سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه رنگ زیتونی مو را از بین ببریم

گاهی اوقات موهای برخی از افراد که تمایل به روشن کردن موهای تیره خود دارند، پس از چند بار شستشو به رنگ زیتونی تیره درمی‌آیند. پیش از ارائه هر راهکاری برای رفع این مشکل به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما پروسه از بین بردن تناژ سبزی و سرد از روی مو را به یک آرایشگر حرفه‌ای بسپارید. زیرا به طور کلی این امر کار راحتی نیست. همچنین به همان نسبت که روشن کردن مو به تارهای مو آسیب وارد می‌سازد، تیره کردن آن نیز تا حدودی با آسیب همراه است. ما در این مطلب از فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مانی نی به این سوال پاسخ داده‌ایم که چگونه رنگ زیتونی مو را از بین ببریم؟ پس برای دانستن این موضوع با ما همراه باشید.

بهترین راهکار برای از بین بردن تناژ سبزی و سرد از روی مو

تناژ رنگ سبز به راحتی از روی موها از بین نمی‌رود. رنگ‌های گرم نیز فقط توانایی ملایم‌تر کردن این تناژ را داشته و نمی‌توانند آن را به طور کامل محو کنند. بنابراین در ابتدا لازم است که این رنگ سبز از روی موها کاملا پاک شده و راهکار مناسب بسته به عمق رنگ انتخاب گردد. در صورتی که میزان تناژ سبز و سرد مو کم باشد، به معنی این است که عمق رنگ زیتونی و شدت آن زیاد است. برای از بین بردن این رنگ زیتونی از روی موها باید حتما دکوپاژ صورت گیرد. برای این منظور موها حتما باید با استفاده از یک دکلره ضعیف به پایه مورد نظر رسیده و سبزی از مو خارج شود. در حالی که اگر پایه سبزی ایجاد شده روی موها بالا است، یعنی یک بلوند زیتونی خیلی روشن همراه با سبزی ملایم روی موها داریم. برای خنثی کردن تناژ سبز از روی چنین موهایی می‌توان از شامپوهای شیمیایی مختلف کمک گرفت. برخی از نکات قابل توجه برای از بین بردن رنگ زیتونی موها به شرح زیر است:

بهترین راهکار برای از بین بردن تناژ سبزی و سرد از روی مو

  • انتخاب رنگ موی مناسب بسیار مهم است. به خاطر داشته باشید که استفاده از رنگ موهای سرد، خاکستری و دودی روی موهای بلوند باعث می‌شود که موها با تناژ سبز دیده شوند. بنابراین به هیچ عنوان روی موهای بلوند از این قبیل رنگ‌ها استفاده نکنید.
  • از رنگ‌های گرم دارای پیگمنت قرمز استفاده کنید.
  • استفاده از رنگ قرمز خالص را فراموش کنید. زیرا در این صورت ممکن است که موهای شما به جای رنگ قهوه‌ای به قرمزی بزند.
  • می‌توانید از هر رنگ قهوه‌ای گرمی مانند فندقی برای خنثی سازی سبزی مو استفاده کنید.
  • همچنین می‌توان در ترکیب رنگ اصلی برای مثال 4 طبیعی مقداری رنگ قرمز یا شرابی اضافه کرد.

نحوه رنگ کردن موهایی همراه با تناژ سبزی و سرد

برای اینکه رنگ موی شما حاوی تناژ سبز و سرد نباشد، نباید ترکیب رنگ خود را از رنگ‌های سرد انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که رنگ مورد دلخواه مشتری شکلاتی است، یک رنگ گرم‌تر مانند مسی یا ماهاگونی را به رنگ شکلاتی اضافه نمایید. همچنین در این مواقع می‌توان از یک رنگ با شدت قرمزی خاص مانند 6.66 داخل ترکیب رنگی مورد نظر استفاده کرد.
نحوه رنگ کردن موهایی همراه با تناژ سبزی و سرد

در صورتی که پایه مو زردی دارد، تناژ گرم اضافه شده به ترکیب رنگی حاصل خوبی نخواهد داشت. بنابراین بهتر است که در کنار این محصول برای خنثی سازی زردی موها از رنگ بنفش نیز کمک بگیرید. در واقع ترکیب رنگ‌های بنفش و قرمز به همراه رنگ گرم می‌تواند رنگی زیبا و درخشنده را به وجود آورد. برای دستیابی به نتیجه بهتر از به کار بردن واریاسیون در این ترکیب رنگی بپرهیزید، زیرا واریاسیون خیلی زود از روی مو پاک می‌شود. به یاد داشته باشید که رنگساژ کردن به تنهایی برای از بین بردن سبزی و سردی مو کافی نیست.

این عمل اگر عمق سبزی مو زیاد باشد، نتیجه مطلوب را به همراه نخواهد داشت. همچنین در صورتی که عمق سبزی مو کم باشد، رنگساژ به سرعت از روی مو پاک شده و مجددا سبزی مو نمایان می‌شود. بعد از چند بار شامپو کردن موهای رنگ شده مجددا موها به سبزی زده و روشن‌تر می‌شود. با رشد موها دیگر نیازی به رنگ کردن دوباره آن‌ها نیست و می‌توان از رنگساژ استفاده کرد. زیرا چند بار رنگساژ کردن موها ضمن از بین بردن سبزی آن‌ها آسیب کمتری به موها وارد می‌سازد. برای ساخت ترکیب رنگساژ می‌توان از ممیز 3‌ها که طلایی هستند، به هرماه 2 بند انگشت مسی یا قرمز بهره برد.

نوشتن دیدگاه