سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ مو جلو روشن پشت تیره

رنگ مو جلو روشن پشت تیره یا هایلایت تکه‌ای در جلو موها یکی از محبوب‌ترین رنگ موها در بین خانم‌ها است. این مدل رنگ مو از آنجایی که تنها در اطراف خط مو اجرا می‌شود، چهره شما را روشن‌تر نشان می‌دهد. همچنین شما می‌توانید برای این مدل هایلایت مو در جلو سر از رنگی کاملا متفاوت از پشت سر استفاده کرده و ظاهری متفاوت داشته باشید. در واقع امکان استفاده از رنگ‌های مختلف از رنگ‌های طبیعی گرفته تا رنگ‌های روشن، بلوند و فانتزی برای جلو مو وجود دارد.

بنابراین اگر به دنبال روشی مقرون‌به‌صرفه برای اضافه کردن رنگ به موهای خود هستید، ایده رنگ مو تکه‌ای در جلوی موها را امتحان کنید. نمونه‌های مختلفی از این مدل رنگ موی پرطرفدار در ادامه این مطلب معرفی شده است؛ با مانی نی مارکت همراه باشید.

رنگ موی دو رنگ جلو روشن پشت تیره: مدلهای جدید و رنگ مو لایت

هایلایت جلوی مو برای همه رنگ‌های مو از بلوند گرفته تا قهوه‌ای عالی است. در چند سال اخیر هایلایت‌های چانکی که به آن‌ها هایلایت جلوی مو یا فیس فریم یا تکه‌ای گفته می‌شود، ترند شده‌اند.

رنگ مو تکه ای در جلوی موها به روش بالیاژ  

اگر قصد تغییر اساسی ظاهر خود و روشن کردن موهایتان را دارید، حتما بالیاژ و هایلایت تکه‌ای در جلوی موها را امتحان کنید. این تکنیک موهای جلوی خط مو را هایلایت می‌نماید و به دلیل اینکه رنگ در سراسر مو اضافه نمی‌شود، مدل رنگ مویی مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود.

رنگ مو تکه ای در جلوی موها به روش بالیاژ  

همچنین نحوه قرارگیری هایلایت‌ها در این مدل ویژگی‌های اصلی چهره فرد را بیشتر به نمایش گذاشته و یک قاب در اطراف چهره ایجاد می‌کند. البته در صورتی که بخواهید رنگ روشن‌تری داشته باشید، می‌توانید هایلایت جلوی موها را با سایر روش‌های رنگ کردن مو رنگ نمایید. بنابراین می‌توانید از بالیاژ برای رنگ کردن موهای جلوی سر استفاده کنید.

رنگ مو تکه ای در جلوی موهای خرمایی و تیره

خوبی تکنیک هایلایت مو در جلوی سر این است که آن را می‌توان روی موهایی با هر رنگ، بافت و مدلی انجام داد. در این روش رنگ مو جلو روشن پشت تیره تمرکز در اطراف خط مو است. بدین ترتیب المان‌های صورت و زیبایی‌های آن بهتر نشان داده می‌شود. در واقع این تکنیک روشی ظریف برای روشن کردن موها و روشن کردن چهره است. رنگ مو تکه‌ای در جلوی موهای خرمایی و تیره به موها درخشش فوق‌العاده‌ای می‌بخشد.

رنگ مو تکه ای در جلوی موهای قهوه ای تیره

رنگ موی قهوه‌ای تیره رنگی زیبا و همه پسند است که می‌توان آن را مطابق با سلیقه هر فرد تطبیق داد. بنابراین اگر می‌خواهید ظاهر خود را تغییر داده و موهای خود را روشن کنید، هایلایت مو تکه‌ای گزینه مناسبی محسوب می‌شود. البته بسته به میزان تضاد دلخواه شما بین هایلایت و رنگ موی پشت سر سایه‌های مختلفی را می‌توان انتخاب کرد. برای مثال اگر قصد ایجاد تغییرات اساسی را در ظاهر خود دارید، انتخاب بلوند روشن برای قسمت موهای جلوی سر گزینه بسیار خوبی است. در صورتی که رنگ‌های کاراملی یا قهوه‌ای روشن برای ایجاد هایلایت‌های ظریف‌تر و طبیعی‌تر عالی هستند.

رنگ مو تکه ای در جلوی موها به روش بالیاژ  

رنگ مو تکه ای در جلوی موهای مشکی

یکی از تکنیک‌های موثر برای متحول کردن ظاهر، زرق و برق دار کردن موهای مشکی با اضافه کردن هایلایت تکه‌ای در جلوی سر است. اجرای رنگ مو تکه‌ای جلوی سر بسیار آسان و از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه است. زیرا در این روش به جای افزودن هایلایت در سراسر مو، تنها روی خط مو متمرکز می‌شوید. این روش راهکاری عالی برای روشن کردن موها و در عین حال فریم کردن صورت است.

رنگ مو جلو روشن پشت تیره بسته به میزان تضادی که می‌خواهید به آن دست پیدا کنید، می‌تواند از رنگ‌های متفاوت انتخاب شود. برای مثال امکان استفاده از رنگ موی بلوند روشن برای جلوی موها وجود دارد. این در حالی است که رنگ موی قهوه‌ای تیره یا کاراملی برای موهای جلوی سر ظاهری ظریف‌تر به موهای مشکی شما خواهد بخشید.

رنگ مو تکه ای در جلوی موهای قرمز

هایلایت کردن موهای جلوی سر به راحتی می‌تواند با برجسته کردن ویژگی‌های چهره شما توجه همگان را به شما جلب کند. این مدل رنگ موی جذاب برای همه عالی به نظر می‌رسد و روی هر رنگ مویی قابل اجرا است. برای مثال اگر موهای قرمز آتشین دارید، بهتر است که از یک هایلایت تکه‌ای بلوند برای جلوی موهای خود استفاده کنید. البته اگر رنگی شبیه‌تر به رنگ پشت سر مانند رنگ نارنجی یا مسی را برای هایلایت موهای جلوی سر خود انتخاب کنید، ظاهری ظریف‌تر خواهید داشت.

نوشتن دیدگاه