سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ مو روی پایه 5

افرادی که قصد دارند برای رنگ کردن موهای خود از رنگ های بسیار روشن یا فانتزی استفاده کنند، بهتر است برای تاثیر و چشگمیری بیشتر رنگ مو روی سر، مو خود را قبل از رنگ کردن، دکلره کنند. دکلره کردن مو فرآیندی است که باعث می شود رنگ موی شخص، 4 درجه روشن تر از حد طبیعی رنگ خود مو شود، در نتیجه رنگ انتخاب شده، بهتر و اورجینال تر بر موی سر می نشیند و جلوه واقعی تری نیز دارد.

به دلیل تفاوت نوع موها در افراد، میزان تاثیرگذاری دکلره بر روی موها برای هرشخص با شخص دیگر متفاوت است. این میزان بین پایه 1 تا 10 تقسیم شده که هرچه پایه دکلره بیشتر باشد میزان روشنی مو نیز بیشتر است و در نتیجه مو رنگ دانه های بیشتری را از دست می دهد. پایه 5 دکلره جزو پایه های متوسط دکلره است و رنگ موی افرادی که پایه دکلره 5 دارند، قرمز شبیه به رنگ آهن زنگ زده می شود. برای پوشاندن این قرمزی حاصل از دکلره مو، باید از ترکیب رنگ های متضاد رنگ قرمز پایه 5 استفاده کرد که در ادامه به بررسی رنگ های مناسب برای پایه 5 می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه این مقاله را دنبال کنید.

معرفی 5 ترکیب رنگ مو روی پایه 5

همانطور که گفتیم برای پوشش رنگ قرمز پایه 5 حاصل از دکلره، باید از رنگ های متضاد قرمز استفاده کرد. در ادامه به بررسی بیشتر 5 ترکیب رنگ مو روی پایه 5 مو می پردازیم:

  • رنگ مو سبز زیتونی: رنگ مو سبز زیتونی در مد و فشن جایگاه خوبی دارد و همین باعث می شود اکثر افرادی که از مد پیروی می کنند، رنگ مو انتخابیشان این رنگ باشد. تناژ این رنگ سرد است و برای کسانی که پوست سبزه دارند، زیبایی چشم گیری به ارمغان می آورد. افراد جوان و میانسال و در کل تمامی افراد می توانند از این رنگ برای موهای خود استفاده کنند، زیرا این رنگ مناسب همه سنی است. رنگ سبز زیتونی در انواع مختلفی از رنگ مو ها اعم از زیتونی عسلی، زیتونی نسکافه ای، زیتونی دودی، زیتونی روشن و زیتونی تیره قرار دارد.

معرفی 5 ترکیب رنگ مو روی پایه 5

  • رنگ مو قهوه ای روشن: این رنگ مو از محبوب ترین رنگ مو ها بین خانم ها است، در واقع محبوبیت زیادی بین خانم ها دارد حتی می توان مشاهده کرد که برخی از افراد مشهور نیز از این رنگ مو استفاده می کنند. تناژ این رنگ گرم است و برای کسانی که پوست روشن یا تیره دارند، زیبایی بخش است. نام دیگر این رنگ  قهوه ای عسلی است. ترکیب رنگ قهوه ای روشن و بلوند تیره، رنگ قهوه ای عسلی می شود.
  • رنگ مو ماهاگونی: این نوع رنگ تناژ های تیره دارد و خاص پسند است. رنگ مو ماهاگونی برای پایه 4 و 5 دکلره مناسب است. این رنگ بین رنگ قهوه ای تیره و رنگ شرابی قرار دارد. این رنگ مو طبق رنگ هایی که با آن ترکیب می شود، تناژ گرم یا سرد دارد. رنگ مو ماهاگونی شکلاتی و ماهاگونی دودی از تناژ های مختلف این نوع رنگ هستند.

ترکیب رنگ موی فانتزی روی پایه 5

  • رنگ مو بلوند تیره: رنگ بلوند انواع مختلفی دارد که طیف روشن و تیره را در بر می گیرد. طیف تیره این نوع رنگ شامل رنگ های بلوند فندقی, بلوند مشکی، بلوند متمایل به قهوه ای، بلوند خاکستری و بلوند شنی است. هرکدام از این رنگ ها اغلب تناژی گرم دارند و برای پوست های روشن مناسب هستند. کسانی که چشم های روشن دارند، رنگ های بلوند تیره به آن ها زیبایی خاصی می بخشد. از هایلایت های روشن تر مثل کره ای می توان برای زیبایی بیشتر این رنگ روی موها استفاده کرد.

ترکیب رنگ موی فانتزی روی پایه5

  • رنگ های خاکستری مو: رنگ مو های خاکستری نقره ای، آمبره خاکستری، خاکستری تیره، خاکستری ای نقره ای، خاکستری کرم، خاکستری شیک، خاکستری دودی تیره، خاکستری آبی روشن، خاکستری به همراه سایه آبی نقره ای، خاکستری بژ، خاکستری خیلی روشن و بلوند خاکستری روشن جزو رنگ موهایی هستند که طیف خاکستری دارند و برای پایه 5 مو پس از دکلره مناسب هستند. تناژ این رنگ ها سرد است. رنگ های خاکستری اغلب ماندگاری کمتری نسبت به رنگ های گرم دارند، بنابراین برای حفظ آن ها روی مو باید از یک سری شامپو و محلول هایی مناسب موهای رنگ شده، استفاده کرد.

طبق مطالبی که در این مقاله از مانی نی مطرح شد، نتیجه می گیریم که رنگ های جذاب و محبوبی برای پایه 5 مو مناسب هستند و افراد به راحتی می توانند از آن رنگ ها استفاده کنند.

 

نوشتن دیدگاه