سبد خرید شما خالی می باشد.
بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک

توجه به سلامت موها بسیار حائز اهمیت است. رنگ موهای غیر استاندارد یکی از مواردی هستند که می تواند به موها آسیب برساند. در عوض، استفاده از رنگ موهای مناسب می تواند باعث شود که شما موهایی سالم داشته باشید. پروسه رنگ کردن موها با خارج کردن رنگدانه از بافت میانی مو همراه است. مواد شیمیایی رنگ موها معمولا باعث آسیب به اولین لایه مو که کوتیکول نام دارد، می شود. یکی از مواد مضری که در رنگ موها وجود دارد آمونیاک است. رنگ موهای بدون آمونیاک در برندهای ایرانی و خارجی  در بازار وجود دارند. در این مقاله قصد داریم با بهترین برندهای رنگ موی خارجی آشنا می شویم. با مانی نی همراه باشید.

آمونیاک آثار مخربی بر موها دارد. این ماده شیمیایی با وجود اینکه یکی از موادی است که به مو آسیب می رساند از طرفی باعث عملکرد درست رنگ موها  بر روی مو می شود. برخی از رنگ موهای خارجی و بدون آمونیاک در بازار وجود دارند که با فروش بالایی مواجه هستند. ممکن است قیمت این رنگ موها به نسبت گران تر باشد اما  حذف مواد مضر و شیمیایی در این رنگ موها، قیمت بالای آن ها را توجیه می کند.

معرفی بهترین رنگ مو های بدون آمونیاک خارجی

معرفی بهترین رنگ مو های بدون آمونیاک خارجی

رنگ موهای خارجی که فاقد آمونیاک هستند معمولا ارگانیک  و طبیعی هستند. مواد شیمیایی مورد استفاده در این رنگ موها بسیار کم است و آسیب کمتری به موها می رساند. امروزه رنگ موها به روش های طبیعی تولید می شوند. البته نمی توان گفت که برند های خارجی مطرح در بازار نیز به طور کامل گیاهی، ارگانیک و بدون ضرر هستند؛ زیرا این ادعا تقریبا غیرممکن است. رنگ موها برای اثر گذاری بر روی موها باید درصدی از مواد شیمیایی را داشته باشند. در واقع در تبلیغات برخی از شرکت های رنگ مو بیان اینکه رنگ های تولید شده آن ها صد درصد ارگانیک هستند، واقعیت ندارد و منظور این است که درصد بسیار بالایی از موادی که در ساختار رنگ مو استفاده شده، طبیعی و ارگانیک است. معروف ترین و بهترین نمونه از رنگ موهایی خارجی که در بازار وجود دارند عبارتند از:

  • رنگ موی Garnier olia
  • رنگ مو بدون آمونیاک Loreal INOA
  • رنگ موی Revlon
  • رنگ موی Matrix Socolor
  • رنگ موی طبیعی  New Prestige

آمونیاک از جمله موادی است که دارای خاصیت قلیایی بالایی است و استفاده از آن باعث بالا رفتن ph مو می شود. آمونیاک کمک می کند تا کوتیکول مو باز شود و رنگ دانه های مصنوعی که در رنگ ها وجود دارند بتوانند به کورتکس مو راه پیدا کنند. رنگ هایی که دارای آمونیاک هستند به مرور باعث خشکی، گره خوردگی و وزی موها می شوند. بسیاری از شرکت های تولید کننده رنگ مو سعی کرده اند با حذف آمونیاک از موها و جایگزین کردن مواد طبیعی به جای آن از آسیب به موها جلوگیری کنند. رنگ موهای نام برده از معتبرترین برند های خارجی فاقد آمونیاک هستند.

ویژگی رنگ مو های بدون آمونیاک خارجی

ویژگی رنگ مو های بدون آمونیاک خارجی

رنگ موهای خارجی بدون آمونیاک هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • رنگ موی دائمی بدون آمونیاک loreal inoa  به گونه ای طراحی شده است تا بتواند به موها حالت دهد و باعث درخشندگی آن ها شود.
  • رنگ موی garnier olia از بهترین برندهای خارجی بدون آمونیاک است. این برند دارای رنگ موهایی است که 60 درصد از آن ها را روغن های گیاهی تشکیل می دهد و در نهایت باعث آبرسانی به موها و براقیت آن ها می شود.
  • از ویژگی های رنگ موی naturtint می توان به ماندگاری بالا و گیاهی بودن آن اشاره کرد. این برند دارای 29 رنگ متفاوت است که تمامی آن ها فاقد پارابن و آمونیاک هستند.
  • جعبه رنگ موهای Revlon دارای نرم کننده های پس از رنگ است. رنگ های این برند بسیار طبیعی هستند و پوشش دهی بسیار بالایی دارند. رنگ موهای قرمز، قهوه ای و بلوند از این برند بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. این رنگ مو غنی شده با اسید آمینه و کراتین است.
  • رنگ موی بدون آمونیاک matrix socolor  دارای کیفیت بسیار بالایی است و در 4 رنگ عرضه می شود. برای پوشاندن موهای سفید می توان از این برند استفاده کرد. این برند برای افرادی که دارای موهای سفید با درصد بالا هستند بسیار مناسب است.
نوشتن دیدگاه