سبد خرید شما خالی می باشد.
مش برای چه سنی خوبه

مش کردن موها یکی از بهترین روش ها برای زیباتر کردن ظاهر موهاست. اگرچه بسیاری از افراد از همان سنین پایین علاقه مند به مش کردن موها هستند؛ اما آیا مش برای هر سنی مناسب است؟ اصلا مش برای چه سنی خوبه؟ واقعیت این است که با توجه به تنوع روش های مش در جهان، می توان مش را برای هر بازه سنی مناسب دانست. اما اگر به دنبال این هستید تا مش مناسب سن و سال خودتان را انتخاب کنید، باید ابتدا با انواع مش مو آشنا شوید. در ادامه این مقاله قصد داریم تکنیک های مختلف مش مو را به شما توضیح دهیم. بدیهی است که با توجه به نتیجه نهایی بدست آمده، هر یک از مدل های مش می توانند برای هر سنی مناسب باشند. برای آشنایی با انواع مش ها با مانی نی همراه باشید.

معرفی انواع مش برای انواع سنین

معرفی انواع مش برای انواع سنین

با توجه به تنوع بالای انواع مش مو در جهان، می توان این روش رنگ کردن موی جذاب را برای هر سنی اجرا کرد. به همین خاطر، اولین قدم برای اینکه متوجه شوید کدام مش مو مناسب کدام سن است، با ما همراه باشید تا با انواع مش مو آشنا شوید.

مش هاف لایت

یکی از انواع سبک های مش برای سنین مختلف به ویژه سنین پایین و نوجوان، مش هاف لایت است. همانطور که از نام این نوع مش مشخص است، یک طرف موها با رنگ لایک و یک طرف دیگر با رنگ دیگری رنگ خواهد شد. از مزایای مش هاف لایت می توان به زیبایی و خاص بودن آن اشاره کرد. معمولا نیمی از موها روشن و نیمی از موها تیره رنگ می شوند تا تضاد آن ها زیبایی خاصی به چهره بدهد.

مش هایلایت

یکی از محبوب ترین انواع مش مو برای سنین مختلف، مش هایلایت است. برای اجرای این نوع مش می توان از پس زمینه تیره رنگ موها استفاده کرد. به همین خاطر، حتی بدون رنگ کردن موها، می توانید این مش هایلایت زیبا را روی موهای خود به اجرا در آورید. بهتر است که هایلایت انتخابی شما، 2 الی 3 درجه روشن تر از رنگ پایه موهای شما باشد.

مش لولایت

اگر دوست دارید رنگ موی غالب شما روشن باشد، می توانید مش لولایت را انتخاب کنید. در این نوع از مش لازم است که ابتدا پایه موهای خود را روشن کنید. سپس، یک ترکیب رنگ تیره تر از پایه موهای خود را برای مش کردن انتخاب کنید. معمولا رنگ مویی که برای هایلایت استفاده می شود، 3 درجه تیره تر از رنگ موی پایه است. رنگ موی مشکی، یکی از محبوب ترین انواع رنگ موهایی است که می توانید برای رنگ لولایت استفاده کنید.

انواع مش مو فانتزی

انواع مش موی فانتزی

مش موی بیبی لایت

یکی از پرطرفدارترین انواع مش مو برای سنین پایین، مش مو بیبی لایت است. در این روش هایلایت بسیار دقیق و ظریف تر روی موها زده می شود. مش موی بیبی لایت را می توان برای انواع موهای تیره و بلوند انجام داد. رشته های مویی که برای هایلایت کردن موها در این روش مش استفاده می شوند، بسیار نزدیک به هم هستند و به صورت باریک انتخاب می شوند.

مش موی پلنگی

یکی از ترندهای خاص مش مو در جهان، مش موی پلنگی است. همانطور که از نام این نوع مش مو مشخص است، می تواند به صورت پلنگی روی موهای شما اجرا شود. اگر به طرح پوست پلنگ علاقه زیادی دارید، می توانید بخشی از موهای خود را به صورت مش موی پلنگی اجرا کنید. مش موی پلنگی می تواند کل موهای شما را بپوشاند. اما اگر به رنگ موهای ساده تر علاقه بیشتری دارید، می توانید مش موی پلنگی را فقط در یک بخش از موهای خود ایجاد کنید.

مش موی سان لایت

مش موی سان لایت یکی از جذاب ترین مش های موست که می تواند برای افراد جوان گزینه خوبی باشد. همانطور که از نام این مش مو مشخص است، با ترکیب رنگ جذاب و روشن روی موها زده می شود. معمولا رنگ های زرد و مسی برای مش موی سان لایت مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به رنگ موی بلوند علاقه دارید، می توانید بخش بالایی موهای خود را روشن کنید و بخش های پایینی مو را با رنگ زرد، طلایی و یا مسی رنگ آمیزی کنید.

 مش مون لایت

مش موی مون لایت یکی از انواع مش موهای جذاب برای موهای تیره رنگ است. در این روش بخش ریشه موها در بالای موها کاملا تیره در نظر گرفته می شود. اما بخش پایینی موها با کمک یک ترکیب رنگ 3 الی 5 درجه روشن تر، لایت می شود. معمولا در این روش از مش، فقط ساقه های موها رنگ می شوند.  

نوشتن دیدگاه