سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ موی صدفی دودی

اکثر خانم هایی که به رنگ موی خود اهمیت ویژه ای می دهند و رنگ موی خود را با پیروی از مد تغییر می دهند، از رنگ های روشن استفاده بیشتری می کنند زیرا رنگ های روشن باعث جذابیت ظاهری بیشتری می شوند و ظاهر افراد را خاص جلوه می دهد. استفاده از رنگ های روشن برای مو به تنهایی کافی نیست و قبل از آن مو باید دکلره شود تا رنگ اصلی خود را از دست بدهد و گنجایش پذیرفتن رنگ روشن روی مو را داشته باشد. رنگ موی صدفی دودی، از رنگ های روشن و خاص به شمار می رود. برای رنگ کردن موی خود با این رنگ باید بعد از دکلره کردن مو و به پایه 9 یا 10 رساندن آن، از این ترکیب برای رنگ کردن موی خود استفاده کنید. نا گفته نماند که این نوع رنگ مو شامل ترکیب های جذابی است. هر کدام از این ترکیب ها دارای فرمول جداگانه ای هستند. در ادامه این مقاله به بررسی فرمول این ترکیب رنگ می پردازیم.

5 فرمول جادویی ترکیب رنگ موی صدفی دودی

در این قسمت 5 فرمول جادویی ترکیب رنگ موی صدفی دودی را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا بتوانید برای رنگ کردن موهایتان در طیف صدفی دودی بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • با این فرمول، رنگ صدفی غالب می شود:
  1. یک عدد تیوپ رنگی صدفی
  2. 10سانت از واریاسیون بنفش
  3. 2سانت واریاسیون دودی
  4. باید در نظر داشته باشید که برای رنگ کردن موهایتان با این فرمول، موهایتان باید به پایه 9 یا 10 برسد تا به خوبی این رنگ را به خود بگیرد.
  •  پس از دکلره کردن موهایتان می توانید از این ترکیب استفاده کنید:
  1. رنگ صدفی
  2. رنگ نقره ای
  3. رنگ دودی پلاتینه
  • این فرمول به نسبت بقیه فرمول ها سبک تر است اما مو قبل از آن، احتیاج به دکلره و رسیدن به پایه 9 را دارد:
  1. رنگ بلوند دودی شماره 8.1
  2. رنگ صدفی
  3. اکسیدان 6 درصد

5 فرمول جادویی ترکیب رنگ موی صدفی دودی

  • این فرمول برای رنگ مو ها به رنگ صدفی دودی بدون دکلره است.
  1. رنگ های 3 صفر یا E20
  2. رنگ مو صدفی
  3. رنگ مو بلوند دودی شماره 8.1
  4. اکسیدان 6 درصد
  5. رنگ مو مرواریدی

لازم به ذکر است که استفاده کردن از رنگ موهای 3 صفر یا E20، برای روشن کردن رنگ مو است و به نوعی به جای دکلره کردن مو، استفاده می شود، زیرا رنگ موی صدفی دودی برای نمایان کردن رنگ واقعی خود روی سر، باید روی موهای روشن و دکلره شده گذاشته شود. اگر موهای شما از قهوه ای روشن, تیره تر است، برای استفاده از این رنگ حتما باید موهایتان را دکلره کنید. در غیر این صورت این رنگ روی موها تاثیر چشم گیری نمی گذارد.

  • حاصل این ترکیب رنگ روی موهایتان، رنگ مو استخوانی صدفی است.
  1. رنگ مو بلوند دودی بسیار روشن به شماره 9.1
  2. واریاسیون نقره ای یا تونر
  3. رنگ مو مرواریدی به شماره 7
  4. اکسیدان 6 درصد

در این ترکیب به منظور درخشان شدن رنگ موها، از واریاسیون نقره ای یا تونر استفاده می کنیم. واریاسیون ها رنگ موهای خالصی هستند که هیچوقت به تنهایی استفاده نمی شوند، با رنگ مو ترکیب می شوند و باعث زیبا تر شدن رنگ مو روی سر می شوند.

رنگ موی صدفی دودی مناسب چه افرادی است؟

رنگ مو صدفی دودی بیشتر مورد استقبال جوانان قرار گرفته است، اما این به این معنا نیست که این رنگ بین خانم ها، محدودیت سنی دارد. این رنگ نه تنها محدودیت سنی ندارد بلکه برای هر سن و سالی مناسب است و باعث جوان شدن بیشتر در ظاهر افراد می شود. رنگ موی صدفی دودی برای کسانی که رنگ پوستشان خنثی یا همراه با تن سرد است، بسیار مناسب و زیبا است.

رنگ موی صدفی دودی مناسب چه افرادی است

شاید برای شما جالب باشد بدانید که علاوه بر رنگ صدفی دودی، رنگ هایی نیز وجود دارند که در ترکیب فرمول خود، رنگ صدفی دارند. در واقع این نوع رنگ ها در یک طیف قرار دارند و اکثرا روشن هستند و قبل از استفاده از آن ها، مو باید دکلره شود و به پایه های بالای 7 برسد. این رنگ ها رنگ مو صدفی یخی، صدفی بژ، صدفی کنفی، صدفی مرواریدی، صدفی صورتی و صدفی نقره ای هستند.

اکنون که این مقاله از مانی نی را مطالعه کردید، می توانید با اطلاعاتی که کسب کرده اید، رنگ مو صدفی را با توجه به سلیقه و رنگ پوست خود انتخاب کنید.

 

نوشتن دیدگاه