سبد خرید شما خالی می باشد.
روی موی قرمز چه رنگی میشه گذاشت

امروزه بیشتر خانم ها برای ایجاد تغییر در چهره و زیباتر شدن استایل خود از انواع رنگ مو استفاده می کنند. انتخاب رنگ مو اغلب بر اساس عواملی مانند رنگ پوست، جنس مو، سلیقه و ... انجام می شود؛ اما برخی رنگ های خاص و فانتزی مانند قرمز مناسب اکثر خانم ها است. در واقع رنگ قرمز تناژهای متفاوتی دارد که هر فرد متناسب با شرایط خود می تواند بهترین رنگ را انتخاب نماید. روی موی قرمز چه رنگی میشه گذاشت؟ سوالی است که برای تمامی افرادی که قصد دارند موهای خود را قرمز کنند پیش می آید.

از آن جایی که رنگ موی قرمز جزء رنگ های فانتزی است ماندگاری بالایی ندارد و نگهداری از آن کار نسبتا سختی است در نتیجه بیشتر خانم هایی که موهای خود را قرمز می کنند پس از گذشت مدت کوتاهی رنگ موی خود را تغییر می دهند. با این تفاسیر پاسخ به این سوال که روی موی قرمز چه رنگی میشه گذاشت بسیار حائز اهمیت است. در کل گذاشتن رنگ دیگری روی رنگ موی قرمز کار دشواری است و باید رنگ قرمز ریموو شود. از این رو توصیه می شود از مشاورین متخصص مانی نی مارکت در این زمینه کمک بگیرید. زیرا این افراد با تجربه ای که دارند بسته به رنگ پایه مو بهترین رنگ را برای گذاشتن روی موی قرمز به شما پیشنهاد می کنند. به طور کلی اگر موهای خود را قرمز رنگ کرده اید و قصد تغییر رنگ آن را دارید به سادگی و با انتخاب رنگ جدید بر اساس تناژ تیره یا روشن بودن رنگ مو می توانید با تکنیک های متفاوت و پاک کردن رنگ قرمز به رنگ موی دلخواه خود برسید.

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت

برای آشنایی بیشتر در زیر به 5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت اشاره شده است

  • رنگ مو قهوه ای

ابتدا باید رنگ قرمزی که روی مو است را با رنگ بر ریمو کنید سپس با ترکیب زیر موها را رنگ کنید

رنگ موی قهوه ای شماره 8

رنگ موی قهوه ای شماره 7

رنگ موی طبیعی شماره 5

اکسیدان

  • رنگ مو کنفی

برای بدست آوردن رنگ مو کنفی روی موی قرمز ابتدا باید رنگ قرمز را از روی موها ریمو کرد؛ سپس با دکلره مو را تا پایه 9 بی رنگ کرد و با استفاده از ترکیب زیر موها را رنگ کرد:

رنگ موی دودی شماره 7

رنگ موی بژ شماره 7

اکسیدان 6 درصد

  • رنگ مو عسلی زیتونی

همانند ترکیب های بالا ابتدا باید با پاک کننده رنگ، رنگ موی قرمز را کاملا از بین برد و با دکلره مو را به پایه 7 یا 8 رساند سپس با فرمول زیر موها را رنگ کرد:

رنگ موی طلایی شماره 8

رنگ موی دودی شماره 7

رنگ موی بژ شماره 7

اکسیدان 6 درصد

  • رنگ مو گردویی

برای رسیدن به رنگ موی گردویی با پایه موی قرمز ابتدا باید قرمزی مو از بین رود و برای این کار از رنگ بر استفاده می شود. وقتی رنگ قرمز از روی مو پاک شود می توان با فرمول زیر به رنگ موی گردویی رسید:

رنگ موی بلوند شکلاتی روشن

رنگ موی دودی بنفش

اکسیدان 6 درصد

5 ترکیب رنگی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت

  • رنگ موی نسکافه ای

اگر می خواهید روی رنگ موی قرمز رنگ نسکافه ای بزارید ابتدا باید رنگ قرمز را با رنگ بر کاملا ریمو کنید، سپس با استفاده از دکلره مو را تا پایه 8 روشن نمایید و با ترکیب زیر مو را رنگ کنید:

رنگ موی کرم کاراملی روشن

رنگ موی بلوند شکلاتی روشن

رنگ موی پلاتینه

واریاسیون نقره ای

اکسیدان 6 درصد

آیا می توان روی رنگ موی قرمز رنگ دیگری گذاشت؟

اکثر افرادی که موهای خود را قرمز می کنند پس از مدتی مایل به تغییر رنگ موهای خود هستند. از این رو بهتر است نسبت به ترکیب رنگ هایی که می توان روی رنگ موی قرمز گذاشت آشنایی داشته باشید. به طور کلی با پاک کردن رنگ موی قرمز می توان از هر رنگی برای موها استفاده کرد. اگر رنگ دلخواه شما روشن است باید ابتدا رنگ قرمز را از روی مو پاک کنید و موها را با دکلره کاملا بی رنگ نمایید؛ اما در صورتی که رنگ انتخابی شما تیره است تنها با پاک کردن رنگ قرمز از روی موها می توان رنگ موی تیره انتخابی خود را بزنید. برای پاک کردن رنگ قرمز از روی مو می توان از پاک کننده ها استفاده کرد، این پاک کننده ها تاثیری در رنگ طبیعی مو ندارند و تنها رنگ موجود روی مو را پاک می کنند. البته دقت داشته باشید که رنگ بر نباید خیلی روی مو باقی بماند زیرا به مو آسیب وارد می کند.

نوشتن دیدگاه