سبد خرید شما خالی می باشد.
روی رنگ شرابی میشه قهوه ای گذاشت؟

برخی از رنگ ها مانند رنگ موی شرابی  از جمله رنگ هایی محسوب می شوند که در عین زیبایی، پاک کردن آن ها بسیار سخت است. از معایب دیگر این این نوع رنگ ها این است که نمی توان هر رنگ دیگری را  بر روی آن ها گذاشت زیرا دچار تغییر رنگ نمی شود اگر قصد داشته باشید رنگ جدیدی را بر روی موهای خود تست کنید باید رنگ شرابی را به طور کامل از روی مو های خود پاک کنید. رنگ موی ایرانیان دارای رنگ دانه غالب قرمز و نارنجی است به همین دلیل زمانی که مو ها را دکلره می کنید اغلب مو ها در رنگ نارنجی و قرمز استپ می شوند. رنگ شرابی باعث می شود که پیگمنت های قرمز  مو تقویت و تثبیت شوند به همین دلیل خارج کردن این رنگدانه ها از مو اندکی دشوار به نظر می رسد.

معمولا بهترین روش برای اینکه بتوانید روی رنگ موی شرابی خود یک رنگ قهوه ای زیبا دراورید این است که رنگ شرابی را ریموو کنید. با ریموو کردن مو می توان رنگ مو ها را به پایه برسانید زمانی که موی قرمز یا شرابی از روی مو ها پاک می شود موها آمادگی رنگ پذیری بالایی دارند و می توان آن ها را به رنگ دلخواه درآورد.

دکوپاژ کردن یا از بین بردن رنگ قبلی مو، فرآیندی است که برای پاک کردن مو های شرابی از روی مو بکار می رود. رنگ شرابی را می توان با استفاده از دکلره و یا شامپو های شیمیایی به طور کامل از بین برد.

رنگ مو قرمز را با چه ترکیب رنگ مویی قهوه ای روشن کنم؟

رنگ مو قرمز را با چه ترکیب رنگ مویی قهوه ای روشن کنم ؟

بعد از اینکه رنگ شرابی روی موهایتان را دکوپاژ کردید می توانید از یک ترکیب موی زیبا بر روی مو های خود استفاده کنید. اگر پس از دکوپاژ کردن، مو ها را به پایه 7 برسانید می توانید با استفاده از ترکیب زیر به یک رنگ بسیار زیبا دست پیدا کنید.

  • رنگ شماره 8.8 قهوه ای
  • رنگ شماره 7
  • یک بند انگشت رنگ شماره 5 طبیعی

موارد بالا را با هم ترکیب کنید و بعد از سی دقیقه آن را آبکشی کنید. اگر قصد دارید که بدون به پایه رساندن موها آن ها را قهوه ای کنید باید ترکیب فوق را به مدت 40 تا 50 دقیقه بر روی مو ها نگه دارید. بعد از سی دقیقه به طور مداوم مو ها را چک کنید و زمانی که به رنگ دلخواه رسید می توانید آنها را بشویید. البته توصیه این است که موهایی که قبلا شرابی بوده اند روی پایه 7 دکلره رنگ شوند.

موهایی که شرابی و قرمز هستند را نباید با استفاده از دکلره و اکسیدان قوی بی رنگ کرد؛ زیرا باعث شکنندگی و کاهش مقاومت مو می شود. نوع دکلره و اکسیدان معمولا با توجه به مقاومت مو و رنگی که انتظار دارید سنجیده می شود. پودر دکلره ضعیف و اکسیدان نیم یا یک درصد مناسب برای ریموو کردن رنگ شرابی از روی مو ها هستند.

تبدیل رنگ موی شرابی به قهوه ای

تبدیل رنگ موی شرابی به قهوه ای

  • دکوپاژ کردن مو

برای از بین بردن رنگ شرابی از روی مو ها نصف پیمانه دکلره را با دو پیمانه اکسیدان مخلوط کنید. مقدار کمی شامپوی اسیدی را به این ترکیب اضافه کنید و بر روی مو ها قرار دهید. بعد از 15 تا 20 دقیقه رنگ شرابی از روی مو ها از بین می رود.  در این زمان می توانید از رنگ ان 5 بر روی مو ها استفاده کنید.

بعد از اینکه این رنگ را بر روی مو ها استفاده کردید تا سه روز مو های خود را با شامپو نشورید تا تثبیت رنگ آن بیشتر شود.

  • رنگ کردن مو ها

اگر مو های شرابی خود را به پایه 7 یا 8 برسانید به راحتی می توانید با یک ترکیب موی بینظیر مو های خود را به رنگ قهوه ای دراورید. رنگ قهوه ای دارای تناژ های متفاوتی است و ترکیب های متفاوتی را می توانید بر روی موهای خود استفاده کنید

با ترکیب 60 میل مسی روشن، 50 میل بلوطی روشن و 10 میل نارنجی به اضافه 5 سانت واریاسیون قرمز می توانید یک رنگ قهوه ای بلوطی را بر روی مو های خود داشته باشید. یک و نیم برابر ترکیبات ذکر شده از اکسیدان استفاده کنید.

  • زمانی که از این ترکیب بر روی مو ها استفاده می کنید. یک تا دو سانت از ریشه را ده دقیقه بعد از ساقه مو، رنگ بزنید.

در صورتی که باز هم در این رابطه سوالی داشتید، می توانید با کارشناسان مانی نی مارکت صحبت کنید.

نوشتن دیدگاه