سبد خرید شما خالی می باشد.
از کجا بفهمیم چه رنگ مویی بهمون میاد

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده باشید که چه رنگ مویی به شما می آید؟ به طور کلی، با توجه به تنوع طیف های رنگی که برای موها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان بسته به هر سبک چهره و رنگ پوستی، یک ترکیب رنگ جذاب را انتخاب کرد. در ادامه مقاله قصد داریم چند راهکار برای تشخیص بهترین رنگ مو مناسب چهره و رنگ پوست را به شما توضیح دهیم. پس اگر شما هم به دنبال این هستید که با رنگ کردن موهای خود، چهره خود را زیباتر نشان دهید، با مانی نی همراه باشید.

10 راهکار که بفهمیم چه رنگ مویی بهمون میاد

10 راهکار که بفهمیم چه رنگ مویی بهمون میاد

برای تشخیص بهترین رنگ مو برای هر چهره، می توانید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با 10 راهکار ساده برای اینکه بفهمید چه رنگ مویی به شما می آید، آشنا کنیم.

به رنگ پوست خود توجه داشته باشید

به رنگ پوست خودتان دقت کنید. اگر پوست سبزه و تیره ای دارید، بهتر است که به سراغ رنگ های تیره مو بروید. اما اگر پوست شما روشن و صورتی رنگ است، رنگ های بلوند گزینه خوبی برای شما محسوب می شوند. برای تشخیص رنگ پوست راهکارهای مختلفی وجود دارند. اما هیچ چیز ساده تر این نیست که جلوی آینه بایستید و به چهره خودتان نگاه کنید تا رنگ پوستتان را تشخیص دهید.

به دیگران نگاه کنید

نگاه کردن به دیگران برای تشخیص همخوانی رنگ موها با رنگ پوستشان، بهترین راهکار است. به دوستان و اعضای خانواده خودتان نگاه کنید. ببینید کدام یک از افراد طیف رنگ پوست نزدیک تری به شما دارد. رنگ مویی که برای آن فرد مناسب است، چیست؟ گاهی اوقات می توانید برعکس پیش بروید و رنگ موهایی که به صورت دیگران نمی آید را از گزینه های خود حذف کنید.

از گردنبند طلا و نقره استفاده کنید

افرادی که با گردنبند طلا زیباتر می شوند، بهتر است که از رنگ های گرم استفاده کنند. اما افرادی که با گردنبندهای نقره زیباتر هستند، بهتر است که از رنگ های سرد و روشن استفاده کنند.

به ظاهر صورت خود توجه داشته باشید

برای تشخیص بهترین رنگ مو باید به ظاهر صورت خودتان توجه کنید. اگر صورت لاغری دارید، بهتر است که به سراغ رنگ موهای روشن و بلوند بروید. اما اگر صورت شما چاق است، بهتر است که به دنبال رنگ موهای تیره تر بروید تا ظاهر چهره شما جذاب تر نشان داده شود. 

امتحان کنید

هیچ روش تشخیص رنگ مویی بهتر از امتحان کردن نیست. نگران نباشید و با جسارت یک رنگ موی جذاب را انتخاب کنید و روی موهای خودتان امتحان کنید. با چند بار آزمون و خطا می توانید رنگ موی دلخواه و مناسب خود را پیدا کنید.  

یک بخش از موهای خود را رنگ کنید

اگر خیلی به رنگ موی انتخاب شده خود حساس هستید، می توانید با رنگ کردن یک بخش از موهای خودتان شروع کنید. رنگ های موقت زیادی وجود دارند که می توانند برای تشخیص رنگ موی مناسب چهره، گزینه خوبی باشند. می توانید این رنگ موها را روی بخشی از موهای خود امتحان کنید تا متوجه شوید که این ترکیب رنگ به موهای شما می آید یا خیر.

نکات مهم در انتخاب رنگ موی مناسب هر چهره

نکات مهم در انتخاب رنگ موی مناسب هر چهره

به رنگ چشم های خود توجه داشته باشید

افرادی که چشم های رنگی دارند، می توانند با ترکیب رنگ های روشن زیبایی فوق العاده ای داشته باشند. اما معمولا برای چشم های مشکی و قهوه ای، ترکیب رنگ های تیره مناسب تر هستند. البته این روش برای تشخیص رنگ موی مناسب، کار چندان دقیقی نیست. اما می توانید از آن برای رسیدن به نتیجه بهتر کمک بگیرید.

از دیگران کمک بگیرید

از دیگران مشورت بگیرید. فردی که به چهره شما نگاه می کند، می تواند با دقت بیشتری در مورد رنگ مویی که به شما می آید، نظر بدهد. سعی کنید از فردی در این زمینه کمک بگیرید که سلیقه او را قبول دارید.

عکس های داخل اینترنت را بررسی کنید

کمی در داخل اینترنت بگردید و رنگ های مو را بررسی کنید. به چهره ها، رنگ پوست و ... دقت کنید. با این کار یک نمای کلی از اینکه کدام رنگ بیشتر مناسب پوست های روشن و کدام رنگ مناسب پوست های تیره است، بدست خواهید آورد.

رنگ های گرم و سرد را تشخیص دهید

رنگ های گرم و سرد را برای تشخیص بهترین رنگ مو، یاد بگیرید. رنگ های گرم دارای زمینه قرمز هستند و رنگ های سرد بیشتر در گروه رنگ های روشن قرار می گیرند.

نوشتن دیدگاه