سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ سه صفر روی موی سفید

موی اکثر آقایان و خانم ها پس از سی سالگی شروع به سفید شدن می کند. بسیاری از این افراد برای پوشاندن موهای سفید خود از انواع رنگ مو استفاده می کنند. در واقع رنگ کردن مو یکی از تکنیک های کاربردی برای زیباتر کردن چهره و مو است که با روش های متفاوتی اجرا می شود. علاوه بر این، رنگ سه صفر اگر به صورت اصولی و با مهارت کافی انجام شود توانایی پوشاندن موهای سفید را نیز دارد. رنگ های مخصوصی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان موهای سفید را رنگ کرد، این رنگ ها پوشش دهی بسیار قوی دارند از این رو برای افرادی که موی سفید دارند بسیار مناسب و کاربردی هستند. برای آشنایی با این رنگ مو با مانی نی همراه باشید.

موی سفید هیچگونه رنگدانه ای ندارد و بافت آن با موی معمولی متفاوت است از این رو باید با ترکیب مناسب بدون آسیب به مو ابتدا رنگ پذیری مو را افزایش داد سپس با رنگ موی مناسب آن را رنگ کرد. رنگ سه صفر روی موی سفید کمک می کند رنگ پذیری مو افزایش پیدا کند و آماده رنگ موی جدید باشد. رنگ سه صفر شبیه به دکلره عمل می کند و با استفاده از آن می توان مو را تا 5 درجه روشن کرد البته عملکرد این رنگ نسبت به دکلره خفیف تر است در نتیجه آسیب کمتری به موی سفید وارد می کند. افرادی که بخشی از موی سرشان سفید شده و قصد رنگ کردن آن را دارند باید ابتدا رنگ مورد نظر خود را مناسب با جنس مو، میزان سفیدی مو، رنگ پوست و ... انتخاب نمایند. برای ایجاد رنگ های روشن روی موی سفید شده بهتر است برای روشن سازی پایه مو از رنگ سه صفر استفاده شود.

رنگ موی 000 روی موی سفید چگونه عمل می کند؟

رنگ موی 000 روی موی سفید چگونه عمل می کند؟

رنگ موی 000 برای روشن کردن مو مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این رنگ بدون به خطر انداختن سلامت مو رنگدانه های مو را کم رنگ و آن را روشن می کند. برخی افراد بر این باورند که رنگ موی 000 در دسته رنگ موها قرار می گیرد در صورتی که این رنگ جزء واریاسیون ها است. رنگ موی سه صفر ترکیب منحصر به فردی دارد و می تواند موهای شما را بدون آسیب روشن کند از این رو برای ایجاد رنگ های روشن به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که موی سفید دارند نمی توانند از تمامی رنگ ها استفاده کنند زیرا رنگ های روشن توانایی پوشاندن سفیدی مو را ندارند از این رو برای ایجاد رنگ های روشن باید ابتدا از رنگ موی 000 استفاده کنند. با این تفاسیر این سوال پیش می آید که رنگ موی 000 روی موی سفید چگونه عمل می کند؟ در واقع رنگ موی سه صفر قابلیت پوشانندگی موی سفید را دارد و اضافه کردن آن به ترکیب رنگ مو می تواند شما را به رنگ دلخواه برساند. موهای سفید نسبت به رنگ پذیری بسیار مقاوم هستند از این رو برای پوشاندن آن ها باید از رنگ های بسیار قوی مانند رنگ موی سه صفر استفاده کرد. رنگ موی سه صفر تارهای سفید مو را برای پذیرش رنگ آماده می کند، با استفاده از آن می توان موهای سفید را پوشش داد و به رنگ دلخواه رسید.

ترکیب های رنگ مو با 000 برای موهای سفید

ترکیب های رنگ مو با 000 برای موهای سفید

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد موهای سفید قابلیت پذیرش تمام رنگ موها را ندارند و تنها برخی از رنگ موها توانایی پوشاندن موی سفید را دارند. اما با اضافه کردن رنگ موی 000 در ترکیب رنگی می توان تمام رنگ های بلااستفاده برای موهای سفید را اجرا کرد. از این رو در زیر برای آشنایی بیشتر به برخی از ترکیب های رنگ مو با 000 برای موهای سفید اشاره شده است:

  • رنگ موی کنفی

رنگ موی بلوند زیتونی پلاتینه: نصف تیوپ

رنگ موی بلوند طلایی خیلی روشن: نصف تیوپ

رنگ موی 000: 5 سانت

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

  • رنگ موی عسلی

رنگ موی طبیعی شماره 9.0: یک سوم تیوپ

رنگ موی دودی شماره 9.2: یک چهارم تیوپ

رنگ موی 000: دو بند انگشت

واریاسیون طلایی 003: دو بند انگشت

ترکیب مساوی اکسیدان 9 درصد و 12 درصد: به میزان لازم

  • رنگ موی شکلاتی عسلی

ابتدا با رنگ موی 000 موها را به پایه 6 برسانید سپس با ترکیب زیر مو را رنگ کنید.

رنگ موی عسلی شماره 7: 70 میل

رنگ موی شکلاتی روشن: 20 میل

رنگ موی دودی شماره 7: 30 میل

واریاسیون نقره ای: 10 میل

واریاسیون طلایی: 5 سانت

اکسیدان شماره 2: 130 میل

نوشتن دیدگاه