سبد خرید شما خالی می باشد.
زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره

رنگ کردن مو از گذشته تا به امروز مورد توجه بیشتر خانم ها بوده است. این تکنیک سبب ایجاد تغییر در چهره می شود و به زیباتر شدن فرد کمک می کند. در گذشته خانم ها برای رنگ کردن مو از مواد طبیعی و گیاهی مانند حنا، بابونه و ... استفاده می کردند. از این رو تنوع رنگی بسیار کم بود. اما امروزه با تولید رنگ های شیمیایی می توان انواع رنگ را ایجاد کرد. انتخاب رنگ یکی از مهم ترین نکات در رنگ کردن مو است زیرا انتخاب غیر اصولی و اشتباه نه تنها به زیبایی شما کمک نمی کند بلکه ممکن است تاثیر منفی در چهره شخص ایجاد کند. عوامل بسیاری وجود دارد که بر اساس آن ها می توان بهترین رنگ مو را انتخاب کرد و از تاثیر موفقیت آمیز آن در چهره لذت برد.

یکی از این عوامل رنگ پوست و رنگ چشم فرد است. در واقع بر اساس رنگ پوست و رنگ چشم می توان رنگ موی مناسب را انتخاب کرد. با این تفاسیر رنگ مو برای پوست های روشن و تیره یکسان به چشم نمی آید و باید بر اساس تیره یا روشن بودن رنگ پوست بهترین رنگ را انتخاب کرد. با توجه به قواعد و اصول رنگ مو می توان زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه با چشمهای تیره را پیدا کرد. طیف رنگ مو برای افرادی که رنگ پوست سبزه دارند بسیار متنوع است و هر فرد می تواند رنگ موی سازگاری با پوست خود را انتخاب کند. در کل زیباترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره رنگی است که جلوه رنگ پوست را بیشتر کند و به جذابیت بیشتر رنگ تیره چشمها کمک کند.

5 ترکیب فوق العاده رنگ مو مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره

برای آشنایی بیشتر در زیر به 5 ترکیب فوق العاده رنگ مو مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره اشاره شده است.

  • رنگ موی پلاتینیومی

ابتدا موهای خود را با دکلره به پایه 10 برسانید سپس با استفاده از رنگ موی بلوند پلاتینه موها را رنگ کنید.

  • رنگ موی قهوه ای خاکستری
  1. ابتدا موهای خود را به وسیله دکلره تا پایه 9 روشن کنید سپس با ترکیب زیر مو را رنگ کنید.
  2. رنگ موی شماره 6A: دو سوم تیوپ
  3. رنگ موی شماره 4C: یک سوم تیوپ
  4. اکسیدان 6%: به میزان لازم
  5. آب: نسبت مقدار اکسیدان و آب باید 1 به 2 باشد.

5 ترکیب فوق العاده رنگ مو مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره

  • رنگ موی شاه بلوطی

رنگ شاه بلوطی در طیف گسترده ای قابل اجرا است و می توان آن را بدون دکلره و با دکلره انجام داد. در این جا به فرمول رنگ موی شاه بلوطی با دکلره اشاره شده است.

  1. ابتدا مو را با دکلره به پایه 5 برسانید سپس از ترکیب زیر برای رنگ کردن مو استفاده کنید.
  2. رنگ موی بلوطی شماره 6: 50 میل
  3. رنگ موی شکلاتی شماره 6: 40 میل
  4. رنگ موی بادمجانی شماره 6: 20 میل
  5. واریاسیون قرمز: 5 سانت
  6. اکسیدان شماره 2: به میزان لازم
  • رنگ موی شکلاتی دودی
  1. ابتدا موها را با استفاده از دکلره تا پایه 8 روشن کنید سپس از ترکیب زیر برای رنگ کردن مو استفاده نمایید.
  2. رنگ موی شکلاتی شماره 4: نصف تیوپ
  3. رنگ موی دودی شماره 7: نصف تیوپ
  4. واریاسیون نقره ای: 2 سانت
  5. اکسیدان 9 %: به میزان لازم
  6. رنگ موی مشکی پرکلاغی
  7. رنگ موی N1: 100 میل
  8. واریاسیون آبی: 10 میل
  9. واریاسیون نقره ای: 20 میل
  10. اکسیدان شماره 1: به میزان لازم

چگونه بهترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره را پیدا کنیم؟

طبق تحقیقات انجام شده رنگ موی خاکستری برای افرادی که پوست سبزه و چشمهای تیره دارند بسیار مناسب است. البته دقت داشته باشید که این رنگ دارای طیف گسترده ای است و باید مناسب ترین آن را انتخاب کرد. همچنین برای رنگ کردن باید از فوت و فن اصولی استفاده کرد. برخی افراد برای جذابیت بیشتر در کنار رنگ خاکستری از طیف های رنگی بلوند، قهوه ای و مشکی برای هایلایت مو استفاده می کنند. علاوه بر این رنگ ها، رنگ موی قهوه ای و گردویی نیز برای پوست سبزه با چشمهای تیره مناسب و برازنده است.

چگونه بهترین رنگ مو برای پوست سبزه و چشمهای تیره را پیدا کنیم؟

 می توان با توجه به ته رنگ پوست، رنگ موی مناسب برای پوست سبزه و چشمهای تیره را پیدا کرد. تشخیص ته رنگ پوست کار آسانی است که با استفاده از آن می توان گرمی یا سردی رنگ پوست را تشخیص داد. تجربه ثابت کرده رنگ موهایی که طیف گرم دارند برای ته رنگ پوست گرم و طیف های سرد برای ته رنگ پوست سرد مناسب تر است. با این تفاسیر باید رنگ مویی را انتخاب کرد که برازنده پوست سبزه و چشمهای تیره باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از مناسب ترین رنگ مو برای انواع تن رنگی پوست، مقالات مانی نی را مطالعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه