سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی طبیعی روی دکلره

اگر تا به حال به دنبال خرید رنگ مو بوده باشید، حتما نام رنگ موی طبیعی را شنیده اید. رنگ موی طبیعی که با پسوند N شناخته می شود، یکی از رنگ های جذاب است که در کنار زیبایی منحصر به فرد می تواند برای موهای خانم های جوان نیز گزینه بسیار خوبی داشته باشد. رنگ موی طبیعی از شماره 1 تا 10 شماره گذاری می شود که هر کدام می توانند برای ترکیب رنگ های خاصی مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی، رنگ های طبیعی می توانند روی دکلره نیز مورد استفاده قرار گیرند. فقط کافیست که ترکیب رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را روی موهای خودتان قرار دهید. قطعا شاهد زیبایی فوق العاده رنگ موی طبیعی روی دکلره خواهید بود. برای آشنایی با این نوع رنگ مو با مانی نی همراه باشید.

رنگ مو طبیعی از شماره 1 تا 10 با فرمول بی نظیر رنگ حرفه ای

رنگ مو طبیعی از شماره 1 تا 10 با فرمول بی نظیر رنگ حرفه ای

اگرچه هر یک از رنگ های موی طبیعی دارای ظاهر خاصی هستند و می توانند به چهره شما نیز زیبایی ببخشند، اما انتخاب بهترین رنگ موی طبیعی وابسته به ترکیب آن هاست. همانطور که اشاره کردیم، رنگ موهای طبیعی از نظر شماره بندی، به 10 دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که می توانید طبق فرمول هایی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم، این رنگ ها را با هم ترکیب کنید و از زیبایی فوق العاده آن ها لذت ببرید.

رنگ موی طبیعی مشکی

یکی دیگر از رنگ های طبیعی بسیار پرطرفدار، رنگ موی طبیعی مشکی است که با نام رنگ موی N1 در بازار شناخته می شود. اگر به دنبال اجرای رنگ موی طبیعی مشکی هستید، می توانید آن را با اکسیدان 6 درصد مخلوط کنید. البته باید توجه داشته باشید که این رنگ مو می تواند به همراه رنگ موی دودی مورد استفاده قرار گیرد تا کمرنگ تر شود. رنگ موی دودی 3 و 4 می توانند برای ترکیب با رنگ موی طبیعی مشکی گزینه بسیار خوبی باشند.

رنگ موی قهوه ای تیره

بسیاری از افراد به رنگ های قهوه ای تیره علاقه زیادی دارند. این ترکیب رنگ مو نیز می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی چهره داشته باشد و باعث روشن تر شدن رنگ پوست گردد. رنگ موی طبیعی N3 یک رنگ قهوه ای با تناژ بسیار تیره است. شما می توانید این رنگ مو را با رنگ موی N4 ترکیب کنید و یک رنگ موی خرمایی رنگ بدست آورید. با این حال، برخی از افراد ترجیح می دهند که رنگ موی قهوه ای تیره را با همان رنگ موی شماره 3 طبیعی روی موهای خودشان بزنند. برخی از افراد هم به رنگ موی خرمایی علاقه دارند و آن را با رنگ شماره 3 طبیعی روی موها اجرا می کنند.

رنگ موی قهوه ای روشن و خرمایی

اگر به رنگ موی قهوه ای روشن و خرمایی علاقه دارید، رنگ موی N5 گزینه بسیار خوبی برای شماست. این رنگ مو در گروه رنگ های قهوه ای روشن قرار می گیرد که ظاهر متفاوتی به موهای شما می دهد. شما می توانید این رنگ مو را برای جذاب تر کردن، با رنگ موی دودی شماره 5 مخلوط کنید و به همراه اکسیدان 9 درصد، روی موهای خودتان قرار دهید.

رنگ موهای طبیعی روشن

رنگ موهای طبیعی روشن

رنگ موهای روشن طرفداران بسیار زیادی دارند اغلب خانم ها برای ایجاد تنوع از این نوع رنگ مو استفاده می کنند. در ادامه رنگ موهای طبیعی روشن را معرفی می کنیم:

رنگ موی بلوند طبیعی

به طور کلی، رنگ های موی بلوند طبیعی از شماره 6 تا 10 تقسیم بندی می شوند که رنگ موی N6 یکی از تیره ترین رنگ موهای بلوند است. دیگر نمی خواهیم که تک تک رنگ های موی بلوند را به شما معرفی کنیم، چون قطعا شما بهتر از ما در مورد آن ها اطلاعات دارید.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که رنگ موی بلوند طبیعی را روی موهای دکلره نشده استفاده کنند؛ اما اگر به نتیجه کار اهمیت می دهید، بهتر است که موهای خود را دکلره کنید. ترکیب رنگ های موی بلوند با هم، زیبایی آن ها را چندین برابر می کند. به طور مثال، اگر می خواهید بلوند متوسط داشته باشید، می توانید رنگ موی طبیعی شماره 6 و 9 را با هم مخلوط کنید.

ترکیب رنگ موی بلوند و دودی طبیعی

اگر می خواهید رنگ موی خاصی داشته باشید و از زیبایی آن لذت ببرید، ترکیب رنگ موی بلوند و دودی طبیعی گزینه بسیار خوبی برای شماست. برای اجرای این رنگ مو، نیازی به دکلره کردن موهای خودتان ندارید و می توانید روی موهای رنگ نشده، این ترکیب رنگ را اجرا کنید. برای اجرای این رنگ مو کافیست که نصف تیوپ از رنگ موی طبیعی پایه 7 را با یک چهارم تیوپ از رنگ موی دودی پایه 7 و یک چهارم تیوپ از رنگ موی زیتونی پایه 8 مخلوط کنید. با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد، ترکیب رنگ طبیعی شما آماده است.

ترکیب رنگ بلوند طبیعی

اگر می خواهید رنگ موی خود را بلوند کنید، ولی از رنگ موی طبیعی نیز استفاده کنید، رنگ موی طبیعی بلوند را استفاده کنید. رنگ طبیعی پایه 8 یک نوع بلوند روشن است که البته روی موهای دکلره نشده نیز قابل استفاده می باشد. البته اگر می خواهید این ترکیب رنگ روی موهای شما جلای فوق العاده ای داشته باشد، بهتر است که ابتدا موهای خود را تا درجه 9 دکلره کنید. سپس، رنگ موی طبیعی پایه 8 را روی موهای خودتان بزنید.

نوشتن دیدگاه