سبد خرید شما خالی می باشد.
روشن ترین رنگ مو بدون دکلره

رنگ موی روشن یکی از پرطرفدارترین رنگ های مو میان بانوان است که می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی چهره بانوان داشته باشد. در حالی که بسیاری از بانوان به روشن کردن رنگ موی خودشان علاقه مند هستند، دغدغه مهمی تحت عنوان دکلره کردن موها برای این بانوان به وجود می آید. چون به طور کلی، روشن کردن رنگ مو بدون دکلره عملا کار آسانی نیست و شاید در برخی از مواقع نیز امکان ناپذیر باشد.

حالا شاید این سوال برای شما مطرح شود که روشن ترین رنگ مو بدون دکلره کدام است؟ اگر می خواهید با روشن ترین رنگ موی بدون دکلره آشنا شوید و با کمک فرمول آن، آن را روی موهای خودتان اجرا کنید؛ با ما در ادامه این مقاله از مانی نی همراه باشید.

آموزش و معرفی روشن ترین رنگ مو بدون دکلره + فرمول ترکیب

روشن کردن رنگ مو می تواند برای افرادی که به دنبال موهای بلوند هستند، گزینه بسیار منحصر به فردی محسوب شود. در حالی که بسیاری از افراد تصور می کنند که رنگ موی روشن می تواند روی موهای تیره آن ها اجرا شود، ما می گوییم که این کار عملا امکان ناپذیر است. به همین خاطر است که در این مقاله قصد داریم در مورد روشن ترین رنگ مو بدون دکلره صحبت کنیم، نه روشن ترین رنگ مویی که می توانید روی موهای خودتان (با دکلره) اجرا کنید.

به طور کلی، ممکن است بر اساس پایه رنگ موهای شما، ترکیب و نتیجه نهایی روشن ترین رنگ موی بدون دکلره روی موهایتان متفاوت باشد. به همین خاطر، ابتدا باید با فرمول های مختلف روشن کردن رنگ موی بدون دکلره آشنا شوید و در نهایت نتیجه را به بخت و اقبال بسپارید. چون قطعا این ترکیب رنگ هایی که در ادامه ذکر می کنیم، می توانند روی موهای متفاوت، نتیجه مختلفی را به همراه داشته باشند.

آموزش و معرفی روشن ترین رنگ مو بدون دکلره + فرمول ترکیب

اگر می خواهید که این رنگ ها بدون دکلره نیز نمای خاصی به موهای شما بدهند، می توانید از تکنیک های روشن کردن رنگ موی بدون دکلره استفاده کنید. این تکنیک ها شامل استفاده از رنگ سه صفر و اکسیدان است که البته به اندازه دکلره اثربخشی نخواهد داشت. اگر برای معرفی روشن ترین رنگ های مو برای موهای بدون دکلره آماده هستید، با ما همراه باشید.

  • رنگ مو عسلی

یکی از رنگ های موی بسیار جذاب که می توان روی انواع موها آن را اجرا کرد، رنگ موی عسلی است. این رنگ مو می تواند برای انواع پوست های روشن و تیره گزینه بسیار خوبی محسوب شود. زیبایی رنگ موی عسلی در کنار به کار رفتن ترکیب رنگ های دیگر، چندین برابر می شود. این موضوع باعث شده تا تنوع بسیار زیادی از فرمول های رنگ موی عسلی وجود داشته باشند. یکی از بهترین ترکیب ها و فرمول های رنگ موی عسلی بدون دکلره را در ادامه ذکر می کنیم.

برای داشتن این ترکیب رنگ جذاب، ابتدا باید یک سوم از تیوپ رنگ موی طبیعی شماره 9 را با یک چهارم از رنگ موی دودی شماره 9.2 مخلوط کنید. این ترکیب رنگ ها را با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد کامل می کنید. اما قبل از گذاشتن رنگ روی موهای خودتان، به اندازه 2 سانتی متر واریاسیون طلایی را به اکسیدان 12 درصد اضافه کنید و روی موهای خودتان قرار دهید. این ترکیب می تواند باعث یکدست شدن موهای شما شود.

  • رنگ موی عسلی زیتونی

اگر به رنگ موی زیتونی علاقه خاصی دارید، ولی به نظر شما این رنگ کمی تیره به نظر می رسد، می توانید اقدام به استفاده از رنگ موی عسلی زیتونی کنید. این ترکیب رنگ نیز روی موهای دکلره نشده قابل اجراست. فقط کافیست که برای اجرای این رنگ مو، از فرمولی که در ادامه به آن اشاره می کنیم، کمک بگیرید.

برای داشتن یک ترکیب رنگ موی عسلی زیتونی جذاب، کافیست که 50 میلی لیتر رنگ موی طلایی را با 25 میلی لیتر رنگ موی دودی مخلوط کنید. با اضافه کردن 25 میلی لیتر رنگ موی بژ، ترکیب رنگ شما کامل می شود. البته برای اینکه مخلوط یکدستی داشته باشید، به اکسیدان 6 درصد هم نیاز دارید.

آموزش و معرفی روشن ترین رنگ مو بدون دکلره + فرمول ترکیب

رنگ موی نسکافه ای روشن بدون دکلره

رنگ موی نسکافه ای یکی از ترکیب رنگ های جذاب است که همواره طرفداران خاص خودش را داشته است. این ترکیب رنگ جذاب می تواند باعث جوانی و شادابی صورت شما شود. به همین خاطر، بسیاری از افراد علاقه مند به اجرای این رنگ مو، روی موهای خودشان هستند.

برای اجرای این رنگ مو، باید رنگ موی بلوند نسکافه ای شماره 6 را با رنگ موی بلوند کاپوچینویی شماره 8 مخلوط کنید. با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد و واریاسیون نقره ای، ترکیب رنگ شما کامل می شود و می توانید آن را روی موهای خودتان بزنید.

 

نوشتن دیدگاه