سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ كردن ريشه مو امبره

رنگ کردن مو یکی از شیوه هایی است که باعث افزایش زیبایی چهره و موها شده و همچنین به شما روحیه می-بخشد. امروزه تکنیک های زیادی برای رنگ کردن موها مثل روش آمبره، سامبره، دکلره و هایلایت وجود دارد. یکی از این روش های پرطرفدار در بین بانوان، آمبره است. کسانی که پوست سر یا موهای حساس به رنگ و دکلره دارند معمولا از تکنیک آمبره استفاده می کنند؛ زیرا طبق این شیوه، ریشه موها رنگ نشده باقی می ماند. برای تغییر رنگ موهایی که به شیوه آمبره رنگ شده اند باید از روش ریشه گیری کمک گرفت. شما می توانید با سایت ما نی نی مارکت همراه شوید و درمورد رنگ کردن ریشه مو آمبره بیشتر بدانید.

چگونه موهای آمبره خود را ریشه گیری کنیم؟

آمبره یک روش رنگ کردن موها است که امروزه بسیار ترند و محبوب شده است. آمبره (omber) یک کلمه فرانسوی و به معنای سایه است. علت نام گذاری این شیوه به اسم آمبره این است که مطابق این روش، موها دو رنگ شده و حالت سایه روشن به خود می گیرند. در این روش، ریشه موها رنگ نمی شود و موها از ساقه تا پایین به رنگی روشن تر از رنگ اصلی خودشان در می آیند. این تفاوت رنگی به اندازه 4 شماره رنگ و یا بیشتر است. در تکنیک آمبره، رنگ موها از تیره شروع شده و در میانه با رنگ دلخواه مخلوط گشته و در انتها به رنگ روشن می-رسد. برای داشتن موهای آمبره باید ابتدا ساقه موها تا نوک را به کمک دکلره یا رنگ سه صفر به پایه مورد نظر برسانیم و سپس رنگی با تناژ روشن تر رویشان بگذاریم. انتخاب رنگ موها در این شیوه هیچ محدودیتی ندارد و می توان رنگ های کلاسیک و فانتزی را برای این منظور به کار برد.

چگونه موهای آمبره خود را ریشه گیری کنیم؟
ممکن است زمانی از موهای آمبره خود خسته شوید و بخواهید رنگ آنها را تغییر دهید. اگر قصد دارید تنها ریشه و بخش رنگ نشده موهایتان را تیره تر کنید احتیاجی به دکلره نیست. برای این کار باید رنگ مورد نظر خود را تهیه و با اکسیدان شماره 9 ترکیب کرده و روی سرتان قرار دهید. بهتر است رنگ مویی را انتخاب کنید که با رنگ پایین موهایتان در تضاد کامل نباشد و حتما طبق دستور العمل روی بسته بندی رنگ مو عمل کنید. اما اگر بخواهید موهای آمبره خود را ریشه گیری کنید و به رنگ پایین آن یا رنگی مشابه تغییر دهید می توانید از دو روش دکلره و رنگساژ کمک بگیرید.
در روش دکلره باید رنگ ریشه موها را به پایه ساقه مو برسانید. اگر پوست و موی حساسی دارید می توانید از رنگ موی سه صفر به جای پودر دکلره استفاده کنید. بعد از انجام این کار باید رنگ مویی مشابه با رنگ ساقه و نوک موها انتخاب کنید و روی ریشه بگذارید. حتما به خاطر داشته باشید که موها را از پشت سر و جایی که رنگ ساقه ها شروع شده به سمت ریشه مو رنگ کنید. هنگام خرید رنگ به این نکته توجه کنید که موها پس از چند بار شست و شو روشن تر می شوند و بهتر است رنگ موی شما کمی با رنگ ساقه موها تفاوت داشته باشد. در هر دو روش دکلره و رنگساژ برای انتخاب رنگ موی مناسب از یک متخصص کمک بگیرید تا به نتیجه مطلوب برسید.

رنگساژ ریشه مو آمبره

رنگساژ ریشه مو آمبره

رنگساژ روش دیگری برای رنگ کردن ریشه مو آمبره است که آسیب کمتری به موها می زند. رنگساژ از ترکیب رنگ مو، اکسیدان و آب به دست می آید که بهترین نوع آن، نیمه موقت است و سه هفته ماندگاری دارد. طبق این روش ابتدا موها را به کمک دکلره یا رنگ سه صفر به پایه رنگ ساقه موها می رسانیم. سپس یک چهارم از تیوپ رنگ موی دلخواه را با 75 سی سی اکسیدان شماره یک و 75 سی سی آب مخلوط کرده و روی تمام ریشه موها به صورت همزمان می گذاریم. بین 5 تا 10 دقیقه صبر می کنیم و بعد موها را با نرم کننده می شوییم. به جای رنگ مو می توان از واریاسیون های رنگی نیز استفاده کرد. به این منظور در ترکیب بالا، بسته به قد و حجم موها بین یک تا 10 سانتی متر واریاسیون را جایگزین رنگ مو می کنیم.

کلام آخر
یکی از روش های محبوب و پرطرفدار رنگ کردن موها، آمبره است. در این شیوه، ریشه موها رنگ نمی گیرد. اما برای رنگ کردن ریشه مو آمبره راه هایی وجود دارد. ما در وبسایت مانی نی مارکت به این پرسش شما پاسخ دادیم که چگونه موهای آمبره خود را ریشه گیری کنیم.

نوشتن دیدگاه