سبد خرید شما خالی می باشد.
چگونه رنگ موی شرابی را روشن کنیم

موی شرابی یکی از جذاب ترین رنگ های مو برای بانوان محسوب می شود. اگرچه این رنگ مو می تواند چهره بانوان ایرانی را زیبا و خاص تر جلوه دهد؛ اما یک عیب بزرگ برای رنگ موی شرابی وجود دارد و آن هم این است که به راحتی به رنگ روشن تبدیل نمی شود. در واقع، رنگ موی شرابی به راحتی به عمق موها نفوذ می کند. ممکن است برای رنگ کردن موهای شرابی خود با رنگ های دیگر، مخصوصا رنگ های روشن، دچار مشکل شوید.

نکات مهم برای روشن کردن رنگ موی شرابی

بهترین راهکار برای رنگ کردن موهای شرابی این است که ابتدا موهای خود را روشن کنید. در ادامه مقاله قصد داریم نکاتی را ذکر کنیم که قطعا برای روشن کردن رنگ موی شرابی شما، مفید هستند.

  • حداقل زمان برای پاک و کمرنگ شدن رنگ شرابی

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای برای روشن شدن رنگ شرابی در نظر داشته باشید، مدت زمان لازم برای کمرنگ شدن رنگ شرابی است. حداقل زمان برای کمرنگ شدن رنگ شرابی بستگی به موهای شما دارد. اما عمدتا حداقل 6 تا 8 ماه زمان نیاز است تا رنگ موهای شما روشن تر شود. در این زمان می توانید به فکر انتخاب یک رنگ مناسب دیگر برای قرار دادن روی موهای خودتان باشید.

نکات مهم برای روشن کردن رنگ موی شرابی

  • دکلره کردن موها برای گذاشتن رنگ مو روی رنگ موی شرابی

برخی از افراد تصور می کنند که می توانند پس از گذشت چند ماه، مجددا موهای شرابی خود را با یک رنگ دیگر رنگ کنند. اما واقعیت این است که رنگ موی شرابی همچون رنگ قرمز و بادمجانی بوده و به راحتی تغییر رنگ نمی دهد.

به همین خاطر، اگر می خواهید به رنگ ایده آل خودتان برسید، حتما باید از تکنیک دکلره کردن موهای خودتان استفاده کنید. البته قبل از دکلره کردن موها، رنگ مد نظر خود را انتخاب کنید تا بر اساس رنگ دلخواه موهای خود را به پایه دکلره مناسب برسانید.

  • آماده شدن برای دکلره کردن موها

اگر به دنبال دکلره کردن موهای خودتان هستید تا یک رنگ جدید را روی رنگ موی شرابی قرار دهید، باید موهای خود را برای دکلره کردن آماده کنید. بهتر است از روغن ها و شامپوهایی که باعث تغذیه موهای شما می شوند، کمک بگیرید. چرا که خود دکلره می تواند باعث خشکی موها شود و قطعا اگر موهای شما خشک باشند، مضرات پس از دکلره کردن افزایش پیدا خواهد کرد.

دکلره نکردن موهای شرابی؛ آیا ممکن است؟

یکی از سوالات رایجی که در مورد روشن کردن رنگ موی شرابی برای خانم ها پیش آمده است این است که آیا می توان بدون دکلره کردن موهای شرابی، یک رنگ دیگر را روی موها ایجاد کرد؟ اگر ریشه های مو به سمت سفیدی بروند و رنگ موها به قهوه ای متمایل شود، می توان از رنگ های تیره ای مانند قهوه ای استفاده کرد. اما برای روشن کردن رنگ موی شرابی و بلوند کردن موهای خودتان، قطعا نیاز به دکلره کردن موهای خودتان دارید.

نکات مهم برای روشن کردن رنگ موی شرابی

  • استفاده از پاک کننده ها یا ریموور رنگ موی شرابی

یکی دیگر از روش هایی که برای پاک کردن رنگ موی شرابی از روی موها مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از پاک کننده ها و یا ریموورهاست. واقعیت این است که این ترکیبات نیز می توانند به مو آسیب زیادی وارد کنند. اما اگر به دنبال رنگ موی بلوند هستید، هیچ چاره ای به جز این کار نخواهید داشت.

  • استفاده از روش های خانگی برای روشن کردن رنگ موی شرابی

این روزها تکنیک های مختلفی برای روشن کردن رنگ موی شرابی وجود دارند که می توانید از هر یک از آن ها کمک بگیرید. این روش ها به سادگی در خانه قابل اجرا هستند. اما بدیهی است که نمی توانند مانند دکلره کردن یا ریموور، باعث روشن شدن موهای شما شوند. استفاده از آبلیمو، پودر لباسشویی و ... از جمله روش های مناسب برای روشن کردن رنگ موی شرابی است.

دکلره نکردن موهای شرابی؛ آیا ممکن است؟

  • برای روشن کردن رنگ موی شرابی خود صبور باشید

روشن کردن رنگ موی شرابی به سادگی آن چیزی که تصور می کنید، نیست. به هر حال ممکن است شما نیاز داشته باشید تا چندین جلسه به آرایشگاه مراجعه کنید و از تکنیک های روشن کردن رنگ موی شرابی کمک بگیرید. به همین خاطر، باید برای رسیدن به نتیجه ایده آل خودتان صبور باشید. گاهی حتی نیاز است که چندین ماه برای رسیدن به نتیجه دلخواه خودتان صبر کنید. به خصوص اگر بخواهید از روش های خانگی و ساده تر برای روشن کردن رنگ موی شرابی کمک بگیرید.

اگر قصد خرید یک رنگ موی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب را دارید، جای درستی آمدید. شما با خرید از ما نی نی مارکت به موهای خود احترام خواهید گذاشت!

نوشتن دیدگاه