سبد خرید شما خالی می باشد.
موهای مش شده را چگونه رنگ کنیم

یکی از معضلاتی که برای رنگ کردن مو های مش شده وجود دارد این است که زمانی که قصد دارید موهایتان را رنگ کنید مو ها چند رنگ می شوند. دلیل اصلی این اتفاق قسمت هایی از مو است که قبلا به پایه رسیده اند و به یک رنگ تیره و یا روشن تبدیل شده اند و اینک هم رنگ کردن آن ها با مو های طبیعی مشکل است. از روش های معمول این است که همه ی مو ها با استفاده از پودر دکلره بی رنگ شود، اما این روش به دلیل آسیب هایی که به مو ها می زند برای همه توصیه نمی شود. پس اگر تمایلی به دکلره کردن مو ها ندارید می توانید از برخی ترکیب ها برای یکدست کردن مو های خود استفاده کنید.

رنگ شماره 7 یا 8 را با یک و نیم برابر اکسیدان شماره 6 درصد مخلوط کنید و اندازه یک بند انگشت واریاسیون دودی و یا بنفش به آن اضافه کنید. با استفاده از این ترکیب، مو های یکدستی پیدا می کنید. برای اینکه دو رنگی ناشی از مو های مش شده از بین برود لازم است که اطلاعات دقیقی از چرخه رنگ ها، کاتالوگ خوانی و رنگ های مکمل داشته باشید. در این صورت با استفاده صحیح از واریاسیون ها می توانید به راحتی رفله های مزاحم را حذف کنید.

روش یکدست کردن رنگ مو های چند رنگ شده یا مو های مش شده

روش های متفاوتی برای یکدست کردن مو های مش شده یا چند رنگ شده وجود دارد:

  • استفاده از ریموور

استفاده از ریموور ها یا شامپوهای شیمیایی می توانند به شما کمک کنند تا موهای دو رنگ یا چند رنگ را از رنگ ها پاک کنید. رنگ های مشکی، شرابی و قرمز به سختی از روی مو پاک می شوند. برای ریموو کردن آن ها بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنید.

  • کوتاه کردن مو ها

قسمت های مش شده ای که بلند شده اند را کوتاه کنید تا موهایتان جانی تازه بگیرند. اگر مو هایتان را چند بار مشکی یا شرابی کرده باشید و از رنگ های دیگر بر روی آن ها استفاده کنید برای یکدست کردن رنگ مو هایتان باید از شر این رنگ ها خلاص کنید.

روش یکدست کردن رنگ مو های چند رنگ شده یا مو های مش شده

  • استفاده از رنگ قبلی

مو هایی که رشد کرده اند و دو رنگ شده اند را می توانید با ترکیب رنگ قبلی یکدست کنید. دقت کنید که برای قسمت های ریشه از اکسیدان کمتر و رنگ بیشتری استفاده کنید. استفاده درست از واریاسیون ها می تواند در یک رنگ کردن مو های مش شده به شما کمک کند. به طور مثال اگر در رنگ کردن مو هایتان ریشه ها به سمت قرمز یا نارنجی می روند باید از واریاسیون های سبز و آبی در ترکیب رنگ استفاده کنید.

  • استفاده از دکلره

همه مو ها را دکلره کنید. ساقه را دکلره بزنید و بعد بیست دقیقه ریشه را دکلره کنید. ریشه مو زمان کمتری برای بی رنگ شدن نیاز دارد. با بی رنگ شدن مو ها از یک رنگ ملایم برای یکدست شدن آن ها استفاده کنید.

چگونه مو های چند رنگ را یک رنگ کنیم؟

رنگ کردن مو ها همانقدر که می تواند در چهره و زیبایی شما تاثیر داشته باشد ممکن است باعث شود که تاثیر نامطلوبی بر روی زیبایی شما بگذارد. از مواردی که در رنگ کردن مو ها اتفاق می افتد این است که موی شما چند رنگ شود. این چند رنگ شدن ممکن است به دلایل متفاوتی مانند عدم آشنایی با رنگ ها، بلند شدن ریشه مو، استفاده از رنگ مو های بی کیفیت و ... اتفاق بیفتد.

چگونه مو های چند رنگ را یک رنگ کنیم؟

روش های متفاوتی وجود دارد که بتوانید از شر مو های چند رنگ خود خلاص شوید. کوتاهی، بی رنگ کردن و یا استفاده از واریاسیون می تواند از مهم ترین این روش ها باشد. متداول ترین روشی که برای یکدست کردن مو ها انجام می شود این است که مو ها به طور کامل دکلره شوند تا رنگدانه آن ها خارج شود و سپس به طور یکدست رنگ شود. تمامی روش هایی که در این مقاله از مانی نی ذکر شد می تواند شما را از شر مو های چند رنگ نجات دهند. با این حال بهتر است که قبل از انجام هر روشی با یک رنگ کار مو که دارای مهارت کافی است مشورت کنید.

 

نوشتن دیدگاه