سبد خرید شما خالی می باشد.
تيره كردن ريشه مو دكلره شده

رنگ کردن موها یکی از راه هایی است که به جذابیت ظاهری شما می افزاید و زیباییتان را دو چندان می کند. اگر می خواهید تغییری در ظاهرتان ایجاد کنید و روحیه تان را بهبود ببخشید ساده ترین کار، رنگ کردن موها است. در دنیای امروز روش های متنوعی برای این کار وجود دارد مثل دکلره، هایلایت، بالیاژ، آمبره و سامبره. شما می توانید به کمک هر کدام از این شیوه ها هر رنگی را که دوست دارید انتخاب کرده و روی موهایتان بگذارید. یکی از معروف ترین و محبوب ترین روش ها، دکلره کردن است.

رنگ های روشن و فانتزی طرفداران بسیاری را در بین افراد به سمت خود جذب کرده اند. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که از رنگ روشن موهای خود خسته شده باشید و بخواهید رنگ آنها را تغییر دهید. برای انجام این کار باید به نکات مهمی توجه کنید. ما در وبسایت مانی نی مارکت هر چه درمورد تیره کردن ریشه مو دکلره شده باید بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم.

نحوه تیره کردن موهای دکلره شده با رنگ مو

تغییر رنگ موها همواره حال افراد را بهتر می کند. رنگ موهای روشن بسیار محبوب هستند و برای داشتن آنها باید از تکنیک دکلره استفاده کرد. برخی از بانوان هستند که از رنگ روشن موهای خود خسته شده-اند و می خواهند آنها را به رنگ تیره درآورند. اگر موهای خود را دکلره کرده اید باید بدانید که تیره کردن ریشه یا تمام موهای دکلره شده کاری سخت و دقیق است. قبل از اقدام به تیره کردن موهای روشن خود بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

نحوه تیره کردن موهای دکلره شده با رنگ مو

  • موهای دکلره شده نسبت به موهای طبیعی، شکننده تر و آسیب پذیرتر هستند. دکلره باعث تضعیف و نازک شدن موها می شود و باید قبل از اقدام به تغییر رنگ، آنها را تقویت کنید.
  • بلافاصله بعد از روشن کردن موهایتان اقدام به تیره کردن آنها نکنید و بگذارید مدتی موهایتان استراحت کند.
  • انتخاب تناژ رنگی نادرست باعث می شود موهایتان به رنگ زیتونی دربیاید.
  • از رنگ موهای خیلی تیره مثل N4 یا N5 استفاده نکنید.
  • از اکسیدان شماره 6 استفاده کنید.
  • رنگ مویی را انتخاب کنید که با پوست صورت و رنگ چشمان شما هماهنگ باشد.

در فرآیند دکلره کردن، رنگدانه های قرمز و آبی و زرد از موها خارج می شوند. بنابراین جهت تیره کردن موها باید عکس این عمل صورت بگیرد. برای این کار باید از رنگدانه های مصنوعی که در رنگ موها وجود دارد استفاده کنیم. زمانی که موها به پایه 8 رسیده باشند بیشتر رنگ های گرم و تیره روی آن به رنگ سبز یا زیتونی تغییر پیدا می کنند. اگر رنگ های تیره مثل شکلاتی یا N5 را به تنهایی روی موهای دکلره شده بگذارید موهایتان به رنگ زیتونی در می آید. برای جلوگیری از این کار بهتر است رنگ موهای گرم مثل فندقی، شکلاتی و کاراملی را با هم ترکیب کنید و روی موهایتان قرار دهید. رنگی که از این طریق به دست می آید نه گرم و نه سرد است.

تیره کردن موهای دکلره شده با رنگ مو

اگر تمایل دارید رنگ موهایتان تیره تر شود مقدار کمی رنگ قرمز یا ماهاگونی به ترکیبتان اضافه کنید. این کار باعث می شود موها تناژ قرمز، نارنجی و سبز نداشته باشند. رنگی که از این ترکیب حاصل می شود در بین افراد بسیار پرطرفدار است. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید موهایتان کمی تم قرمز داشته باشد میزان رنگ قرمز یا ماهاگونی ترکیبتان را بیشتر کنید. برای اینکه موها به طور کامل و یکدست رنگ شود بهتر است آنها را به چهار قسمت جلو، پشت، راست و چپ تقسیم کنید. ترکیب رنگ مو و اکسیدان را روی هر قسمت گذاشته و سپس تمام موها و کف سر را ماساژ دهید.

بعد از اینکه موها را امتحان کردید و از رنگ گرفتن آنها مطمئن شدید، رنگ روی موها را ابتدا با آب گرم بشویید و سپس از شامپو و نرم کننده استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که حتما موهایتان را طبق دستورالعمل روی بسته بندی رنگ کنید.

کلام آخر

رنگ کردن موها راهکاری ساده برای تغییر در چهره و ظاهر افراد به شمار می رود. از بین روش های متعدد رنگ کردن مو، دکلره کردن بسیار قدیمی و پرطرفدار است. اگر زمانی از رنگ موهای خود خسته شدید و خواستید آنها را به رنگ تیره مثل شکلاتی درآورید حتما مواردی را که در متن به آنها اشاره کردیم رعایت کنید. ما در این مقاله نحوه تیره کردن موهای دکلره شده با رنگ مو را به شما آموزش دادیم.

 

 

نوشتن دیدگاه