سبد خرید شما خالی می باشد.
چه رنگ مویی پوست را روشن میکند

رنگ مو بهترین روش برای ایجاد تغییر در چهره است. در واقع با انجام اصولی این کار می توان تا حد زیادی به زیباتر شدن چهره و استایل کمک کرد. رنگ مو طیف بسیار گسترده ای دارد که انتخاب آن اغلب بر اساس عواملی مانند رنگ پوست، ضخامت مو، جنس مو و ... انجام می شود. انتخاب صحیح رنگ مو می تواند رنگ صورت را باز کند و سبب زیباتر شدن چهره افراد شود از این رو بسیار حائز اهمیت است و باید به صورت اصولی انجام شود. به طور کلی برای این که رنگ مو ظاهر شما را جذاب تر و زیباتر کند باید منطبق با رنگ پوست شما باشد در غیر این صورت ممکن است نتیجه آن عکس شود. بنابراین شناخت رنگ موی مناسب برای انواع پوست بسیار کلیدی است.

برخی افراد که رنگ پوست تیره ای دارند به دنبال رنگ موهایی هستند که پوستشان را روشن تر کند، در نتیجه برای انتخاب رنگ مو باید اطلاعات کافی در مورد هارمونی رنگ ها و ته رنگ ها دشته باشید. چه رنگ مویی پوست را روشن میکند؟ مهم ترین سوالی است که برای بیشتر افراد پیش می آید. برای پاسخ به این سوال باید گفت اگر رنگ پوست تیره یا متوسطی دارید و تمایل دارید با استفاده از رنگ مو چهره تان روشن تر به چشم بیاید می توانید از رنگ هایی با طیف شکلاتی، قهوه ای طلایی، شرابی، شاه بلوطی و ... استفاده کنید. در واقع رنگ هایی که دارای تناژ قهوه ای هستند تن سردی دارند و زردی پوست تیره را متعادل می کنند. در نتیجه چهره جذاب تر و رنگ پوست روشن تر به چشم می آید.

10 رنگ مویی که باعث می شود پوست شما روشن تر دیده شود

رنگ پوست تاثیر بسیاری در دنیای مد و زیبایی دارد و یکی از عوامل کلیدی در انتخاب رنگ مو است. رنگ مو تاثیر بسیاری در زیبایی و ظاهر افراد دارد و می تواند به واکنش مثبت انسان ها نیز کمک کند، از این رو باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشت. طبق قاعده کلی که وجود دارد رنگ مو باید با رنگ پوست همخوانی داشته باشد. برای مثال افرادی که پوست گرمی دارند باید رنگ موهایی با تناژهای گرم را انتخاب کنند. رنگ کردن مو با تکنیک های متفاوتی مانند هایلایت، آمبره، بالیاژ و ... انجام می شود که هر کدام تاثیرات خاصی روی چهره افراد دارند. از این رو پس از انتخاب صحیح رنگ مو باید به تکنیک و روش رنگ کردن مو نیز دقت کرد.

10 رنگ مویی که باعث می شود پوست شما روشن تر دیده شود

در اکثر مواقع افرادی که پوست تیره یا متوسط دارند به دنبال رنگ مویی هستند که رنگ پوست آن ها را روشن تر کند از این رو برای آشنایی بیشتر در زیر به 10 رنگ مویی که باعث می شود پوست شما روشن تر دیده شود اشاره شده است. البته هر یک از این رنگ ها با طیف ها و تکنیک های متفاوتی قابل اجرا هستند که هر فرد بسته به سلیقه، جنس مو و ... می تواند بهترین آن ها را انتخاب نماید.

  • رنگ موی بلوند عسلی
  • رنگ موی کاراملی
  • رنگ موی بلوند پلاتینی
  • رنگ موی شاه بلوطی
  • رنگ موی شیری شکلاتی
  • رنگ موی قرمز گیلاسی
  • رنگ موی بورگاندی (قرمز شرابی)
  • رنگ موی قرمز
  • رنگ موی صورتی پاستلی
  • رنگ موی خاکستری قهوه ای

نکات مهم در انتخاب رنگ موی مناسب برای روشن تر شدن رنگ پوست

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد انتخاب رنگ مو براساس رنگ پوست انجام می شود. در واقع رنگ مو باید به گونه ای انتخاب شود که با رنگ پوست هماهنگی داشته باشد در غیر این صورت ممکن است تغییرات منفی در چهره افراد ایجاد شود. افرادی که پوست سبزه یا تیره دارند باید رنگی را انتخاب نمایند که تضاد جذابی را بین رنگ پوست و رنگ مو ایجاد کند. از این رو توصیه می شود از رنگ های بلوند، کاراملی، شکلاتی و ... استفاده کنند.

نکات مهم در انتخاب رنگ موی مناسب برای روشن تر شدن رنگ پوست

انتخاب طیف رنگی مناسب در طراوت و روشن تر شدن رنگ پوست بسیار تاثیر گذار است و هر فرد باید با در نظر گرفتن رنگ پوست خود بهترین طیف رنگ مو را انتخاب نماید. در برخی موارد برای روشن تر شدن رنگ پوست از رنگ های تیره مانند مشکی، اسپرسو تیره و ... نیز استفاده می شود. این رنگ ها تضاد بسیار بی نظیری را ایجاد می کنند و جذابیت خاصی به چهره می دهند، علاوه بر این به روشن تر شدن رنگ پوست کمک می کنند از این رو مورد استقبال بیشتر خانم ها هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع رنگ مو با کارشناسان ما در مانی نی تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه