سبد خرید شما خالی می باشد.
با سه صفر و اکسیدان 12 مو را روشن کنیم

امروزه استفاده از رنگ های روشن روی مو استقبال کنندگان زیادی دارد، اما یکی از مهمترین معضلاتی که باعث می شود برخی از افراد از استفاده از رنگ روشن روی مو پشیمان شوند، این است که برای استفاده از رنگ روشن باید موها با استفاده از دکلره به پایه مورد نظر برسند. دکلره آسیب های زیادی برای موهای سر دارد به همین دلیل یکی از منطقی ترین راه ها این است که با استفاده از رنگ موی سه صفر و اکسیدان مو را روشن کنیم و سپس رنگ اصلی را روی موها قرار دهیم. در این مقاله از مانی نی قصد داریم به روش استفاده از رنگ موی سه صفر و برخی از نکات در این زمینه بپردازیم.

آشنایی با رنگ موی سه صفر؛ کاربردها و آموزش نحوه استفاده از آن

آشنایی با رنگ موی سه صفر؛ کاربردها و آموزش نحوه استفاده از آن

استفاده از رنگ‌های روشن، چهره و صورت را روشن تر نشان می دهد و همین دلیل در سال‌های اخیر استفاده از رنگ های روشن، رنگ های بژ، صدفی، شکلاتی روشن و غیره در بین خانم‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است. رنگ موی سه صفر به منظور روشن تر کردن رنگ موها مورد استفاده قرار می گیرد و برخی از افراد آن را جایگزین دکلره می دانند. رنگ موی سه صفر را نمی توان جایگزین دکلره دانست زیرا این محصول قدرت دکلره را ندارد و تنها موها را به اندازه ۵ پایه روشن تر می کند، به علاوه میزان ماندگاری رنگ موی سه صفر نسبت به دکلره کمتر است. برای استفاده از رنگ موی سه صفر باید گفت: این رنگ به دو صورت زیر می تواند روی موها مورد استفاده قرار بگیرد:

۱. استفاده از رنگ سه صفر به تنهایی

یکی از روش هایی که برخی از افراد برای استفاده از رنگ سه صفر از آن استفاده می‌کنند این است که در ابتدا این رنگ را با اکسیدان ۱۲ درصد مخلوط نموده و آن را روی موها قرار می‌دهند و پس از آن رنگ اصلی را روی موها می گذارند. استفاده از این روش دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است، برای مثال یکی از مهمترین معایب استفاده از این روش این است که رنگ موی سه صفر میزان ماندگاری بالایی نخواهد داشت و به راحتی از روی موها پاک می شود‌. در این روش زمانی که موها با استفاده از رنگ سه صفر روشن می شوند، باید برای ۲ تا ۳ روز صبر کرد و سپس از رنگ اصلی روی موها استفاده کرد. اگر بعد از رنگ کردن موها به رنگ سه صفر متوجه شدید موهای شما نارنجی شده اند به هیچ عنوان نگران نباشید زیرا بعد از قرار دادن رنگ اصلی روی موها رنگ نارنجی از بین خواهد رفت.

۲‌. استفاده از رنگ سه صفر به صورت ترکیبی

در فرمولاسیون بسیاری از رنگ ها می توان از رنگ سه صفر به صورت ترکیبی با سایر رنگها استفاده کرد. با استفاده از این روش میزان ماندگاری رنگ موی سه صفر بیشتر می شود و این رنگ برای مدت زمان طولانی تری به روشن ماندن موهای شما کمک می کند. زمانی که رنگ سه صفر به صورت ترکیبی با رنگ موی مورد نظر شما مخلوط شود تنها یک تا دو درجه رنگ مو را روشن تر می کند، به همین دلیل می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از رنگ سه صفر به همراه سایر رنگ ها استفاده کنید و به نتیجه مطلوب خود برسید.

مزایای استفاده از رنگ موی سه صفر به جای دکلره

مزایای استفاده از رنگ موی سه صفر به جای دکلره

برخی از مهمترین مزایای استفاده از رنگ موی سه صفر به جای دکلره موارد زیر هستند:

  • با استفاده از رنگ موی سه صفر به هیچ عنوان امکان سوختن موها وجود ندارد.
  • رنگ موی سه صفر برای پوست سر هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. افرادی که به دکلره حساسیت دارند با استفاده از دکلره روی موهای خود دچار تاول روی پوست سر می شوند اما این مورد در رنگ موی سه صفر تاکنون مشاهده نشده است.
  • رنگ موی سه صفر نسبت به دکلره دارای مواد شیمیایی کمتری است و هیچ گونه خطر تنفسی برای افراد ایجاد نمی‌کند.
  • مواد موجود در دکلره می‌توانند آسیب‌های ساختاری بیشماری به موها وارد کنند. این مواد با باز کردن فولیکول های مو زیبایی و جذابیت مو را تحت تاثیر قرار می دهند در حالی که این مورد در رنگ موی سه صفر مشاهده نمی شود.
نوشتن دیدگاه