سبد خرید شما خالی می باشد.
از کجا بفهمیم پودر دکلره خراب شده

یکی از بهترین روش ها برای رساندن رنگ مو به رنگ دلخواه، استفاده از پودر دکلره است. در حالی که بسیاری از مردم تصور می کنند دکلره دشمن موست؛ اما می توان با در نظر گرفتن یک سری نکات، از پودر دکلره بهترین استفاده را کرد. به طور کلی، یکی از چالش های پیش روی خانم ها برای استفاده از دکلره این است که نمی دانند چگونه عوارض آن را کاهش دهند. واقعیت این است که پودر دکلره خراب شده، می تواند تاثیر زیادی روی موهای شما داشته باشد. بنابراین، اگر می خواهید از آسیب های دکلره کردن موهای خودتان کاهش دهید، باید از پودر دکلره مناسب که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد، استفاده کنید. برای آشنای با نحوه خراب شدن پودر دکلره با مانی نی همراه باشید.

همه چیز درباره دکلره و راه‌های کمتر کردن ضرر آن

همه چیز درباره دکلره و راه‌های کمتر کردن ضرر آن

پودر دکلره چیست و چگونه ضرر آن را کمتر کنیم؟ این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش می آید. همانطور که می دانید دکلره یکی از ترکیبات شیمیایی است که می تواند باعث روشن شدن رنگ مو شود. زمانی که رنگ مو تیره باشد یا به هر دلیلی نتوان روی مو از رنگ های جدید و خاص استفاده کرد، می بایست از دکلره برای روشن تر کردن رنگ مو استفاده نمود. دکلره کردن باعث ایجاد یک سری واکنش های شیمیایی در مو می گردد که این واکنش ها روشن شدن مو را به دنبال دارند. از جمله ویژگی های مختلف دکلره به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت تر از پودر دکلره برای روشن تر کردن موهای خودتان استفاده کنید. اما قبل از هر چیزی باید بدانید که چند نوع دکلره داریم و هر کدام چه کاربردهایی دارند. به طور کلی، سه نوع پودر دکلره وجود دارند که هر کدام می توانند تاثیر زیادی روی موهای سر و موهای بدن داشته باشند که عبارتند از:

  • پودر دکلره بنفش

پودر دکلره بنفش یکی از انواع پودرهای دکلره است که می تواند با ایجاد فعل و انفعالات شیمیایی بسیار خفیف، باعث روشن شدن رنگ مو شود. پودر دکلره بنفش بیشتر برای موهای بدن کاربرد دارد تا موهای سر.

  • پودر دکلره سفید

پودر دکلره سفید نسبت به پودر دکلره بنفش قوی تر است و می تواند برای موهای حساس روی سر مورد استفاده قرار گیرد. این پودر دکلره نیز تاثیر زیادی روی روشن شدن موها دارد و از طرفی حساسیت کمتری نسبت به پودر دکلره آبی خواهد داشت.

  • پودر دکلره آّبی

پودر دکلره آبی یکی دیگر از انواع پودرهای دکلره است که تاثیر بسیار قوی روی موها دارد. این پودر دکلره موجب روشن شدن مو با درجه بسیار زیاد می شود. از معایب پودر دکلره آبی می توان به حساسیت و قدرت بالای آن اشاره کرد. به همین خاطر، افرادی که فویل برای افزایش اثربخشی این پودر استفاده می کنند، باید دقت بیشتری داشته باشند. چون خود فویل می تواند باعث سوختگی و افزایش اثربخشی این پودر دکلره شود.

چطور متوجه شویم پودر دکلره خراب شده است؟

چطور متوجه شویم پودر دکلره خراب شده است؟

اگرچه خود دکلره می تواند باعث ایجاد آسیب روی موها شود؛ اما در صورتی که پودر دکلره فاسد شده باشد، احتمالا باید شاهد عوارض بیشتر آن باشید. اما چگونه می توان متوجه خراب شدن پودر دکلره شد؟ پاسخ به این سوال کمی سخت است. چون اگر تخصص کافی در این حوزه نداشته باشید، نمی توانید متوجه خراب شدن پودر دکلره باشید.

به طور کلی، زمانی پودر دکلره خراب می شود که تاریخ روی جعبه آن تمام شده باشد. پس اگر می خواهید به صورت دقیق متوجه شوید که تا چه زمانی می توانید از پودر دکلره استفاده کنید، کافیست که تاریخ انقضای پودر دکلره را که روی جعبه آن درج شده است، مشاهده کنید. در غیر این صورت، به راحتی نمی توانید متوجه خرابی پودر دکلره شوید.

نحوه نگهداری از موهای دکلره شده

اگر موهای خود را دکلره کرده اید، باید به سلامت آن توجه بیشتری داشته باشید. چون موهای دکلره شده بیشتر از موهای دیگر مستعد خشکی و موخوره شدن هستند. حتما از شامپوهای ضد ریزش قوی پس از دکلره کردن موهای خودتان استفاده کنید. تا حد ممکن از نرم کننده ها یا ماسک های مو ترمیم کننده استفاده کنید. چون بروز خشکی موهای دکلره شده، می تواند معایب زیادی را به همراه داشته باشد. اگر احساس می کنید که موهای شما به شدت خشک شده اند، می توانید از روغن تراپی کمک بگیرید. روغن هایی که می توانند باعث بهبود سلامت ساقه های موها شما شوند شامل روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آرگان و ... هستند که هر کدام تاثیر خوبی روی موهای خشک شده دارند.

نوشتن دیدگاه