سبد خرید شما خالی می باشد.
ترکیب رنگ مو روی پایه 4

اگر شما تصمیم دارید که موهایتان را رنگ های روشن و فانتزی بزنید حتما می دانید که قبل از آن باید موهایتان را دکلره کنید. دکلره کردن مو باعث می شود مو رنگ اصلی خود را از دست داده و رنگ مو بسیار روشن و باز شود تا مو بتواند به راحتی رنگ مورد نظر شما را بگیرد. پس از دکلره کردن مو، همه موها رنگ یکسانی نمی گیرند و باهم متفاوت هستند، این رنگ ها به 10 پایه تقسیم شده اند که هرکدام از لحاظ میزان روشن بودن با هم فرق دارند. رنگ مو با پایه های 1تا 4 پس از دکلره، به میزان کمتر و ضعیف تری رنگ باز کرده است و توناژ قرمز و نارنجی را به خود می گیرد، در واقع مقاومت مو در همین حد بوده است و اگر ادامه دار می شد احتمال سوختگی موها وجود داشت. پایه های 5 تا 10 به مراتب میزان مقاومت و روشنی بیشتری دارند، بنابراین تنوع رنگ مناسب برای این پایه ها بیشتر و فانتزی تر است اما این به این معنا نیست که کسی که پایه موهایش 4 است نمی تواند از ترکیب رنگ های زیبایی برای موهای خود استفاده کند، اتفاقا برای پایه 4 موها نیز رنگ موهای زیبایی وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم با مانی نی همراه باشید.

معرفی 5 ترکیب رنگ مو روی پایه 4

معرفی 5 ترکیب رنگ مو روی پایه 4

افرادی که پس از دکلره کردن موهایشان، رنگ موهایشان قرمز قهوه ای می شود و در کل رنگ مویشان در طیف توناژ نارنجی و قرمز است، می گوییم که طبق مقاومت موی فرد در برابر دکلره، دکلره آن روی پایه 4 است، سپس طبق رنگی که موها به خود گرفته است، ترکیب رنگ مناسبی برای موها انتخاب می کنیم، باید در انتخاب رنگ دقت داشت و رنگی را انتخاب کنیم که به توناژ قرمز و نارنجی بیاید که در ادامه به معرفی و بررسی این رنگ ها می پردازیم.

1. رنگ مو بلوطی: رنگ مو بلوطی برای هر رنگ پوست مناسب است. از جهت این که تناژهای مختلفی دارد و تنوع در این رنگ بسیار است می توان برای پوست تیره از طیف تیره تر این رنگ یا توناژ عسلی رنگ بلوطی استفاده کرد؛ برای پوست روشن می توان از توناژ قرمز این رنگ استفاده کرد. پس از دکلره کردن مو شما می توانید هرکدام از توناژ های این رنگ را برای رنگ موهایتان انتخاب کنید. تناژ های این رنگ، بلوطی مسی، بلوطی دودی، بلوطی شکلاتی و بلوطی روشن است.

2.رنگ مو مسی: این رنگ مو از جهت این که توناژ نارنجی دارد طرفداران خاص خود را نیز دارد. رنگ مو مسی برای افرادی که پوست روشن دارند بسیار زیبا به نظر می رسد اما این رنگ برای افرادی که رنگ پوست تیره و سبزه ای دارند، مناسب نیست. این رنگ مو تناژ های مختلفی دارد اعم از مسی شکلاتی، مسی تیره، مسی طلایی، مسی فندوقی و مسی عسلی که هر کدام طبق سلیقه افراد و رنگ پوست آن ها انتخاب می شود.

خاص ترین رنگ مو روی پایه 4

پر طرفدارترین رنگ مو روی پایه 4

3.رنگ مو آکاژو: این رنگ بین مردم آمریکا و آفریقا محبوبیت خاصی دارد. رنگ مو آکاژو رنگی بین رنگ قهوه ای تیره و شرابی است. شاید با رنگ ماهاگونی آشنایی داشته باشید و باید بگوییم که رنگ آکاژو همان رنگ ماهاگونی است که تناژ های تیره ای دارد.

4.رنگ مو فندوقی تیره: رنگ مو فندوقی از طیف رنگ قهوه ای است و برای هر رنگ پوستی مناسب است، مخصوصا برای رنگ پوست تیره که به صورت فرد زیبایی خاصی می بخشد. رنگ مو فندوقی تیره جزء رنگ های گرم محسوب می شود و بسیار بین خانم های جوان و میان سال محبوب و مشهور است، در واقع محدودیت سنی ندارد و برای هر سنی جذابیت و شادابی به همراه دارد. نتیجه ترکیب رنگ شکلاتی، قرمز و مسی باهم، رنگ فندقی تیره می شود.

5.رنگ مو صدفی قهوه ای: این رنگ جزء رنگ های سرد به شمار می رود. رنگ مو قهوه ای صدفی، به چهره افرادی که رنگ پوست روشن و رنگ چشم آبی یا قهوه ای روشن دارند، زیبایی منحصر به فردی می دهد. همانطور که می دانید مو دکلره شده با پایه 4، تناژ قرمز و نارنجی دارد و رنگ صدفی قهوه ای باعث می شود موی فرد به رنگ قرمز یا نارنجی دیده نشود و کاملا این رنگ ها را می پوشاند. برای زیبایی بیشتر و جلوه بیشتر این رنگ روی سر، می توانید از هایلایت های روشن مثل بلوند برای قسمتی از موها استفاده کنید.

این پنج رنگ مو که در این مقاله به بررسی آن ها پرداختیم، مناسب ترین رنگ موها برای موهای دکلره شده با پایه 4 است که با طیف قرمز مو دکلره شده زیبا به نظر می رسند و یا کلا قرمزی مو را می پوشانند.

نوشتن دیدگاه