سبد خرید شما خالی می باشد.
ریشه گیری موی دکلره شده با رنگ

یکی از ترفندهایی که بانوان برای جذاب تر شدن و ایجاد تغییر در ظاهر خود به کار می برند رنگ کردن موهایشان است. امروزه شاهد این موضوع هستیم که رنگ موهای روشن و فانتزی، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند. از بین روش های متعدد رنگ کردن موها روش مناسب برای این دسته از رنگ ها، دکلره کردن است. در این روش موها رنگ بری شده و به اصطلاح به پایه می رسند و برای تغییر به رنگ روشن یا فانتزی دلخواه، آماده می گردند.
به مرور زمان با رشد موهای سر، بین ریشه مو و قسمت های رنگ شده تضاد رنگی ایجاد می شود که تصویر خوشایندی ندارد. برای رفع این مشکل می توان موها را ریشه گیری نمود. جهت آشنایی بیشتر با شیوه های ریشه گیری موی دکلره شده با رنگ با وبسایت مانی نی مارکت همراه شوید.

آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ

دکلره کردن این امکان را برای شما فراهم می کند که هر طیف رنگی دلخواهی را روی موهایتان امتحان کنید. این روش به خودی خود آسیب زننده است؛ زیرا رنگدانه موها را از بین می برد. برای جلوگیری از ضررهای این شیوه می توان از پودر دکلره مرغوب، اکسیدان مناسب، تقویت موها و کمک گرفتن از یک فرد متخصص استفاده کرد. طی سال های اخیر شاهد محبوبیت رنگ های ترکیبی بوده ایم. طبق این روش برای روشن کردن موها به جای پودر دکلره از رنگ سه صفر استفاده می شود.

آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ
معمولا بعد از دو الی سه هفته که از رنگ کردن موها می گذرد، ریشه موها بیرون می زند و هرچه رشد موها بیشتر شود تضاد بیشتری بین دو بخش آن ایجاد می کند. این موضوع بر زیبایی افراد تاثیرگذار است و درصدد رفع آن بر می آیند. برای اینکه اختلاف رنگ ایجاد شده بین ریشه و ساقه موها کم تر به چشم بیاید موها را ریشه گیری می کنند. بهتر است بلافاصله بعد از رشد اندک ریشه موها اقدام به ریشه گیری نکنید اما اگر این موضوع باعث ناراحتی و آزار شما می شود از راهکارهای زیر کمک بگیرید.

ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ با پودر دکلره

روش سنتی برای ریشه گیری موهای دکلره شده، استفاده از پودر دکلره است. اگر می خواهید ریشه موهایتان را به رنگ ساقه ها درآورید باید ابتدا از پودر دکلره و اکسیدان 6 درصد که آسیب کم تری دارد استفاده کنید. وقتی ریشه ها به پایه مورد نظر رسید باید رنگ موی ساقه ها را روی آنها بگذارید. توجه داشته باشید که رنگ ساقه موها به علت شست و شوی زیاد، تغییر کرده است. برای اینکه تفاوت رنگی فاحشی ایجاد نشود باید رنگ مو را یک الی دو درجه متفاوت تر انتخاب کنید که بعد از شستن به رنگ ساقه ها شبیه شود.
اگر رنگ موهایتان خیلی روشن است باید ریشه موها را به پایه 8 یا 9 رسانده و سپس از رنگ موی ساقه ها یا واریاسیون متناسب با آنها استفاده کنید. اگر پایه موهایتان 6 و 7 باشد از دکوکرم استفاده کنید. برای دکلره کردن ریشه ها بهتر است موها را چند قسمت کرده و از پشت سر تا 2 سانتی متر مانده به ریشه، موها را مواد بزنید.

ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ با پودر دکلره

وقتی موها به رنگ زرد یا نارنجی درآمد، 2 سانتی متر باقی مانده را دکلره کنید. توصیه می کنیم موها را با شانه مخصوص آهسته از هم باز کنید و بعد از دکلره کردن، آنها را کمی ماساژ دهید که بهتر به پایه برسند. اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از پودر دکلره ندارید می توانید از رنگ موی سه صفر برای رنگ بری ریشه ها استفاده کنید.
به جای رنگ می توان موها را رنگساژ کرد. به این منظور ابتدا موها را با روش دکلره یا رنگ سه صفر به پایه مناسب با ساقه ها می رسانیم و سپس رنگ انتخابی خود را با مقدار مساوی اکسیدان و آب مخلوط کرده و روی ریشه ها می گذاریم. رنگساژ آسیب کمتری به موها وارد می کند. همچنین می توان در این روش از واریاسیون های متناسب با رنگ ساقه موها استفاده کرد. به این نکته توجه داشته باشید که طبق این شیوه باید تمام موهای رنگ نشده به صورت تقریبا همزمان دکلره و سپس رنگ شوند. در آخر توصیه می کنیم برای ریشه گیری موی دکلره شده از فردی مجرب کمک بگیرید.

کلام آخر
داشتن موهایی به رنگ روشن یا فانتزی بسیار محبوب شده است. برای انجام این کار باید ابتدا موها را دکلره کرد. بعد از رشد ریشه موها بین آنها و ساقه ها تضاد رنگی به وجود می آید. برای رفع این مشکل، موهای دکلره شده را ریشه گیری می کنند. ما در سایت مانی نی مارکت آموزش ریشه گیری موهای دکلره شده با رنگ را در اختیار شما خواننده گرامی قرار دادیم.

 

نوشتن دیدگاه