سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو بازیگران ایرانی جدید

بازیگران ایرانی از جمله افرادی هستند که اکثریت مردم در مد و استایل از آنها پیروی می کنند. برای مثال نوع پوشش، رنگ مو و غیره آنها همواره توسط افراد مختلف تقلید می شود. رنگ مو بازیگران ایرانی جدید از جمله مواردی است که همواره برای مردم جالب و جذاب است و مردم دوست دارند بدانند سلبریتی ها از چه رنگ مویی استفاده می کنند. در این مقاله قصد داریم به برخی از رنگ موهای پرکاربرد توسط سلبریتی ها بپردازیم و شما را با رنگ مو بازیگران ایرانی جدید آشنا کنیم؛ با مانی نی مارکت همراه باشید.

جدیدترین رنگ مو سلبریتی های ایرانی

۱. رنگ مو بلوند عسلی

رنگهای روشن در سال‌های اخیر به عنوان ترند شناخته می‌شود و افراد مختلفی از آن استقبال می‌کنند. در عکس هایی که به تازگی از سرکار خانم کتایون ریاحی و سرکار خانم بهنوش بختیاری منتشر شده است، این دو بانو از رنگ مو بلوند عسلی استفاده کرده‌اند‌.

رنگ مو بلوند عسلی یکی از رنگ هایی است که استفاده از آن محدودیت سنی خاصی ندارد، اما برای پوست های تیره مناسب نیست. استفاده از این رنگ مو برای خانم کتایون ریاحی که پوست روشن، و خانم بهنوش بختیاری که پوست گندمی دارد کاملاً مناسب است و جلوه ویژه‌ای به چهره آنها داده است.

۲. رنگ مو قهوه ای تیره

بسیاری از بازیگران ایرانی جوان از رنگ مو قهوه ای تیره برای موهای خود استفاده کرده اند. بازیگرانی مانند خانم نفیسه روشن، نیکی کریمی، ساره بیات، شبنم مقدمی رنگ مو قهوه ای تیره را برای استایل خود می پسندند.

جدیدترین رنگ مو سلبریتی های ایرانی

اگر به استایل و رنگ موی خانم نیکی کریمی دقت کنید متوجه می شوید که این بازیگر در اکثر موارد از رنگ موی قهوه ای تیره روی موهای خود استفاده کرده است، زیرا رنگ های تیره به جوان تر نشان داده شدن افراد کمک می کند. این رنگ مو برای استایل پاییزه کاملا مناسب است و با رنگ پوست های مختلف همخوانی دارد.

۳. رنگ مو بلوند سیلور

این رنگ مو را می‌توان یکی دیگر از رنگ موهای روشن دانست که در ترکیب آن از رنگ خاکستری و نقره‌ای استفاده شده است. در عکس‌هایی که از سرکار خانم سحر قریشی در فضای مجازی منتشر شده است، می‌توان دید که قسمت هایی از موهای این بازیگر با رنگ بلوند سیلور آراسته شده است.

رنگ مو سلبریتی های ایرانی

  • رنگ کاراملی

رنگ کاراملی را می‌توان یکی از رنگ هایی دانست که در بین خانم های بازیگر طرفداران زیادی دارد و خانم های بازیگر در سنین مختلف از آن استفاده می کنند. این رنگ برای پوست های روشن و گندمی مناسب است.

خانم فریبا نادری یکی از بازیگرانی است که از رنگ کاراملی ساده روی موهای خود استفاده می کند. در اکثر موارد زمانی که رنگ موهای این بازیگر را نگاه می کنید، متوجه می‌شوید که رنگ کاراملی ساده یکی از رنگ های مورد علاقه این بازیگر است. در تصاویر اخیری که از ترلان پروانه منتشر شده است، این بازیگر از رنگ موی کاراملی تیره روی موهای خود استفاده کرده است.

رنگ مو سلبریتی های ایرانی

بهاره رهنما را می توان یکی دیگر از دوستداران رنگ کاراملی دانست. شاید در فضای مجازی به عکس‌های منتشر شده از بهاره رهنما دقت کرده باشید که در بسیاری از آنها این بانو از رنگ موی کاراملی روی موهای خود استفاده کرده است. نکته ای که در مورد رنگ موی بهاره رهنما وجود دارد، این است که این بانو در اکثر موارد رنگ کاراملی را با هایلایت عسلی استفاده می کند که با رنگ روشن پوست صورت او زیبایی و جلوه خاصی به او می بخشد.

  • رنگ مو مشکی

یکی از رنگ‌هایی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همواره زیبایی خاصی به چهره افراد می‌دهد رنگ مو مشکی است. این رنگ مو در بین بازیگران به خصوص بازیگران جوان مورد استفاده قرار می گیرد.

در اکثر عکس هایی که از خانم الناز شاکردوست، آزاده صمدی، پریناز ایزدیار و لیلا اوتادی منتشر شده است، میتوانید مشاهده کنید که این بازیگران رنگ مو مشکی را برای استایل خود پسندیده اند. این بازیگران در اکثر موارد این رنگ مو را با ترکیبی زیبا از آرایش چشم و رژ قرمز یا صورتی روشن استفاده می کنند.

یکی از مهمترین ویژگی های رنگ موی مشکی این است که این رنگ با تناژهای مختلف پوستی همخوانی دارد به همین دلیل افراد با پوست های روشن، گندمی و حتی تیره می توانند از این رنگ مو استفاده کنند.

نوشتن دیدگاه