سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی مناسب پوست گندمی

یکی از قواعد کلی برای انتخاب رنگ مو همخوانی داشتن رنگ مو با رنگ پوست است. در کشورمان ایران اکثر مردم دارای پوست گندمی هستند. بنابراین به دنبال رنگ مویی هستند که با پوست گندمی آنها همخوانی داشته باشد. رنگ موی مناسب پوست گندمی می‌تواند به بازتر شدن چهره افراد کمک زیادی کند و باعث می‌شود پوست آنها چند درجه روشن تر به نظر برسد. در این مقاله قصد داریم به رنگ موی مناسب پوست گندمی بپردازیم و شما را با رنگ های مختلف که زیبایی خاصی به پوست های گندمی می‌دهند آشنا کنیم. با مانی نی همراه باشید.

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی

پوست گندمی را می‌توان یکی از پوست هایی دانست که رنگ موهای مختلف روشن و تیره می توانند جلوه ویژه و خاصی به این پوست بدهند، اما به صورت کلی به افراد توصیه می‌شود که اگر پوست گندمی دارند از رنگ های خیلی تیره مانند مشکی پرکلاغی و یا رنگهای خیلی روشن استفاده نکنند و به جای آن از رنگ هایی که تناژ میانه دارند استفاده کنند. برخی از رنگ هایی که با پوست های گندمی تناسب زیبایی دارند شامل موارد زیر می شود:

  • رنگ موی قهوه ای طلایی: این رنگ یکی از تناژهایی است که می تواند چهره شما را زیباتر و بازتر نشان دهد. در اکثر موارد افراد میانسال و سالخورده استفاده از این رنگ را ترجیح می دهند زیرا استفاده از رنگ قهوه ای طلایی در افراد جوان باعث می شود سن آنها بالاتر نشان داده شود.
  • رنگ ماهاگونی: افرادی که دارای پوست های گندمی هستند تناژی از سبزی روی پوست خود دارند، به همین دلیل با استفاده از رنگ ماهاگونی که دارای تناژ قرمز است می‌توانند پوست خود را خنثی کنند و زیبایی خاصی به چهره خود ببخشند. انواع مختلف رنگ ماهاگونی برای چهره های گندمی مناسب هستند اما هر چه این رنگ تیره تر باشد، برای پوست گندمی تناسب بیشتری دارد.
  • رنگ موی عسلی: اگر رنگ پوست شما گندمی تیره است، رنگ موی عسلی گزینه‌ای مناسب برای استفاده روی موهاست.
  • رنگ موی شیری: در سالهای اخیر استفاده از رنگ موهای روشن رواج بسیار زیادی داشته است. اگر به دنبال رنگ کردن موهایتان با رنگ های روشن هستید رنگ موی شیری به شما توصیه می شود.
  • رنگ موی شکلاتی: این رنگ مو همواره به عنوان رنگ موی ترند شناخته می شود و طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال یک رنگ موی متوسط هستید که برای سنین مختلف مناسب باشد رنگ شکلاتی گزینه مناسبی است.

بهترین رنگ موهای طبیعی برای پوست گندمی

بهترین رنگ موهای طبیعی برای پوست گندمی

رنگ موهای طبیعی همواره گزینه خوبی برای رنگ کردن موها هستند زیرا با چهره های گندمی همخوانی زیادی دارند. اگر شما پوست گندمی دارید به شما توصیه می شود که از رنگ موی طبیعی شماره ۳ یا ۴ استفاده کنید.

رنگ موی مشکی پرکلاغی برای افرادی که پوست گندمی دارند گزینه مناسبی نیست. به جای آن استفاده از رنگ موی طبیعی میانه، گزینه مناسبی برای پوست گندمی است، زیرا چهره افراد را بازتر نشان می دهد.

هایلایت و آمبره مناسب برای پوست گندمی       

استفاده از هایلایت و آمبره مناسب برای پوست گندمی علاوه بر اینکه به چهره شما طراوت می بخشد شما را به روز و شیک تر نشان می دهد. برای استفاده از هایلایت و آمبره مناسب پوست های گندمی بهتر است در هنگام آمبره کردن موها قسمت بالای موها کمی تیره تر باشد و هر چه به قسمت پایین نزدیکتر می شویم موها رو به روشنی برود.

برای هایلایت کردن موها می توان از دو روش استفاده کرد. یکی از روش ها این است که هایلایت را روی موهای طبیعی خود انجام دهید. در این گونه موارد هایلایت شیری و کاراملی بهترین گزینه ها هستند. روش دوم این است که در ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ هایی که تناژ قرمز دارند، رنگ کنید. سپس از هایلایتی متناسب با موهای رنگ شده خود استفاده کنید.

مناسب ترین رنگ های فانتزی برای پوست گندمی

مناسب ترین رنگ های فانتزی برای پوست گندمی

رنگ های فانتزی از جمله رنگ هایی هستند که زیبایی ویژه ای به چهره افراد می دهند، اما در اکثر موارد برای پوست های روشن مناسب هستند و با پوست های گندمی همخوانی زیادی ندارند. به افرادی که پوست گندمی دارند توصیه می شود که از رنگ های فانتزی روی موهای خود استفاده نکنند اما اگر اصرار دارند که رنگ های فانتزی روی موی خود بگذارند، رنگ هایی که دارای تناژ قرمز و یا طلایی هستند گزینه مناسبی برای این افراد هستند.

به افراد با پوست گندمی توصیه می شود از رنگ هایی مانند رنگ صورتی روی موهای خود استفاده کنند. استفاده از رنگ سرخابی یکی دیگر از گزینه های مناسب برای افرادی است که پوست گندمی دارند. اگر به دنبال استفاده از رنگ فانتزی هستید به هیچ عنوان از رنگ سبز استفاده نکنید، زیرا همانطور که در بالا نیز به این مسئله اشاره شد پوست گندمی به خودی خود دارای تناژ سبز است و استفاده از رنگ فانتزی سبز می‌تواند تناژ رنگی پوست شما را بیشتر کند.

در هنگام رنگ کردن موها با استفاده از رنگ های فانتزی بهتر است به رنگ چشم های خود نیز توجه داشته باشید و رنگ فانتزی را به گونه ای انتخاب کنید که با چشم‌های شما همخوانی داشته باشد.

نوشتن دیدگاه