سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو مدل تلی

رنگ کردن مو در دنیای مد و زیبایی اهمیت ویژه ای دارد و با تکنیک های متفاوتی قابل اجرا است. انتخاب صحیح رنگ مو بسیار مهم است و باید بر اساس رنگ پوست، جنس مو، ضخامت مو و ... انجام شود تا نتیجه کار رضایت بخش باشد. علاوه بر این هر فرد بسته به شرایط خود باید بهترین تکنیک را برای رنگ کردن مو انتخاب نماید؛ زیرا زیبایی رنگ مو زمانی مشاهده می شود که از تکنیک صحیحی برای رنگ کردن استفاده شود. روش های متفاوتی مانند مش، هایلایت، بالیاژ، آمبره و ... وجود دارد که هر کدام زیبایی و جذابیت خاصی دارند و اجرای اصولی آن ها می تواند زیبایی بی نظیری را ایجاد کند. رنگ مو مدل تلی یکی از مدل های مش تکه ای است که فقط قسمت جلویی مو را شامل می شود. رنگ مو مدل تلی جزء جدیدترین تکنیک های رنگ مو بوده که به دلیل ایجاد جلوه خاص، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. در دهه 90 میلادی این مدل رنگ مو بیشترین طرفدار را داشته است که با تاثیر رسانه های اجتماعی و استایل ها، این مدل دوباره مورد توجه قرار گرفت.

رنگ مو مدل تلی همانند نامی که دارد فقط بخشی از مو را همانند یک تل شامل می شود و رنگ مو در قسمت تل متمرکز می شود. اغلب رنگ موهای موجود برای ایجاد مدل تلی مناسب هستند اما بهتر است برای این تکنیک از رنگ های روشن استفاده کنید تا جلوه و زیبایی مو دو چندان شود. اجرای رنگ مو مدل تلی نیازمند ظرافت، مهارت و دقت بالایی است تا نتیجه نهایی کار خیره کننده باشد. در واقع رنگ مو مدل تلی روشی مقرون به صرفه است که می تواند تغییرات مثبتی را در چهره شما ایجاد کند.

آموزش رنگ مو مدل تلی

آموزش رنگ مو مدل تلی

برای اجرای رنگ مو باید به آرایشگران ماهری که در این زمینه تخصص دارند مراجعه نمایید. در واقع برای رسیدن به رنگ دلخواه بدون آسیب رساندن به مو باید اصول و قواعد خاصی را رعایت کرد. از آن جایی که تکنیک های بسیار متفاوتی برای اجرای رنگ مو وجود دارد بهتر است قبل از انجام آن با مشاوره صحیح و با در نظر گرفتن شرایط خود بهترین روش رنگ کردن را انتخاب نمایید. همانطور که در بالا اشاره شد یکی از تکنیک های پرطرفدار رنگ مو مدل تلی است که بیشتر خانم ها و دختران جوان از آن استفاده می کنند از این رو آموزش رنگ مو مدل تلی برای این افراد بسیار حائز اهمیت است. البته دقت داشته باشید آموزش رنگ مو مدل تلی کار دشواری است؛ زیرا بسته به رنگ انتخاب شده، جنس مو و ... آموزش رنگ کردن و مراحل آن متفاوت خواهد بود. در کل برای اجرای رنگ مو مدل تلی باید از جلوی سر با توجه به سلیقه یک ردیف مو را پهن یا باریک به صورت افقی جدا کرد، سپس با توجه به رنگ انتخابی مراحل اجرای آن را انجام داد.

جدا کردن بخش تلی برای رنگ کردن کار حساسی است که باید با دقت و ظرافت بالا انجام شود. با این تفاسیر آموزش رنگ مو مدل تلی کار آسانی نیست و باید با در نظر گرفتن اصول و قواعد خاصی انجام شود. در نتیجه توصیه می شود برای انجام رنگ مو مدل تلی از افراد ماهر در این زمینه کمک بگیرید زیرا رنگ کردن مو کار ریسک پذیری است که باید با شناخت و تخصص کافی انجام شود.

نکات مهم رنگ مو مدل تلی

نکات مهم رنگ مو مدل تلی

  • ابتدا مو را کاملا صاف کنید به گونه ای که هیچ گره ای در آن وجود نداشته باشد.
  • خط تل را باید خیلی صاف و منظم جدا کنید.
  • از وسایل مخصوصی مانند دستکش، پیشبند، شانه و ... استفاده نمایید.
  • با توجه به رنگ انتخابی اگر برای روشن شدن مو، نیاز به دکلره بود حتما به ترکیب دکلره دقت کنید.
  • برای تاثیر بیشتر دکلره بهتر است از فویل برای پوشاندن آن استفاده نمایید.
  • هر 10 دقیقه موها را چک نمایید و در صورت نیاز آن را مجدد شارژ کنید.
  • برای حفظ سلامت مو از مواد با کیفیت برای دکلره و رنگ کردن استفاده کنید.
  • مو را تا پایه مورد نظر روشن کرده سپس رنگ موی اصلی را روی مو قرار دهید.
  • به ترکیب رنگ ها، مدت زمانی که رنگ روی مو باید بماند و انتخاب طیف رنگی دقت داشته باشید.
  • و ...

در صورتی که برای خرید رنگ مو یا دیگر محصولات سایت، دچار مشکل شده اید، یا سوالی دارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با کارشناسان مانی نی تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه