سبد خرید شما خالی می باشد.
آموزش رنگ مو امبره دودی

رنگ مو آمبره نوعی از رنگ مو است که دارای تناژ تیره و روشن است. برای مثال ممکن است قسمت پایین موها نسبت به قسمت بالا دارای رنگ تیره تری باشد و یا رنگ روشن تری داشته باشد به گونه ای که سایه های تیره و روشن روی آنها به چشم بیاید. در سال های اخیر استفاده از رنگ مو آمبره دودی در مورد استقبال خانم ها به خصوص زنان جوان و میانسال قرار گرفته است. از آنجایی که رنگ مو دودی دارای تناژهای مختلف تیره و روشن است، با پوست های مختلف همخوانی دارد و می توان از آن روی پوست های روشن، گندمی یا تیره استفاده کرد.

10 ترکیب رنگ آمبره مو دودی

ترکیب رنگ آمبره مو دودی هم میتواند بدون دکلره و هم با دکلره انجام شود. در این قسمت از مقاله به ده ترکیب رنگ آمبره مو دودی می پردازیم:
ترکیب شماره ۱
برای به دست آوردن ترکیب شماره یک در ابتدا موهای خود را با استفاده از شانه مخصوص به ۸ قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس قسمت های متفاوت موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه ۱۰، ۸ و ۷ برسانید.

10 ترکیب رنگ آمبره مو دودی

در این ترکیب از آنجایی که پایه دکلره روی موهای شما متفاوت است درصورت زدن رنگ یکسان، باز هم تفاوت رنگ مشهود خواهد بود. رنگ ۹ خاکستری، ۹ دودی و واریاسیون دودی و اکسیدان ۶ درصد را با یکدیگر مخلوط کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید. بعد از گذشت مدت زمان حدودی یک ربع می توانید موهای خود را با استفاده از آب و نرم کننده بشویید.
ترکیب شماره ۲
در ترکیب شماره ۲ بعد از قسمت بندی کردن موها آنها را با استفاده از دکلره به پایه ۱۰، ۸ و ۷ برسانید. رنگ مو دودی شماره ۸، خاکستری شماره ۸ و نسکافه ای شماره ۸ را با دو سانت واریاسیون دودی و ۵ سانتیمتر واریاسیون طلایی مخلوط کنید و به آن اکسیدان ۹ درصد بیافزایید. ترکیب را روی موها قرار داده و بعد از یک ربع شستشو دهید.
ترکیب شماره ۳
در این ترکیب در ابتدا باید پایه موهای خود را با استفاده از رنگ نسکافه ای و دودی شماره ۵ و اکسیدان ۶ درصد به صورت کامل رنگ کنید. برای به دست آوردن آمبره در ابتدا قسمت دلخواه موها را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ برسانید و سپس رنگ مرواریدی شماره ۹ و رنگ دودی شماره ۹ را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نمایید و آن را روی قسمت های دکلره شده موهای خود قرار دهید.

10 ترکیب رنگ آمبره مو دودی
ترکیب شماره ۴
در این ترکیب در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از رنگ طبیعی شماره ۳ رنگ کنید. قسمت های پایین مو را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ برسانید. رنگ صدفی رنگ نقره ای و رنگ دودی پلاتینه را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نموده و روی قسمت های دکلره شده بزنید.
ترکیب شماره ۵
برای بدست آوردن ترکیب شماره ۵ در ابتدا موهای خود را با استفاده از رنگ دودی و اکسیدان ۶ درصد به پایه مورد نظر برسانید. قسمت هایی از مو را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ برسانید، سپس رنگ دودی شماره ۷ رنگ بلوند طبیعی شماره ۸ و رنگ بنفش شماره ۷ را با یکدیگر ترکیب کنید و آن را روی قسمت های دکلره شده بزنید.
ترکیب شماره ۶
برای به دست آوردن این ترکیب رنگ بلوند نقره ای شماره ۹ را با اکسیدان ۶ درصد، واریاسیون نقره ای و واریاسیون خاکستری ترکیب کنید و آن را روی موهای رنگ نشده خود بگذارید.

آخرین ترکیب رنگ آمبره مو دودی

ترکیب شماره ۷
در این ترکیب در ابتدا باید موهای خود را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۱۰ برسانید.‌ رنگ موی E20 را با ۳ سانتیمتر واریاسیون نقره ای و رنگ موی C10 ترکیب کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید.
ترکیب شماره ۸
رنگ دودی شماره ۶ را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای رنگ نشده خود قرار دهید. برای به دست آوردن آمبره قسمتی از موها را به پایه ۹ دکلره برسانید و رنگ موی آمبره طبیعی، رنگ موی بژ شماره ۸ را با اکسیدان ۹ درصد مخلوط نموده و آن را روی موهای دکلره شده قرار دهید.
ترکیب شماره ۹
رنگ موی طبیعی شماره ۸ را با اکسیدان ۶ درصد مخلوط کنید و موها را با استفاده از این رنگ به صورت کامل رنگ کنید. رنگ موی شماره ۷ زیتونی را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و آن را روی قسمت های دلخواه مو قرار دهید تا آمبره ایجاد شود.

آخرین ترکیب رنگ آمبره مو دودی

قسمت های مختلف مو را با استفاده از دکلره به پایه شماره ۹ و ۱۰ برسانید. رنگ مرواریدی و خاکستری شماره ۷ را با واریاسیون نقره ای و دودی ترکیب کنید و آن را روی موهای خود قرار دهید.
شما می توانید برای رسیدن به رنگ دلخواه خود هر یک از این رنگ ها را از سایت مانی نی مارکت خریداری نمایید.

نوشتن دیدگاه