سبد خرید شما خالی می باشد.
علائم خراب شدن رنگ مو

رنگ مو نیز مانند هر محصول مصرفی دیگری دارای تاریخ انقضا است. این محصول حاوی ترکیبات شیمیایی است که هر کدام تا تاریخی می توانند خاصیت خود را حفظ کنند و برای شما کارایی داشته باشند. با این حال افراد زیادی بدون توجه به این موضوع تا سال ها، رنگ موهای خود را نگهداری می کنند و از آن ها استفاده می کنند. فراموش نکنید که استفاده از رنگ مویی که خراب شده است برای موها عوارض زیادی دارد که در بخش بعدی به آن می پردازیم. اکنون قبل از بررسی این عوارض بهتر است نگاهی به این مسئله داشته باشیم که اگر رنگ مویی خراب شود چه علائمی را مشاهده خواهیم کرد؟

  • اگر پس از باز شدن، رنگ مو آلوده به باکتری و قارچ شود، پس از مدتی قبل از رسیدن این رنگ مو به تاریخ انقضا خود، رنگ مو فاسد می شود و بوی نامطبوعی می گیرد.
    در کل رنگ مویی که از تاریخ انقضا آن گذشته باشد نیز بوی نامطبوعی می دهد و بسیار آزاردهنده خواهد بود زیرا آمونیاک ناشی از آن می تواند همچین بویی را تولید کند.
  • بسته بندی محصول تغییر می کند و ممکن است باد کردن تیوپ را شاهد باشید.
  • رنگ آن تغییر می کند، کافی است که آن را باز کنید و مقداری از آن را بیرون بریزید تا متوجه این مسئله شوید.
  • در برخی موارد زمانیکه شما دو سه سانت از رنگ را بیرون بریزید، رگه هایی از رنگ دیگری را مشاهده خواهید کرد که این نشان فاسدی است.
  • آب افتادن یا دو فاز شدن رنگ مو از دیگر مسائلی است که می تواند نشانی از فاسد شدن رنگ مو باشد.
  • برخی از رنگ موهای فاسد نیز در اطراف در تیوپ دچار کپک زدگی می شوند.

مصرف رنگ مو تاریخ گذشته چه عوارضی دارد؟

هر علائم غیر طبیعی دیگری نیز مشاهده کردید می توانید آن را نشانه ای از فاسد بودن رنگ مو بدانید و بهتر است که دیگر از آن رنگ مو استفاده نکنید تا دچار عارضه خاصی نشوید.

مصرف رنگ مو تاریخ گذشته چه عوارضی دارد؟

تعیین تاریخ انقضا برای هر محصولی به ما کمک می کند که از هر محصولی تنها تا زمانیکه که خاصیت و کارایی خود را دارد استفاده کنیم و از هر گونه آسیب احتمالی به خود پیشگیری کنیم، زیرا این مسئله بسیار درباره محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی مطرح است. برای مثال اگر از رنگ مویی که تاریخ انقضا آن گذشته است استفاده کنید دچار عارضه ای می شوید که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. رنگ مویی که از تاریخ انقضا آن گذشته است، قطعا دیگر نمی تواند آن رنگ مویی که شما انتظار دارید را به شما ارائه کند و یا کلاً بی اثر شده است. این بدین معناست که موهای شما یا تغییر رنگ نخواهد داد، یا به رنگی که انتظارش را ندارید در می آید. آسیب دیدن ساقه موها نیز از اصلی ترین عوارضی است که رنگ موهای فاسد و تاریخ انقضا گذشته می تواند به همراه داشته باشد، البته در دفعات اول این مسئله چندان مشهود نیست ولی با چند بار استفاده می توانید این عوارض را مشاهده کنید.

آیا رنگ مو تاریخ گذشته سبب ریزش مو می شود؟

آیا رنگ مو تاریخ گذشته سبب ریزش مو می شود؟

مهمترین قسمت مو ریشه است. فولیکول ها که در لایه های ابتدایی پوست سر و در نزدیکی ریشه مو قرار گرفته اند بسیار حساس هستند. رنگ مو نیز زمانی که روی سر گذاشته شود، از پوست سر که بسیار نازک است عبور می کند و خود را به فولیکول های مو می رساند. اگر رنگ موی شما باکیفیت و سالم باشد، بنا بر فرمولاسیونی که دارند هیچ آسیبی به فولیکول های مو نمی رسانند، زیرا با آنها سازگار هستند. اما رنگ موهای فاسد می توانند سبب ریزش موی بسیار زیادی شوند و شما به یکباره حجم زیادی از مو را از دست بدهید. پوست سر ما بسیار حساس بوده و می تواند زمان استفاده از رنگ موهای غیر سالم، دچار قرمزی، خارش، سوزش، نازک شدن بیشتر و دیگر واکنش های آلرژیک شود. به همین دلیل بهتر است نه تنها در حین رنگ کردن موها و استفاده از انواع رنگ مو، پودر دکلره و واریاسیون ها، بلکه در حین استفاده از محصول بهداشتی به تاریخ انقضا آن توجه وافری نشان دهید. اگر تجربه ای در رابطه خرید رنگ مو ندارید، کارشناسان مانی نی مارکت به شما کمک می کنند؛ کافی است با آنها تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه