سبد خرید شما خالی می باشد.
رنگ موی شرابی چه مارکی خوبه

مارک‌ها و برندهای مختلف تولید رنگ مو همه ما را احاطه کرده‌اند. به طوری که گاهی انتخاب رنگ مو، از انتخاب برند رنگ مو ساده‌تر است! رنگ موی شرابی یکی از رنگ موهای رایج بانوان ایرانی است. اگر شما هم می‌پرسید رنگ موی شرابی چه مارکی خوبه؟ با ادامه این مقاله با ما نی نی مارکت همراه باشید تا با سه برند مشهور تولید کننده این رنگ مو بیشتر آشنا شویم.

بهترین مارک رنگ موی شرابی

رنگ موی لورال

لورال یا همان لورئال اس دی یک برند فرانسوی است که در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این برند با تولید رنگ موهای مختلف، نقش مهمی را در این صنعت ایفا کرده است. جالب است بدانید لورال یا همان L'Oréal S. A. به فرانسوی، به عنوان بزرگترین شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در دنیا شناخته شده است.
در ابتدای سال ۱۹۰۹ میلادی بود که یک شیمی دان فرانسوی به نام اوژن شولر به فکر تاسیس یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی در پاریس افتاد. شرکت او امروز محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی را تولید می‌کند. با این حال تمرکز شرکت لورال، بر روی محصولاتی همچون رنگ مو، کرم‌های مراقبت از پوست، کرم‌های ضد آفتاب و ترکیبات معطر است.

بهترین مارک رنگ موی شرابی
یکی از اصلی‌ترین محصولات این شرکت، رنگ موهایی است که تولید می‌کند. در واقع برند لورال یکی از بهترین تولید کنندگان رنگ موی شرابی در ایران است. این برند با توجه به سابقه طولانی که دارد، به خوبی توانسته است جای خود را در دل کاربران ایرانی باز کند.
جالب است بدانید مارک لورال یکی از برندهای به روز در دنیاست. چرا که این برند هر ساله بیش از ۳۰۰۰ فورمول شیمیایی جدید را در محصولات خود به کار می‌گیرد. از این رو می‌توانید مطمئن باشید رنگ موی شرابی که از این برند تهیه می‌کنید، با به روزترین فرمول‌ها و روش‌ها تولید و ارائه شده است.

رنگ موی مارال

اگر به دنبال خریدی از برندهای ایرانی اما با کیفیت هستید، مارال یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست. با وجود اینکه زمان زیادی از تاسیس این برند نمی‌گذرد، برند مارال طرفداران بسیاری پیدا کرده است. به طوری که می‌توان گفت احتمال اینکه در سال‌های آینده این برند بتواند بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، به خصوص رنگ مو را در ایران از آن خود کند، بسیار است.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رنگ موهای برند مارال، قیمت مناسب آن هاست. اگر بخواهید از برندهای خارجی رنگ مو بخرید، باید قیمت این محصولات را به دلار بپردازید. این در حالی است که نوسانات قیمت دلار در ایران موجب کاهش ارزش پول ما شده است. برند مارال محصولات خود را با قیمت مناسب اما با کیفیت بالا ارائه می‌کند.

برند لورال
درون محصولات برند مارال از مواد طبیعی بسیاری استفاده شده است. از این رو پس از استفاده از رنگ موهای این برند، احساس شادابی و سرزندگی را در موهای خود به وضوح مشاهده می‌کنید. از جمله موادی که به طور معمول در تولیدات این برند مشاهده می‌شود می‌توان به ویتامین E و C اشاره کرد.
برند مارال طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را پشتیبانی می‌کند. اما یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های این برند، رنگ شرابی است. این برند رنگ موهای شرابی روشن، شرابی متوسط، شرابی تیره و بادمجانی را با مناسب‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌کند. این برند همچنین رنگ‌های سری ماهاگونی خوبی دارد که می‌توانید از همین مجموعه خریداری کنید.

رنگ موی گارنیه

گارنیه، گارنیه یا حتی Garnier یکی از دیگر برندهای فرانسوی تولید رنگ مو است که مشتریان بسیاری در سراسر دنیا، از جمله ایران دارد. اولین جشن تولد این برند به سال ۱۹۰۴ باز می‌گردد. آلفرد آمور گارنیه نیز پدر این برند مشهور است. اما جالب است بدانید گارنیه یکی از برندهایی است که امروزه توسط لورال مدیریت می‌شود.

رنگ موی گارنیه
اصلیت این برند فرانسوی است، اما از سال ۱۹۹۹ که این برند وارد آمریکا شد، شروع به رشد و نمو کرد. به طوری که تمام نقاط عطف تاریخ این برند در آمریکا رقم می‌خورد. یکی از این نقاط عطف، تولید رنگ موهای مختلف با فرمولاسیون جدید بود. رنگ موی شرابی این برند همان چیزی است که به دنبال آن می‌گردید.
یکی از مهم‌ترین کارهایی که این برند در جهت بهبود کیفیت محصولات خود در سال ۲۰۰۳ انجام داد، استفاده از پروتئین‌های فعال میوه‌ها برای مراقبت از موها بود. در آن زمان، استفاده از این مواد انقلابی در نوع خود بود. با این حال امروزه نیز این برند به نوآوری در صنعت مو شهرت دارد.
برندها و مارک‌های متفاوتی هستند که رنگ موی شرابی را ارائه می‌کنند. اما اینکه از کدام رنگ مو استفاده کنید، انتخاب شماست. انتخابی که می‌تواند موهای وز و پر دردسر، یا موهای لطیف و شاداب را به شما هدیه کند. در این مقاله از ما نی نی مارکت به سوال رنگ موی شرابی چه مارکی خوبه پرداختیم. شما از کدام برند برای رنگ موی شرابی استفاده می‌کنید؟

نوشتن دیدگاه