا باز باشد، موهای رنگین کمانی شما کمتر به چشم می‌آیند.
  • رنگ مو پری دریایی: اگر در کودکی خود از رنگ موهای پری دریایی کارتون‌های والت دیزنی خوشتان می‌آمد، حال وقت رسیدنتان به این آرزو است. برای این منظور می‌توانید از رنگ مو فانتزی آبی، سبز و همچنین صورتی و مرجانی استفاده کنید. برای رسیدن به این رنگ موهای زیبا به احتمال زیاد باید موهای خود را کاملا روشن و دکلره نمایید.

7 مورد از رنگ موهای فانتزی مد روز دنیا

  • رنگ مو غروب آفتاب: برای اینکه رنگ موهای خود را به رنگ غروب آفتاب درآورید، از رنگ موهای فانتزی گرم قرمز و نارنجی و همچنین رنگ‌های صورتی و بنفش استفاده کنید.
  • رنگ مو رزگلد: در چند سال اخیر رنگ موی رزگلد به یکی از ترندترین رنگ موهای سال تبدیل شده است. این رنگ مو رنگی بین طلایی و مسی است.
  • رنگ موی دیپ دای: بسیاری از خانم‌های جوان طرفدار این رنگ موی فانتزی هستند. در این رنگ مو مشابه تکنیک آمبره تنها نوک موها رنگ می‌شوند. رنگ‌های صورتی گرم، بنفش و آبی روشن از جمله محبوب‌ترین رنگ‌ موهای دیپ دای به شمار می‌روند.
  • رنگ موی رنگین کمانی: رنگ موی فانتزی رنگین کمانی برای افرادی مناسب است که به دنبال تحولات اساسی هستند. برای ایجاد این رنگ مو از هر نوع رنگی که استفاده کنید، طیف متفاوتی از رنگ را روی موها ایجاده نموده‌اید. 

 

نوشتن دیدگاه