سبد خرید شما خالی می باشد.
نحوه رنگ کردن ریشه مو مش شده

موهای رنگ شده می توانند چهره ای تازه و زیبایی  به شما ببخشند اما در این درحالتی است که به طور مداوم آن را ریشه گیری کنید و موهای تازه درآمده را رنگ کنید. رشد موها از ریشه به خصوص اگر تفاوت رنگ بین ساقه و ریشه مو زیاد باشد، می تواند از زیبایی موهای شما بکاهد. به  همین دلیل است که ریشه گیری موهای مش شده در زیبایی شما تاثیر بسزایی دارد. موهایی که مش می شوند معمولا به پایه های بالا 8 می رسند و این نشان می دهد که شما حتی اگر طبیعتا دارای موهایی با رنگ روشن باشید باز هم اختلاف رنگ مو ریشه و مش های شما زیاد است. دقت کنید که ریشه گیری  موها یک کار سخت و حرفه ای است و بهتر است از آرایشگر خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. ریشه گیری موها متفاوت است به طور مثال ریشه گیری موهای رنگ شده، ریشه گیری موی دکلره،ریشه گیری موی هایلایت و ریشه گیری موهایی که سفیدی دارند هر کدام دارای روش های متفاوتی است که باید به دقت آن ها را انجام داد. برای اطلاع از این موضوع که چگونه بتوانید موهای خود را ریشه گیری کنید در ادامه با مانی نی همراه باشید.

آموزش صفر تا صد رنگ کردن ریشه مو مش شده

آموزش صفر تا صد رنگ کردن ریشه مو مش شده

رنگ کردن ریشه موهای مش شده با توجه به اینکه قسمت های مش شده تا چه اندازه رشد کرده اند متفاوت است. معمولا رنگ مش با رنگ زمینه کاملا متفاوت است.

  • اولین و مهم ترین قدم این است که موهای خود را تقسیم بندی کنید و هر قسمت مو به وسیله گیره و یا کلیپس باید به طور ثابت نگه داشته شود به گونه ای که ریشه مو معلوم باشد.
  • رنگ ریشه شما باید از همان رنگ و برندی انتخاب شود که قبلا از آن استفاده کرده اید در غیر این صورت ریشه موهای شما دو رنگ می شود و ظاهری نامطلوب پیدا می کند.
  • رنگ ریشه را خوب مخلوط کنید و از فرچه مخصوص ریشه برای رنگ کردن ریشه استفاده کنید.
  • هر بخش از موهای ثابت را که باز می کنید  با استفاده از  فرچه اقدام به رنگ کردن آن کنید. این کار را با سرعت و دقت بالایی انجام دهید.
  • معمولا به دلیل داشتن حرارت در کف سر، زمان رنگ کردن برای ریشه مو مدت زمان کوتاهی است. به راحتی با چک کردن موها تا ده دقیقه بعد از اینکه به رنگ مورد نظر رسید موها را بشویید و خشک کنید .
  • انتخاب اکسیدان مناسب تاثیرزیادی در ترکیب رنگ مو دارد. درصد اکسیدان بر اساس پایه مو انتخاب می شود. اگر زمینه موهای شما قهوه ای است با استفاده از اکسیدان 6 درصد رنگ موها را مخلوط کنید. اگر  رنگ زمینه به موهای طبیعی شما نزدیک است باید از ضعیف ترین اکسیدان برای استفاده در رنگ ریشه استفاده کنید.

چگونه ریشه موی مش شده را رنگ کنیم؟

چگونه ریشه موی مش شده را رنگ کنیم؟

برای رنگ کردن ریشه موهای مش شده دو حالت وجود دارد. حالت اول اینک شما فقط قصد داشته باشید رنگ ریشه را به رنگ زمینه مو درآورید و حالت دوم در صورتی است که قصد داشته باشید ریشه موها را هم رنگ و هم مش کنید که به مراتب سخت تر است

برای انجام این کار باید موها را به گونه ای تقسیم بندی کنید که قسمت های مش شده جدا شوند. قسمت های مش شده از ریشه تا جایی که موها مش شده اند را با استفاده از  دکلره و اکسیدان با دقت زیادی رنگ کنید. پایه موهای شما باید به پایه مش قبلی برسد. این کار به زمان، حوصله و دقت بالایی نیاز دارد پس بهتر است توسط کسی انجام شود که مهارت کافی در این زمینه داشته باشد.

بعد از به پایه رسیدن بخش های مش شده باید دکلره از روی مو ها به طور کامل پاک شود. برای اینکار می توانید از یک حوله استفاد کنید یا مو ها را به طور کامل بشویید. بعد از شست و شو زمانی که موها اندکی نم دارد می تواند از رنگساز و رنگ ریشه استفاده کنید.

ابتدا رنگساژ را ترکیب کنید. ترکیب رنگساژ نیز باید همان ترکیب قبل باشد. مدت ماندن رنگساژ بر روی مو حدود 10 تا 15 دقیقه است. همزمان با رنگ گرفتن رنگساژ می تواند رنگ ریشه را نیز بر روی مو ها قرار دهید. اینکه ابتدا رنگساژ انجام شود یا رنگ ریشه بر اساس مهارت رنگ کار متفاوت است.

نوشتن دیدگاه