سبد خرید شما خالی می باشد.
جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان

رنگ مو یکی از عناصر مهم در تغییر چهره است که بانوان وسواس زیادی نسبت به انتخاب آن دارند. خانم‌ها در این زمینه اغلب سلیقه همسران خود را نیز در نظر می‌گیرند. اما سوال مهم این است که جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان چه رنگی است؟ از آنجایی که انسان‌ها از نژادهای مختلف روی کره زمین زندگی می‌کنند، آن‌ها در رنگ مو، چشم، بلندی یا کوتاهی قد و بسیاری ویژگی‌های ظاهری دیگر با هم متفاوت هستند. امروزه بسیاری از خانم‌ها برای به دست آوردن جذابیت، شهرت و حتی پیدا کردن همسر مورد علاقه خود موهایشان را رنگ می‌نمایند. استفاده از مواد شیمیایی برای این منظور آسیب زیادی به تارهای مو می‌زند. حتی این مواد باعث بروز مشکلاتی همچون ریزش مو، طاسی و سوختگی ساقه موها نیز می‌شوند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته در بسیاری از مواقع مردان پیش از هر چیز به رنگ موهای طرف مقابل توجه می‌کنند. در ذهن آقایان هر رنگ مو نشان‌دهنده نوع شخصیت شخص مورد نظر است. در این مطلب درباره این قبیل موضوعات بحث خواهیم کرد.

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند؟

مو به طور قطع یکی از جذابیت‌های فیزیکی هر خانمی است که در جلب توجه آقایان بسیار موثر است. به همین دلیل رنگ کردن مو از جمله اقداماتی است که بسیاری از خانم‌ها برای زیباتر شدن خود تمرکز زیادی روی آن دارند. زیرا مو در بسیاری از اوقات اولین چیزی است که مردان در زنان می‌بینند، به ویژه اگر موها بلند، درخشان و سالم باشند. علاوه بر این، رنگ مو حتی در زندگی مشترک انسان‌ها نیز بسیار تاثیرگذار است. در سال‌های گذشته تفاوت زیادی بین رنگ موی بانوان وجود نداشت.

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند؟

همچنین خانم‌ها و آقایان رنگ موهای خاص همچون طلایی را بر قهوه‌ای ارجحیت نمی‌دانند. اما امروزه با رواج یافتن این اندیشه که زنان با رنگ موی طلایی زیباتر می‌شوند، شاهد دگرگونی طرز تفکر جهانی درباره رنگ موی خانم‌ها هستیم.

بر اساس تحقیقات انجام شده، بیش از 71 درصد از خانم‌ها انتظار ندارند که همسرشان خیلی به موهایشان توجه داشته باشد. اما مردها ذاتا به خصوص هنگامی که غمگین هستند، به موهای طرف مقابل خود اهمیت می‌دهند. رنگ مو کاملا سلیقه‌ای است و نمی‌توان برای پیدا کردن جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان یک قانون کلی در نظر گرفت. برای مثال برخی از آقایان رنگ موهای روشن را بیشتر دوست دارند، در حالی که بعضی دیگر رنگ موهای تیره را ترجیح می‌دهند.

لازم به ذکر است که رنگ موها در اثر افزایش سن دستخوش تغییراتی می‌شود. در این شرایط خانم‌هایی که موهای بلوند و روشن‌تر دارند، نسبت به بانوانی با موهای تیره جوان‌تر به نظر می‌رسند. اما این دو گروه زنان از نظر سلامتی با یکدیگر تفاوتی ندارند. البته به طور کلی حفظ سلامت هر شخصی به عوامل مختلفی همچون تغذیه، ورزش، سبک زندگی سالم و بسیاری موارد دیگر وابسته است.  

موی بلوند

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که مردان علاقه زیادی به رنگ موی بلوند دارند، اما این تفکر اشتباه است. در واقع آقایان تنها خانم‌هایی با رنگ موی بلوند را دوست دارند که رنگ موی آن‌ها طبیعی باشد. این در حالی است که تنها 2 درصد از انسان‌های روی کره زمین به صورت طبیعی دارای موهای بلوند هستند.

به طور معمول آقایان از زنان مو بلوندی خوششان می‌آید که افرادی ماجراجو و پرانرژی باشند. در ذهن مردان، خانم‌هایی با موهای بلوند طبیعی بسیار جذاب هستند. شاید یکی از دلایل این محبوبیت آن است که بسیاری از ستاره‌های سینما و موسیقی دنیا موهایی بلوند دارند.

مردان چه رنگ مویی را دوست دارند؟

موی قهوه ای

اگر به عنوان یک خانم رنگ موی قهوه‌ای دارید، مطمئنا از نظر آقایان جذاب به نظر می‌رسید. زیرا رنگ موی قهوه‌ای از دیدگاه مردان رنگی ساده و طبیعی است. بسیاری از مردان معتقد هستند که زنانی با موهای قهوه‌ای انسان‌هایی صادق هستند و از بیان نظرات خود نمی‌ترسند.

رنگ موی قرمز

یکی دیگر از جذاب ترین رنگ مو از نظر مردان، رنگ موی قرمز است. البته این رنگ تنها در صورتی باعث افزایش جذابیت شما خواهد شد که با رنگ پوست شما سازگار باشد. مردان عقیده دارند که خانم‌هایی با رنگ موی قرمز زنانی پرشور و سرزنده هستند.

رنگ موی مشکی

از نظر برخی از آقایان، خانم‌هایی که موهایی مشکی دارند، جذاب‌ترین زنان محسوب می‌شوند. در واقع مردان فکر می‌کنند که بانوان مو مشکی انسان‌هایی متفکر و دارای ذهن باز هستند. آن‌ها عقیده دارند که چنین خانم‌هایی توانایی دیدن جنبه‌های مختلف هر مسئله‌ای را فراتر از دیگران دارند.

برای خرید هر یک از این رنگ ها می توانید از طریق سایت مانی نی مارکت اقدام نمایید.

نوشتن دیدگاه