سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

یکی از دغدغه های اصلی خانم ها در هنگام انتخاب رنگ مو این است که کدام رنگ مو مناسب چهره آن هاست؟ عمده بانوان ایرانی دارای چهره کشیده و گندمی هستند. این موضوع ایجاب می کند که یک رنگ موی مناسب را برای درصد بسیار زیادی از خانم های ایرانی معرفی کنیم. دقت داشته باشید که رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی باید با دقت زیادی روی موها زده شود تا زیبایی چهره خانم ها را چند برابر کند. پس فارغ از اینکه چه رنگ مویی را انتخاب می کنید، باید به نحوه استفاده از رنگ مو هم توجه داشته باشید. در ادامه این مقاله، رنگ موهای مناسب برای صورت کشیده و گندمی را معرفی می کنیم.

بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

رنگ گندمی جزء رایج ترین رنگ پوست خانم های ایرانی است که نه تیره است و نه روشن. اکثر رنگ های مو می توانند با تناژ مختلف برای صورت های گندمی مورد استفاده قرار گیرند. اما اگر صورت کشیده و لاغری داشته باشید، موضوع فرق می کند. برای اینکه بهتر بتوانید رنگ موی مناسب برای صورت کشیده و گندمی را درک کنید، رنگ موهای مناسب این چهره ها را به دو دسته تقسیم بندی می کنیم.

  • بهترین رنگ مو برای صورت کشیده

اگر صورت کشیده ای دارید، باید به سراغ رنگ های خاص برای چهره خودتان بروید. رنگ های سرد با زمینه روشن می توانند چهره های کشیده را تپل تر نشان دهند. برعکس رنگ های تیره مو می توانند چهره های تپل را لاغرتر و کشیده تر نشان دهند. بهترین رنگ مو برای صورت کشیده بستگی به رنگ پوست دارد. اما اگر بخواهیم فارغ از رنگ پوست، بهترین رنگ را پیشنهاد کنیم، باید به سراغ رنگ موهای روشن مانند بلوند برویم. این رنگ موها در کنار اینکه صورت را تپل تر نشان می دهند، می توانند باعث بازتر شدن چهره های لاغر و کشیده نیز می شوند.

بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی

  • بهترین رنگ مو برای صورت گندمی

افرادی که صورت گندمی دارند، می توانند از ترکیب رنگ های گرم استفاده کنند. رنگ های گرم چهره این افراد را جذاب تر و شادتر نشان می دهند. اگر دقت کنید اکثر ما ایرانیان دارای موهای تیره و قهوه ای رنگ هستیم. چرا که پوست اکثر ما گندمی است. بنابراین، می توان به این نتیجه رسید که بهترین رنگ مو برای صورت گندمی، رنگ موی تیره با تناژ گرم است.

چند پیشنهاد برای رنگ مو صورت کشیده و گندمی

رنگ موهایی همچون قهوه ای، نسکافه ای، شرابی و ... می توانند گزینه خوبی برای افرادی که پوست گندمی دارند، محسوب شوند. اما اگر به غیر از اینکه پوست گندمی دارید، دارای صورت کشیده ای نیز هستید، بهتر است که کمی سراغ رنگ موهای روشن هم بروید. به طور مثال، استفاده از هایلایت روشن و طلایی در بین موهای پایه تیره رنگ، می تواند یکی از بهترین ترکیب رنگ ها برای صورت کشیده و گندمی باشد. بنابراین، اگر بخواهیم بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی را معرفی کنیم، باید به سراغ ترکیب رنگ های روشن و تیره برویم. هایلایت های خاص می توانند گزینه خوبی برای افرادی که دارای این شکل از چهره هستند، باشند.

چند پیشنهاد برای رنگ مو صورت کشیده و گندمی

بنابراین، اساس کار شما برای انتخاب بهترین رنگ مو برای صورت کشیده و گندمی، به دو بخش تقسیم می شود. ابتدا باید رنگ موی پایه خود را انتخاب کنید. سپس، با انتخاب رنگ هایلایت، می توانید چهره خود را جذاب تر و خاص تر نشان دهید. از جمله ترکیب رنگ های پیشنهادی به شما برای صورت کشیده و گندمی عبارتند از:

  • قهوه ای با هایلایت طلایی: رنگ موی قهوه ای با هایلایت طلایی، زیبایی منحصر به فردی دارد و می تواند برای چهره های کشیده و گندمی، بهترین گزینه محسوب شود. اگر جوان هستید و به دنبال یک ترکیب رنگ جذاب روی موهای خودتان می باشید، این ترکیب رنگ بهترین گزینه برای شماست.
  • مشکی با هایلایت استخوانی: اگر می خواهید ترکیب رنگ موهای طبیعی خود را حفظ کنید، می توانید از هایلایت استخوانی روی موهای مشکی یا قهوه ای تیره استفاده کنید. برای داشتن این هایلایت، نیاز به دکلره کردن بخش هایی از موهای خودتان را دارید.
  • فندقی با هایلایت کرمی یا قهوه ای روشن: یکی از ترکیب رنگ های جذاب برای صورت کشیده و گندمی، ترکیب رنگ فندقی با هایلایت کرمی یا قهوه ای روشن است. این ترکیب رنگ برای دختران جوان و بانوان خوش سلیقه بهترین گزینه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع رنگ مو و انتخاب بهترین و مناسب ترین رنگ مو برای خود می توانید با کارشناسان ما در مانی نی تماس حاصل فرمایید.

 

نوشتن دیدگاه