سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید

امروزه بیشتر خانم ها برای ایجاد تغییر در چهره خود از انواع ترکیب رنگ مو استفاده می کنند. علاوه بر این رنگ مو یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن موهای سفید است که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید بسیار کاربردی است که به دلیل سازگاری با انواع رنگ پوست، محبوبیت ویژه ای نیز پیدا کرده است. در اینجا قصد داریم با ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید بیشتر آشنا شویم. با مانی نی همراه باشید.

رنگ موی شکلاتی قابلیت پوشانندگی بالایی دارد و به آسانی موهای سفید را پوشش می دهد. علاوه بر این کمک می کند چهره فرد زیباتر و جوان تر به چشم بیاید. انتخاب رنگ مو باید با رعایت نکات مهم و به صورت اصولی انجام شود. زیرا هماهنگی رنگ مو و رنگ پوست، تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد. رنگ شکلاتی برای موهای سفید با توجه به عوامل مختلفی مانند رنگ پوست، جنس مو، میزان سفیدی مو، ضخامت مو و ... دارای طیف های گسترده ای است. با این تفاسیر هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین ترکیب رنگ موی شکلاتی را برای موهای خود انتخاب کند. در واقع یکی از نکات مهم در انتخاب ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید، میزان سفیدی مو است. زیرا ترکیب باید قابلیت پوشانندگی سفیدی مو را داشته باشد. طبق بررسی های انجام شده همه رنگ موها قابلیت پوشاندن موهای سفید را ندارند از این رو باید از ترکیب هایی استفاده کرد که سایه های خاکستری و شکلاتی داشته باشد. در کل ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید تنوع بالایی دارد که با تکنیک های مختلف هایلایت، مش و ... اجرا می شود و زیبایی بی نظیری به چهره می بخشد.

معرفی انواع ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید

معرفی انواع ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید

همانطور که در بالا اشاره شد انواع متفاوتی از ترکیب رنگ موی شکلاتی برای موهای سفید وجود دارد که هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند از بهترین ترکیب استفاده نماید. با این تفاسیر معرفی انواع ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید می تواند در انتخاب رنگ مو به شما کمک کند. در زیر برای آشنایی بیشتر به معرفی انواع ترکیب رنگ شکلاتی برای موهای سفید اشاره شده است:

  • ترکیب رنگ موی شکلاتی

رنگ موی دودی شماره 6: 60 میل

رنگ موی دودی شماره 7: 20 میل

رنگ موی شکلاتی متوسط: 10 میل

رنگ موی طبیعی شماره 6: 30 میل

واریاسیون نقره ای: 15 سانت

اکسیدان شماره 2: 15 میل

  • ترکیب رنگ موی شکلاتی فندقی

رنگ موی فندقی: 5 میل

رنگ موی شکلاتی متوسط: 40 میل

رنگ موی دودی شماره 6: 50 میل

واریاسیون نقره ای: 10 سانت

اکسیدان شماره یک: به میزان لازم

  • ترکیب رنگ موی شکلاتی عسلی

ابتدا مو را با رنگ سه صفر به پایه 6 برسانید سپس با ترکیب زیر مو را رنگ کنید.

رنگ موی عسلی شماره 7: 70 میل

رنگ موی شکلاتی روشن: 20 میل

رنگ موی دودی شماره 7: 30 میل

واریاسیون طلایی: 5 سانت

واریاسیون نقره ای: 10 سانت

اکسیدان شماره 2: 130 میل

 

انواع ترکیب رنگ موی شکلاتی در طیف های مختلف

یکی از پر طرفدارترین رنگ ها که به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ موی شکلاتی است. رنگ موی شکلاتی در انواع طیف رنگی قابل اجرا است که هر فرد متناسب با جنس مو، ضخامت مو، رنگ پوست و ... بهترین طیف آن را انتخاب می کند. در کل اکثر طیف های رنگ موی شکلاتی زیبایی و جلوه بی نظیری به مو می بخشند. ترکیب رنگ موی شکلاتی را می توان با دکلره و بدون دکلره با تکنیک های متفاوت انجام داد. در زیر برای آشنایی بیشتر و انتخاب راحت تر به انواع ترکیب رنگ موی شکلاتی در طیف های مختلف اشاره شده است:

  • رنگ موی شکلاتی نسکافه ای

رنگ موی بلوند شکلاتی تیره شماره 6 و 7: نصف تیوپ

رنگ موی قهوه ای شکلاتی شماره 4 و 7: یک سوم تیوپ

رنگ موی بلوند مسی تیره شماره 6 و 4: 20 سانت

اکسیدان شماره یک: 60 سی سی

  • رنگ موی شکلاتی کاراملی

ابتدا مو را با دکلره به پایه 8 برسانید سپس با ترکیب زیر مو را رنگ کنید

رنگ موی نسکافه ای شماره 6: نصف تیوپ

رنگ موی بلوند شکلاتی شماره 6: یک چهارم تیوپ

واریاسیون نقره ای: 4 سانت

اکسیدان شماره 2: به میزان لازم

  • رنگ موی شکلاتی مسی

رنگ موی نارنجی: یک چهارم تیوپ

رنگ موی w4: یک چهارم تیوپ

رنگ موی k8: یک چهارم تیوپ

اکسیدان 6 درصد: به میزان لازم

رنگ موی شکلاتی با ترکیب های متفاوتی در انواع طیف رنگی تیره و روشن قابل اجرا است که در بالا به برخی از این ترکیب ها اشاره شد. با این تفاسیر هر فرد مناسب با خصوصیات ظاهری و سلیقه خود می تواند بهترین طیف رنگی را انتخاب نماید.

نوشتن دیدگاه