سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی شرابی انگوری

رنگ موی شرابی یکی از جذاب ترین رنگ موهایی است که می توان روی موهای ایرانیان اجرا کرد. این رنگ مو در طیف های رنگی مختلفی روی موها قابل اجراست. از رنگ رنگ موی شرابی روشن تا رنگ موی شرابی قرمز، همگی جزء طیف های رنگی خاص برای موهای شرابی محسوب می شوند. اگر به رنگ موی شرابی و آلبالویی علاقه‌مند هستید، رنگ موی شرابی انگوری دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این رنگ مو در کنار زیبایی منحصر به فردی که به چهره شما می دهد، می تواند چهره شما را جوان تر از چیزی که هستید، نشان دهد. با توجه به محبوبیت رنگ موی شرابی انگوری، در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد فرمول های این رنگ مو صحبت کنیم. پس اگر قصد استفاده از این رنگ مو را دارید، با مانی نی مارکت همراه باشید.

فرمول های رنگ موی رنگ موی شرابی انگوری برای خانم های خاص

رنگ موی شرابی از آن دسته از رنگ هایی است که به همه طیف رنگ پوست می آید. بسیاری از خانم های ایرانی که پوست روشنی دارند، با کمک رنگ موی شرابی چهره خودشان را جذاب تر نشان می دهند، اما همیشه این سوال برای خانم ها وجود دارد که کدام طیف از رنگ موی شرابی، مناسب پوست روشن و صورتی رنگ است؟

رنگ موی شرابی انگوری یکی از انواع رنگ های جذاب برای موهاست که با ترکیبی از قرمز، بنفش و آلبالویی روی موها اجرا می شود. افرادی که پوست روشن و صورتی رنگی دارند، کاندیدای بسیار مناسبی برای این رنگ محسوب می شوند. اگر شما هم به دنبال اجرای رنگ موی شرابی انگوری روی موهای خودتان هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

فرمول های رنگ موی رنگ موی شرابی انگوری برای خانم های خاص

فرمول اول؛ رنگ موی شرابی انگوری یاقوتی

اگر به رنگ موی شرابی انگوری یاقوتی که بیشتر متمایل به قرمز است علاقه دارید، می توانید این فرمول رنگ را اجرا کنید. توجه داشته باشید که رنگ یاقوتی قرمز برای چهره هایی با پوست روشن، یکی از بهترین گزینه ها محسوب می شود. برای اجرای این فرمول جذاب روی موهای خودتان، ابتدا باید موهای خود را به پایه 6 یا 7 دکلره برسانید. سپس، نصف تیوپ از قرمز یاقوتی را با نصف تیوپ قرمز گیلاسی و یک هشتم تیوپ شرابی پایه 6 مخلوط کنید. با اضافه کردن 2 سانتی متر واریاسیون قرمز و بنفش و اکسیدان 9 درصد ترکیب رنگ شما آماده می شود.

فرمول دوم؛ رنگ موی انگوری شرابی

اگر می خواهید یک طیف جذاب از رنگ موی انگوری و آلبالویی داشته باشید، می توانید دو سوم از رنگ موی شماره 6 سری RV را با یک سوم تیوپ از رنگ موی آلبالویی شماره 6.55 مخلوط کنید. با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد، ترکیب رنگ شما کامل می شود.

فرمول سوم؛ رنگ موی بلوند انگوری

اگر به ترکیب رنگ بلوند و رنگ موی شرابی انگوری علاقه‌مند هستید، می توانید به اندازه یک سوم از تیوپ رنگ آلبالویی شماره 6.55 را با دو سوم تیوپ از رنگ موی بلوند شرابی شماره 6.99 مخلوط کنید. با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد، ترکیب رنگ شما آماده است.

اصلی ترین فرمول رنگ موی شرابی انگوری برای خانم های خاص

فرمول چهارم؛ رنگ مو شرابی بنفش تیره 

رنگ موی شرابی بنفش تیره مشابه با رنگ موی شرابی انگوری بوده، ولی به دلیل غالب بودن رنگ بنفش بیشتر به این رنگ شناخته می شود. با این حال اگر از غالب بودن رنگ قرمز خوشتان نمی آید، می توانید از این ترکیب رنگ استفاده کنید. یک سوم از تیوپ رنگ موی شماره 4.6، دو سوم تیوپ از رنگ موی شماره 44.56، یک سوم از رنگ موی شماره 3.6 و دو سوم تیوپ از رنگ موی سری V شماره 2 را باهم مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد و اکسیدان 6 درصد ترکیب رنگ شما آماده است.

فرمول پنجم؛ رنگ موی شرابی انگوری قرمز 

اگر به غالب بودن رنگ قرمز در موی شرابی خودتان علاقه بیشتری دارید، می توانید سه چهارم تیوپ از رنگ موی شرابی شماره 6 را با یک چهارم تیوپ از رنگ موی ماهاگونی شماره 6 یا 7 مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن پودر دکلره شرابی (یا رنگساز شرابی) به اندازه یک پیمانه سر پر و اکسیدان 9 درصد ترکیب رنگ شما آماده است.

 

اصلی ترین فرمول رنگ موی شرابی انگوری برای خانم های خاص

در صورتی که از فرمول ذکر شده برای رنگ موی شرابی انگوری قرمز خوشتان آمده است، می توانید آن را بدون دکلره نیز اجرا کنید. فقط کافیست که تمامی ترکیبات ذکر شده را با هم مخلوط کنید. سپس، با اضافه کردن اکسیدان 9 درصد به اندازه یک و نیم تا دو برابر، رنگ موی شرابی انگوری قرمز شما آماده می شود.

نوشتن دیدگاه