سبد خرید شما خالی می باشد.
از بین بردن قرمزی و نارنجی مو

رنگ موی طبیعی هر فرد شامل چندین رنگ دانه است که  تلفیق آن ها در نهایت رنگ موی نهایی شما را نشان می دهد. موهای تیره دارای رنگ دانه های بیشتری هستند. موی ایرانی ها دارای رنگ  دانه غالب قرمز و نارنجی است. زمانی که موها دکلره می شوند و یا از رنگ های دیگری برای موها استفاده می شود، رنگ دانه های  غالب قرمز و نارنجی از درون مو خارج می شود و روی موها قرار می گیرد. معمولا از بین بردن رنگدانه های قرمز و نارنجی از روی موها به زمان بیشتری نیاز دارد اگر این رنگدانه ها در روند رنگ کردن موها از بین نروند شما از هر رنگی که استفاده کنید تناژ موهای شما به سمت نارنجی و قرمز می رود. قرمز و نارنجی شدن موها نشان دهنده این موضوع است که موهای شما به اندازه کافی روشن نشده اند. استفاده از رنگ موهای دارای سولفات نیز یکی از دلایل قرمز و نارنجی شدن موهاست. در این مقاله با راهکارهایی برای از بین بردن قرمزی و نارنجی شدن موها آشنا می شویم. با مانی نی همراه باشید.

ترفندهایی برای از بین بردن تناژ نارنجی مو

ترفندهایی برای از بین بردن تناژ نارنجی مو

  • استفاده از تونر مو برای از بین بردن قرمزی و نارنجی مو

تونرها  رنگ موهایی شفاف هستند که دارای رنگدانه هستند و می توان از آن ها برای از بین بردن رفله های مزاحم موها کمک گرفت. تونرها به خصوص برای از بین بردن رفله های نارنجی و زرد مورد استفاده قرار می گیرند. برای از بین بردن رنگ نارنجی، از تونر آبی استفاده کنید.

  • استفاده از واریاسیون برای از بین بردن قرمزی و نارنجی مو

رنگ های خالصی که دارای رنگ دانه های قدرتمند هستند، واریاسیون نام دارند. قدرت نفوذ واریاسیون ها چندین برابر رنگ های معمولی است. از مهم ترین کاربرد های واریاسیون ها این است که تناژهای مزاحم مو مانند زردی، قرمزی و نارنجی مو را از بین می برند. برای از بین بردن نارنجی موها باید از واریاسیون آبی استفاده کنید. واریاسیون های سبز، بنفش و دودی نیز برای از بین بردن نارنجی، زردی و قرمزی مو کاربرد دارند.

  • استفاده از رنگ موی بلوند برای از بین بردن قرمزی و نارنجی مو

اگر موهای خود را رنگ کرده اید و تناژ موی شما نارنجی و قرمز شده است می توانید بعد از گذشت چند روز دوباره موهای خود را روشن کنید تا تناژ نارنجی از روی موهای شما حذف شود. برای این کار دکلره موها را تا روشن شدن کامل موها ادامه دهید و پس از آن از یک رنگ بلوند زیبا استفاده کنید.

  • استفاده از رنگساژ برای از بین بردن نارنجی مو

اگر میزان نارنجی بودن موهای شما زیاد نباشد می توان از طریق رنگساژ کردن آن را از بین ببرید. رنگساژها ترکیبی هستند که از رنگ مو، آب یا شامپو و اکسیدان به دست می آیند و می تواند تناژهای نارنجی و قرمز را از روی مو پاک کند.

چگونه قرمزی و نارنجی مو را برطرف کنیم؟

چگونه قرمزی و نارنجی مو را برطرف کنیم؟

  • از روش های دیگری که برای از بین بردن تناژهای قرمز و نارنجی وجود دارد این است که از یک رنگ موی بلوند خاکستری مناسب استفاده کنید تا رنگ نارنجی را کاهش دهد. اگر دارای موهای نارنجی تیره باشید و از این رنگ مو استفاده کنید یک سایه ملایم قهوه ای بر روی موهای شما ایجاد می شود.
  • اگر لکه های نارنجی بسیاری روی موهای شما وجود دارد و یا میزان نارنجی بودن موهایتان بسیار زیاد است بهتر است از یک رنگ که به رنگ موی شما بسیار نزدیک استفاده کنید. رنگ های تیره معمولا پوشانندگی بالایی دارند  به راحتی می توانید با استفاده از آن ها قرمزی و نارنجی بودن موها را پوشش دهید.
  • شامپوی بنفش راهکار دیگری است که با استفاده از آن می توانید  تناژ قرمز و نارنجی موهایتان را به حداقل برسانید. برای استفاده از شامپوی بنفش کافی است که ابتدا موهای خود را به طور کامل با آب داغ خیس کنید تا کوتیکول آن ها باز شود بعد از آن کافی است که با شامپوی بنفش موهای خود را 15 تا 20 دقیقه  ماساژ دهید و سپس با آب سرد بشویید.
  • اگر تناژ نارنجی و قرمز موهای شما بسیار کم است با برخی مواد طبیعی مانند سرکه سیب، روغن گیاهی و گل ختمی نیز می توانید مقداری از این تناژها را برطرف کنید اما باید گفت تاثیر آن ها آنقدر زیاد نیست.
نوشتن دیدگاه