سبد خرید شما خالی می باشد.
ماندگاری رنگ موی شرابی

رنگ کردن موها در دنیای فعلی بسیار محبوب و پر طرفدار است و افراد زیادی برای رفع عیوب احتمالی ظاهری خود به این شیوه اتکا دارند. همچنین بسیاری از جوانتر ها برای داشتن استایلی چشمگیر و درخور با استفاده از رنگ کردن موها به دنبال دست یافتن به سبکی منحصر به فرد و جذاب برای خود هستند. حسن استفاده از رنگ مو در این است که می توان در فواصل کوتاه آن را تغییر داد و استایلی نو و متفاوت ایجاد نمود.
یکی از رنگ هایی که از دیرباز مورد توجه بانوان بوده است، شرابی است. این رنگ زیبا با تمام رنگ پوست ها همخوانی دارد و در جلوه گری همه چیز تمام است. اما مشکلی که باعث محدود شدن استفاده از رنگ شرابی می شود، ماندگاری کم است. این رنگ مو در بازه زمانی کوتاهی دچار تغییر می شود و حالت اولیه خود را از دست می دهد. لذا برای برگرداندن موها به حالت اولیه، باید مجددا از رنگ مو بهره گرفته شود. با توجه به اینکه رنگ کردن زیاد موها سبب آسیب دیدن آن می شود، اغلب بانوان برخلاف میل باطنی خویش از انتخاب رنگ شرابی خودداری می کنند. اما باید بگوییم که این مسئله با استفاده از تکنیک های حرفه ای منحصر به فردی قابل رفع شدن است. در ادامه بهترین روش هایی که برای رهایی از دست این مشکل وجود دارد، ارائه خواهد شد. اگر شما هم جزء علاقه مندان رنگ موی شرابی هستید، با ما همراه باشید.

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

تکنیک هایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

احتمالا شما هم در بین دوستان و نزدیکان خود با بانوانی رو به رو شده اید که ده روز بعد از شرابی کردن موهای خود شاهد از بین رفتن برق موهای خود و تغییر رنگ آن بوده اند. برای اینکه این مسئله دامن گیر شما نشود، باید نکاتی را قبل از رنگ کردن موها، بعد از رنگ کردن و در طول فرآیند رنگ گذاری مورد توجه قرار دهید. برای حصول نتیجه مطلوب تر باید قبل از رنگ کردن موها به سلامت آنها توجه شود و در این زمینه اطمینان حاصل شود. چرا که رنگ کردن موهای آسیب دیده مشکل را دو چندان خواهد کرد. لذا بهتر است با داشتن برنامه منظم و استفاده از تقویت کننده مو، مشکلات ریشه و ساقه مو را قبل از رنگ گذاری برطرف نمود. زمانی که برای رنگ کردن موها در نظر گرفته می شود باید حداقل 24 ساعت با آخرین شستشوی آن فاصله داشته باشد تا چربی طبیعی مو بر روی پوست سر و موها مانع از آسیب دیدن آن شود.

همچنین باید زمان درج شده بر روی کاتالوگ رنگ مو به درستی در نظر گرفته شود و کم یا زیاد نشود. چرا که کمتر ماندن رنگ بر روی موها سبب رنگ نگرفتن مطلوب موها خواهد شد و طولانی شدن زمان نیز می توانند باعث سوختن موها گردد. رعایت این موارد می توانند بهترین نتیجه را رقم بزند. بعد از اتمام فرآیند رنگ گذاری و تغییر رنگ مو، بهتر است تا 24 ساعت از شستشوی موها اجتناب گردد. بعد از این زمان نیز باید از شامپوها و نرم کننده های مخصوص موهای رنگ شده استفاده شود. لازم به ذکر است که هزینه کردن برای این موارد لازم و ضروری است و مانع از پاک شدن رنگ شرابی از روی موها خواهد شد.

راهکارهایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

راهکارهایی برای افزایش ماندگاری رنگ موی قرمز و شرابی

استفاده از ماسک های مو می تواند ماندگاری رنگ شرابی را بهتر کند. متخصصان مانی نی مارکت توصیه می کنند که بانوانی که رنگ موی شرابی انتخاب آنها برای ایجاد تغییر در ظاهرشان است، از یک عدد تخم مرغ به همراه مقداری زعفران، روغن زیتون و روغن کرچک برای درست کردن ماسک مو استفاده کنند. 4 قاشق از هر روغن برای درست کردن ماسک کافی است و تنها دو رشته زعفران برای این کار مورد نیاز خواهد بود. باید مخلوط روغن ها و تخم مرغ روی بخار آب قرار گیرد تا دمای آن بالاتر رود. بعد از برداشتن مخلوط از مجاورت حرارت، زعفران نیز به آن اضافه خواهد شد.
بعد از این مرحله به مخلوط اجازه می دهیم تا به دمای محیط برسد و خنک شود. سپس موها را به این مخلوط آغشته می کنیم و 30 دقیقه زمان برای اجرای این گام در نظر می گیریم. پس از پایان مدت زمان تعیین شده، باید موها با شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده شسته شود. با در نظر گرفتن موارد یاد شده در این نوشتار می توان ماندگاری رنگ موی شرابی را تا حد قابل قبولی ارتقا داد.

 

نوشتن دیدگاه